Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@23:31:19 GMT

انتقاد ظریف از برخی بداخلاقی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۱۷۶۶

وزیر امور خارجه کشورمان در یک پست اینستاگرامی و در انتقاد به برخی بداخلاقی‌ها به بازنشر صوتی از سخنان شهید بهشتی در مورد لزوم رعایت اخلاق و ادب حتی نسبت به دشمنان پرداخت. ناطقان: متن سخنان شهید بهشتی که  محمد جواد ظریف صوت آن را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته به شرح زیر است :
« مراقب ریزه‌کاری‌های اخلاقی باشید و باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلام به ما یاد داده درباره دشمن‌مان هم  دروغ نگیم ، نسبت به دشمن‌مان  هم تهمت و افترا نزنیم . نسبت به دشمن‌مان هم فحش ندهیم . ما می‌توانیم قاطع و کوبنده حرف بزنیم اما فحش ندهیم ، این تعلیم  اسلام است این بهتر می تواند شما مردم عزیز را در این آوردگاه دنیا پیروز کند.

درست است که مخالفان هم فحش و دشنام می‌دهند هم دروغ می‌گویند و هم تهمت و افترا می‌زنند ، اینها همه درست. اما ما هویت  نورانی پرفروغ متعالی اسلامی‌مان  را حتی با پیروزی معامله نمی‌کنیم .» منبع: ایسنا برچسب ها: انتقاد ، ظریف ، بداخلاقی ها

منبع: ناطقان

کلیدواژه: انتقاد ظریف بداخلاقی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۱۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت و انتقاد میرسلیم از دولت

مصطفی میرسلیم توئیتی در خصوص سفر رئیس دولت سیزدهم به پاکستان منتشر کرد.

وی در شبکه اجتماعی ایکس با انتقاد از استقبال ناشایست از ابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم در سفر به پاکستان نوشت: چرا تشریفات ریاست جمهوری در مراعات شأن رئیس جمهوری اسلامی ایران در سفر‌های خارجی دقت لازم را به خرج نمی‌دهد؟ اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه چه افتخاری دارد؟

دیگر خبرها

  • اجرای طرح حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه | وظایف را انجام ندهیم، جامعه به بی‌حیایی دچار می‌شود
  • عصبانیت و انتقاد میرسلیم از دولت
  • (ویدیو) انتقاد تند و تیز امیرعلی نبویان به شوخی جنجالی رائفی‌پور
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • ۸ نشانه ظریف که نشان می‌دهد دوست‌تان پشت سر شما صحبت می‌کند!
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • مجری اسبق برنامه سینمایی هفت: با زور و تهمت و تهدید فیلمساز نمی‌شوید
  • انتقاد عضو شورا از افزایش خارج از مصوب کرایه‌ها در برخی خطوط تاکسیرانی در پایتخت