Web Analytics Made Easy - Statcounter

احتمال جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس و پوشیدن پیراهن پاری‌سن‌ژرمن بسیار زیاد است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،کریستیانو رونالدو دومین فصل حضورش در یوونتوس را پشت سر می‌گذراند و پس از قهرمانی با بیانکونری در رقابت‌های سری A ایتالیا به دنبال ایمن است تا در لیگ قهرمانان اروپا نتایج مناسبی با تیمش کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های اروپایی اعلام کردند فوق ستاره پرتغالی پس از دو فصل حضور در ترکیب یوونتوس به دنبال آن است تا به همکاری با این باشگاه خاتمه دهد. رونالدو در ایتالیا نیز موفقیت‌های زیادی کسب کرد اما این بازیکن قبل از حضور در جمع بازیکنان بیانکونری، بازی در پریمیر لیگ پرتغال، لیگ برتر انگلیس و لالیگا اسپانیا را تجربه کرد و تصمیم دارد تا بازی در یکی دیگر از لیگ‌های قاره سبز را به کارنامه خود اضافه کند.

پاری‌سن‌ژرمن تمایل زیادی دارد تا رونالدو را جذب کند. این باشگاه متمول فرانسوی با وجود اینکه نیمار و کیلیان امباپه را در اختیار دارد اما در حال مذاکره با مدیر برنامه‌های رونالدو بوده و مهاجم پرتغالی هم تحریک شده تا پرونده زندگی در تورین ایتالیا را بسته و زندگی جدیدی در پاریس فرانسه را تجربه کند. 

رونالدو عنوان آقای گلی را در لیگ‌های معتبری تجربه کرده و بدش نمی‌آید تا این عنوان را در لیگ یک فرانسه هم تجربه کند. در این میان احتمال آنکه امباپه یا نیمار از پاری‌سن‌ژرمن جدا شوند نیز وجود دارد و این موضوع تلاش باشگاه پاریسی برای جذب فوق ستاره پرتغالی را مضاعف خواهد کرد.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۱۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دمبله به بارسلونا (بارسلونا 1-1 پاری سن ژرمن)

گل دمبله به بارسلونا را مشاهده می کنید.

دانلود (4.4MB)

دیگر خبرها

  • ناراحتی شدید ستاره بارسا: چرا تعویضم کردید!
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • آمارضعیف مورایس نسبت به فصل قبل/ روزهای تلخ مرد پرتغالی در اصفهان
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ پایان تلخ اتلتیکو
  • خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن + فیلم
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد/ پایان تلخ اتلتیکو
  • گل دمبله به بارسلونا (بارسلونا 1-1 پاری سن ژرمن)
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال
  • از اختلاف با الگری تا رقیبی به نام ییلدیز؛ راه فدریکو کیه زا و یوونتوس از یکدیگر جدا خواهد شد؟