Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، طی ۲۴ ساعت گذشته کلیپی در فضای مجازی به سرعت در حال انتشار است که در آن یک فرد از دپوی خودروهای تولید شده در ایران خودروی مازندران در منطقه " رجه " شهرسرستان بابل تصویر برداری و از این که این خودروها در بین خریداران توزیع نمی شود ، انتقاد کرد.

سید امید حسینی نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تولید روزانه این شرکت را حدود ۱۵۰ دستگاه اعلام کرد و افزود : حدود ۵۰۰ دستگاه خودروی تولید شده ایران خودرو که در این فیلم منتشر شد تولید سه روزه شرکت ایران خودروی مازندران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت که روزانه یکصد دستگاه از تولیدات شرکت هم پس از تکمیل قطعات میان خریداران توزیع می شود.

مدیر شرکت عامل ایران خودروی مازندران اظهار داشت: از ابتدای تیر ماه جاری نیروی انتظامی مقرر کرده است که هیچ خودرویی بدون پلاک حق خروج از شرکت را ندارد و به همین دلیل هم بخشی از خودروهای تولیدی دپو شده است.

وی اضافه کرد : حدود چند هفته ای است که کار اداری استقرار نماینده نیروی انتظامی در شرکت ایران خودروی مازندران در شهرک صنعتی رجه در بابل به درازا کشید و به همین دلیل طی این مدت نمی توانستیم تولید خود را متوقف کنیم لذا خط تولید فعال بود و خودروهای تولیدی هم دپو شده است.

حسینی نژاد گفت : در حال حاضر نماینده ناجا در ایران خودروی مازندران مستقر است و کارهای شماره گذاری خودروها انجام می گیرد و هم اکنون روزانه بیش از یکصد دستگاه خودرو پس از شماره گذاری وارد بازار می شود.

وی افزود : خودرویی که در شرکت ایران خودرو تولید می شود اگر نقص قطعه ای نداشته باشد روند سند دار شدن و پلاک این خودرو چند روزی زمان می برد که به هر حال این خودروها باید در پارکینگ ایران خودرو نگهداری می شوند.

۲ هزارو ۳۰۰ دستگاه خودروی ناقص 

مدیرعامل شرکت ایران خودروی مازندران همچنین از وجود ۲ هزار ۳۰۰ دستگاه خودروی تولیدی ناقص در این شرکت خبر داد و گفت : کرونا که زمینه تعطیلی یک ماهه برخی از قطعه سازان را فراهم کرده بود ، این قطعات به این شرکت نرسیده و در حال حاضر ۲ هزار و ۳۰۰ دستگاه خودروی ناقص در پارکینگ های ایران خودرو در شهرک صنعتی رجه وجود دارد.

وی افزود : این قطعات با تکنولوژی بالا و الکترونیکی است که با هماهنگی های انجام شده این مشکل در حال رفع شدن است و خودروها زوتر رفع نقص شده و وارد بازار می شود.

حسینی نژاد گفت : شرکت ایران خودروی مازندران در سال جاری ۱۲ هزار دستگاه تولید کرد که بیش از هشت هزار دستگاه خودرو وارد بازار شده و همچنین سند و پلاک  بیش از یکهزار و ۳۰۰ دستگاه آماده و در نوبت حمل است.

وی افزود : ایام کرونایی سبب شد که در روند حمل خودروها هم خلل ایجاد شود و خودروهای سنگین کمتری برای بارگیری به ایران خودروی مازندران مراجعه کردند که این مشکل هم سبب باقی ماندن بیشتر خودروهای تولیدی در شرکت بوده است.

مدیر عامل ایران خودروی مازندران گفت : هر خودروی سنگین هشت دستگاه خودروی تولیدی ایران خودروی مازندران را حمل می کند که در برخی از روزها چون میزان تولید خودرو در شرکت زیادتر بود و حتی گاهی به روزانه ۲۰۰ دستگاه رسید ، بخشی از خودروها بموقع وارد بازار نشد.

شرکت ایران خودروی مازندران در سال ۱۳۸۹ با تولید روزانه سه دستگاه خودروی فعالیت خود را آغاز کردو در حال حاضر روزانه بیش از ۱۵۰ دستگاه خودرو تولید می کند.

شرکت ایران خودروی مازندران در ۲۵ کیلومتری جنوب شهرستان بابل ، در شهرک صنعتی رجه واقع در بندپی شرقی بابل فعالیت می کند.

برچسب‌ها ایران خودرو مازندران بابل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایران خودرو مازندران بابل ایران خودرو مازندران بابل شرکت ایران خودروی مازندران شرکت ایران خودرو خودروهای تولید دستگاه خودروی دستگاه خودرو وارد بازار ۳۰۰ دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۱۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!

رئیس پلیس راه کهگیلویه‌وبویراحمد اعلام کرد: عصر امروز دوشنبه در اثر انحراف و واژگونی سه دستگاه خودرو سواری ۴۰۵ شوتی در جاده یاسوج ـ اصفهان حد فاصل روستای میمند سه نفر جان باختند. در این تصادف سه دستگاه خودروی پژو۴۰۵ شوتی به علت تخطی از سرعت مطمئنه و توانایی نداشتن رانندگان در کنترل خودرو در یک نقطه و به صورت همزمان منحرف شدند. منبع: خبرفوری

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات/ ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شد
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکارهای مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می آیند (+عکس)
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!
  •  قدم جدید مدیران خودرو برای رهبری بازار خودروهای برقی در ایران