Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- برخی رسانه های خبری مدعی شدند آدام همتی علیه پرسپولیس حکم گرفته است
به گزارش آریا، آدام همتی بازیکن سابق تیم پرسپولیس که در دوران بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این تیم، یکی از مهره های اصلی سرخپوشان بود و با این تیم نیز به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید، بنا بر ادعای یک رسانه داخلی، بابت گرفتن مطالبه 465 میلیون تومانی اش از باشگاه پرسپولیس شکایت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم پرسپولیس در حال حاضر درگیر پرداخت مطالبات برانکو و کالدرون است و با وجود وقت کمی که در حل این پرونده ها دارد، با شکایتی جدیدی رو به رو شده است. آدام همتی بازیکن سابق این تیم به دلیل مطالبات قبلی اش، پرونده جدید انضباطی علیه پرسپولیس به وجود آورده است.
بنا بر ادعای یک رسانه داخلی آدام همتی با شکایت از پرسپولیس خواستار طلب 465 میلیونی اش از پرسپولیس شده و سرخپوشان را با مشکل جدیدی مواجه کرده است. گفتنی است بشار رسن نیز خواستار دریافت کامل مبلغ قرارداد خود است. حال هواداران پرسپولیس امیدوارند تا قرارداد بشار رسن به طور کامل پرداخت شود تا تیم محبوبشان در آینده با شکایت این بازیکن عراقی مواجه نشوند. باید دید مدیران پرسپولیس نست به شکایت آدام همتی چه واکنشی نشان می دهند.
در حالی‌که مدیران باشگاه پرسپولیس درگیر رتق و فتق پرونده برانکو هستند، یکی یکی بر شکایات و مشکلات این باشگاه افزوده می‌شود؛ از مطالبات سنگین بشار رسن و تمدید با این هافبک عراقی تا پاداش قهرمانی و اعتراضات تند اعضای کادرفنی و بازیکنان به عملکرد مدیریت باشگاه. حال در جدیدترین حکم صادره از سوی کمیته انضباطی علیه باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت 460 میلیون تومان به آدام همتی هافبک سابق خود محکوم شده است. همتی که اکنون در تیم پارس جنوبی جم توپ می‌زند، در دوران بسته بودن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس یکی از مهره‌های کلیدی ترکیب برانکو ایوانکوویچ بود و توانست با سرخ‌پوشان پایتخت حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کند.
آدام همتی یکی از بازیکنانی است که از پرسپولیس مقداری پول طلب داشته و مقداری از آن را نیز بخشیده است. حالا همتی درباره آخرین وضعیت طلب خود از سرخ پوشان صحبت هایی را انجام داده است. آدام همتی اظهار داشت: من سه سال در پرسپولیس بودم و هیچکس صدای من را نشنید و واقعاً حاشیه‌ای نداشتم. وقتی از پرسپولیس جدا شدم حدود سه سال بود که کلاً پول نگرفته بودم و هنگامی که خواستم جدا شوم مطالبات زیادی داشتم. هنگام جدایی به من گفتند باید کل پولت را ببخشی و اصلاً چنین چیزی در زندگی‌ام ندیده بودم که وقتی یک بازیکن می خواهد از باشگاه جدا شود باید پولش را ببخشد.  
همتی افزود: من بازیکنی هستم در کانادا به دنیا آمده‌ام و بزرگ شده‌ام فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم برای همین برایم سخت بود با این حال توافق کردیم و 70درصد پول را بخشیدم. کلاً 30درصد ماند که گفتند 18 درصد را تا عید به تو می‌دهیم 12درصد دیگر را ببخش!
هافبک سابق پرسپولیس با اشاره به اینکه دوست ندارد برای این تیم حاشیه‌ای ایجاد شود، گفت: من توافقنامه را امضا کردم اما عید گذشت و پولی نگرفتم الان هم 2-3 ماه از عید می‌گذرد و خبری نیست. به خاطر همین امروز نزد رسول‌پناه رفتم تا این موضوع را با او مطرح کنم او هم مرد و مردانه گفت ان‌شاءالله همه چیز تا هفته دیگر درست می‌شود. فکر می‌کنم از حق خودم به اندازه کافی برای این تیم گذشته‌ام.
همتی درباره تغییر کادر فنی پارس جنوبی خاطرنشان کرد: من شش ماه زیر نظر افاضلی کار کردم و به نظرم او مربی بسیار حرفه‌ای، قابل احترام و کاربلد است. من برای افاضلی آرزو می‌کنم سلامتی‌اش را مجدداً به دست بیاورد و موفق باشد. پورموسوی هم در چند هفته‌ای که به ما اضافه شده است، نشان داده می‌تواند به پارس جنوبی کمک کند و بسیار باشخصیت است.
وی درباره دربی استان بوشهر که روز شنبه برگزار خواهد شد، بیان کرد: این دربی برای من خیلی جالب است. متأسفانه هواداران نمی‌توانند این مسابقه را از نزدیک ببینند و به تیم محبوب خود انرژی بدهند. پس از کرونا شرایط این‌گونه شده است و ما بسیار دلتنگ هواداران هستیم. ان‌شاءالله بتوانیم در این مسابقه نتیجه خوبی بگیریم و آنها را خوشحال کنیم. قطعاً تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را ارائه کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سرخپوشان آدام همتی پرسپولیس آدام همتی ام همتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۱۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت دادستان سیرجان از پیروانی به دلیل انتخاب یک رستوران!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از دیدار پرسپولیس مقابل گل‌گهر در سیرجان، حاشیه عجیبی برای افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس راه افتاد که احتمالا پای او را به محاکم قضایی فوتبالی باز خواهد کرد! رئیس کمیته انضباطی باشگاه گل‌گهر سیرجان که دادستان شهر سیرجان هم هست از پیروانی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده است!

در گزارش فارس آمده است:این شکایت با سربرگ و مهر دادستانی شهر سیرجان ثبت شده است. گویا بعد از بازی پرسپولیس مقابل گل‌گهر، به کاروان سرخ‌پوشان گفته شده بود که برای شام به رستورانی که مشخص شده بود بروند اما اعضای تیم پرسپولیس برای صرف شام راهی رستوران دیگری شدند که این موضوع باعث ثبت این شکایت عجیب شده است.

به همین دلیل، از افشین پیروانی با عنوان «تمرد از دستور» در کمیته انضباطی شکایت شده و سرپرست پرسپولیس باید پاسخگوی این شکایت باشد!

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896540

دیگر خبرها

  • شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!
  • شکایت دادستان سیرجان از پیروانی به دلیل انتخاب یک رستوران!
  • آینده مبهم اوسمار در پرسپولیس
  • واگذاری پرسپولیس به بانک ها؛ پایان بی پولی یا دردسر جدید؟!
  • شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد
  • ۲ شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا
  • ۲ شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا/دوباره پنجره بسته می‌شود؟
  • منافی: بازی هوشمندانه رمز برتری پرسپولیس برابر صنعت نفت است/ سرخپوشان وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوند
  • اعتراض پرسپولیس در استیناف رد شد؛ سرخپوشان 51 میلیون جریمه شدند
  • اسدی: پرسپولیس به قهرمانی در آسیا نیازمند است/ امیدوارم خصوصی سازی در حد حرف نباشد