Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- برخی منابع لبنانی مدعی احتمال استعفاهایی در کابینه لبنان همانند استعفای ناصیف حتی، وزیر خارجه این کشور شده‌اند.
به گزارش خبرگزاری آریا، این منابع امروز (سه‌شنبه) به شبکه خبری اسکای نیوز عربی گفتند، تعدادی از وزرای کابینه حسان دیاب قصد دارند درخواست استعفای خود از این کابینه را ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این تحول یک روز پس از استعفای ناصیف حتی، وزیر خارجه لبنان از سمت خود در اعتراض به عملکرد کابینه در بیشتر مسایل حیاتی و حساس کشور رخ داد.
ناصیف حتی علت تصمیم خود را ناتوانی در عمل به وظیفه‌اش در این شرایط تاریخی و سرنوشت‌ساز لبنان اعلام کرد که در آستانه تبدیل به یک دولت شکست خورده است.
میشل عون، رئیس جمهوری لبنان و دیاب، نخست وزیر این کشور فورا "شربل وهبة" را به عنوان وزیر خارجه این کشور به جای ناصیف حتی، وزیر مستعفی تعیین کردند. وهبه پیش از این مشاور میشل عون در امور دیپلماتیک بوده است.
اطلاعات منابع یاد شده حاکی از این هستند که برخی وزرای کابینه دیاب قصد استعفا از این کابینه را دارند اما در این اطلاعات تعداد و هویت این وزرا مشخص نشده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ادعا احتمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۲۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار آتش سوزی در جنگل های مازندران

سرهنگ محسن مرادی صادق در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه با توجه به گرم شدن هوا احتمال وقوع حریق در سطح جنگل‌ها و مراتع وجود دارد، افزود: افزود: لازم است کلیه نیروهای منابع طبیعی در آماده باش کامل باشند.

وی افزود: در چند روز گذشته دمای هوا افزایش یافته و این احتمال می‌رود براثر سهل نگاری آسیبی به عرصه‌های جنگلی و مرتعی برسد.

وی از مسافران و گردشگران خواست بدلیل خشکی هوا از روشن کردن آتش خودداری نمایند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی نوشهر از کلیه شهروندان خواست در صورت مشاهده آثار آتش سوزی بدون فوت وقت مراتب را با کد امداد جنگل به شماره ١۵٠۴ و ۱۳۹ اطلاع دهند.

کد خبر 6081858

دیگر خبرها

  • رد پای موساد در ترور صراف لبنانی به چشم می خورد
  • هشدار آتش سوزی در جنگل های مازندران
  • عضویت فلسطین در سازمان ملل را به رسمیت می‌شناسیم
  • پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج
  • کولبا: غرب اوکراین را تنها گذاشته است
  • سفر قریب‌الوقوع هنیه به ترکیه
  • سفر قریب الوقوع رافائل گروسی به ایران
  • پیام وزیر خارجه ایران؛ پرچم بالاست
  • سفر قریب‌الوقوع رافائل گروسی به ایران
  • تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات در حضور وزیر اقتصاد