Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی از برگزاری نمایشگاه هفته دولت به صورت مجازی خبر داد.

 علی بیگ زاده در نشست هماهنگی هفته دولت که 14 مرداد در محل استانداری برگزار شد، اظهارکرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و با هدف جلوگیری از اجتماع افراد در یک محیط امسال نمایشگاه هفته دولت به صورت مجازی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی می خواهند فضای یاس و ناامیدی را بین مردم ترویج کنند و یکی از اقدامات مهم در هفته دولت امسال ارائه خدمات نظام با هدف امیدآفرینی خواهد بود.

بیگ زاده با بیان اینکه امروز که مورد بمباران تبلیغات منفی دشمنان نظام هستیم باید کارها و خدمات انجام شده را اطلاع رسانی کنیم، تصریح کرد: نبود تبلیغات محیطی از خدمات انجام شده ضعف دستگاه های اجرایی خواهد بود.

وی مطرح کرد: دستگاه های اجرایی و خدمات رسان باید در هفته دولت امسال خدمات هشت ساله خود در دولت تدبیر و امید  که در واقع خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است را اطلاع رسانی کنند.

بیگ زاده همچنین به افتتاح پروژه های هفته دولت امسال به طور متمرکز و با حضور یک مقام ملی اشاره داشت و گفت: دستگاه های اجرایی تا ۴۸ ساعت آینده لیست نهایی پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت را به دفتر فنی استانداری اعلام کنند.

وی خاطر نشان کرد: پروژه هایی در هفته دولت به بهره برداری برسد که بعد از افتتاح مشکلی برای بهره مندی از آن وجود نداشته باشد و همچنین پروژه هایی که در گذشته افتتاح شده است از لیست امسال حذف شوند.

بیگ زاده بر دیدار مدیران با خانواده شهدا و ایثارگران در ایام هفته دولت تاکید کرد و همچنین افزود: یکی از راه های ارتباط مدیران با مردم در هفته دولت، رسانه ها و صدا و سیمای استان است.

بیگ زاده در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: دوره خدمت شهیدان رجایی و باهنر کوتاه اما پر از خیر و برکت فراوان برای نظام بود که نوع رفتار آنان به عنوان الگوی موفق اسلامی در جامعه ما مطرح است.

انتهای پیام                      

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی هفته دولت خراسان شمالي هفته دولت بیگ زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۲۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد

آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع ایثار بجنورد با حضور هنرمندان و اهالی رسانه برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073112 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • روند کاهشی نرخ بیکاری خراسان شمالی در دولت سیزدهم
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم
  • پیرنگ جدی نمایشگاه امسال موضوع فلسطین و غزه خواهد بود