Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول بسیج کارگری سپاه قدس گیلان گفت: واحدهای تولیدی گیلان ۵۰۰ میلیون تومان به نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا کمک کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سرهنگ حسین حیدری امروز در همایش دستان یاریگر از کمک 500 میلیون تومانی واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی گیلان به آسیب‌دیدگان از شروع کرونا خبر داد و اظهار داشت: 60 واحد تولیدی شهرک‌های صنعتی گیلان مبلغ مذکور را برای کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه مرحله دوم رزمایش مواسات با عنوان نهضت تعاون و احسان آغاز شده است گفت: صاحبان واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی گیلان در مرحله نخست رزمایش مواسات نیز به کمک همنوعان خود شتافتند و 80 میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

وی با بیان اینکه این کمک‌های خیرخواهانه تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت خاطرنشان کرد: صاحبان واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی قرار است همچون سایر مردم تا پایان ماه صفر برای کمک به آسیب دیدگان ناشی از کرونا و نیازمندان در شرایط فعلی کمک‌های مومنانه خود را ادامه دهند.

فوت رئیس اداره اطلاع‌رسانی پلیس مبارزه با موادمخدر بر اثر کرونااختصاصی تسنیم|پاسخ آیت‌الله مکارم شیرازی به استفتائاتی دربارۀ احکام عزاداری در ایام کرونادومین آزمایشگاه تخصصی "کرونا" استان بوشهر در هفته دولت افتتاح می‌شود

سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این همایش با بیان اینکه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و اتحاد و همدلی میان مردم انقلاب اسلامی را از بحران‌های مختلف نجات داده است تصریح کرد: امروزه همه دنیا محو اقتدار و صلابت ملت ایران هستند زیرا مردم ما همواره مقابل زورگویان و مستکبران ایستادگی کرده‌اند.

عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان نیز در این همایش با اشاره به مجاهدت‌های کارگران و صاحبان مشاغل در ایام شروع کرونا اظهار داشت: خط تولید هیچ واحدی در ایام شیوع کرونا به‌ویژه اسفند و فروردین تعطیل نشد و همه با تمام توان خود برای چرخاندن اقتصاد جامعه تلاش کردند.

فرهاد دلق‌پوش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان اقدامات شبانه‌روزی بیش از 3 هزار واحد صنعتی و 110 واحد صنفی استان در ایام کرونا را یادآور شد و افزود: برخی واحدهای تولیدی در ایام کرونا خط تولید خود را تغییر دادند و نیازهای روز جامعه به‌ویژه ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده را تولید کردند.

به گزارش تسنیم، صاحبان 20 واحد به نمایندگی از 60 واحد تولیدی شهرک‌های صنعتی استان گیلان در پایان این همایش مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/613/ش

R7877/P/S6,71/CT11 بیشتر بخوانید... برگزاری مراسم محرم در دانشگاه تابع نظر ستاد مقابله با کرونا است مردم قم ۳۳۰ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند/تعطیلی ۱۰۰ درصدی خانه مسافرها در ایام پیک کرونا طرح‌های بسیج سازندگی اصفهان در مقابله با کرونا، از راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک تا اجرای طرح"اطعام علوی" قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... برگزاری مراسم محرم در دانشگاه تابع نظر ستاد مقابله با کرونا است مردم قم ۳۳۰ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند/تعطیلی ۱۰۰ درصدی خانه مسافرها در ایام پیک کرونا طرح‌های بسیج سازندگی اصفهان در مقابله با کرونا، از راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک تا اجرای طرح"اطعام علوی" پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ پزشکان در شیراز ۱۵ ماه و پرستاران ۷ ماه مطالبات معوق دارند ۲ سفر ‌به مازندران اکیداً ممنوع/ وضعیت قرمز در ۲۰ شهرستان/ موارد بستری و ابتلا به کرونا ‌۴برابر افزایش پیدا کرد‌ ۳ گزارش ویدئویی| بی‌نیازی ایران از واردات ورق فولاد/ ابرطرح نورد گرم ۲ فولاد مبارکه با نام سردار سلیمانی به امضا رسید ۴ گزارش| غول گرانی بازار میوه و تره‌بار را بهم ریخت؛ آیا میوه‌جات داخلی هم با "دلار" خرید و فروش می‌شود؟ ۵ عزم جدی بنیاد مستضعفان ‌برای ‌محرومیت‌زدایی در هرمزگان / برای رفع محرومیت در جزیره لارک ‌خیمه زده‌ایم ۶ گزارش تحلیلی تسنیم از پشت پرده قیر رایگان / راهکار نمایندگان برای جلوگیری از رانت چیست؟ ۷ ‌ردپای ژنتیک بر رفتار کرونا + پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی‌ ۸ وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| سایه شوم دلالان بر سر شالیکاران شمال / وقتی واردات بی‌رویه ‌تیشه به ریشه برنج ایرانی می‌زند‌ قم دوباره قرمز کرونایی شد / گسترش ‌کووید ۱۹ در بین مردم / تکمیل ظرفیت بیمارستان‌ها‌ گزارش| غول گرانی بازار میوه و تره‌بار را بهم ریخت؛ آیا میوه‌جات داخلی هم با "دلار" خرید و فروش می‌شود؟ گزارش| مرگ مرجان‌های دریایی و ‌انواع آبزیان در خلیج فارس/ خسارت‌‌هایی که‌ آلودگی‌ نفتی به اکوسیستم منطقه وارد کرد مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: انتقام خون شهید سلیمانی به یک آرمان تبدیل شده است نماینده جهاد اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم تشریح کرد ؛ ضربه امنیتی مقاومت فلسطین به دستگاه جاسوسی اسرائیل قالیباف: باید در ۵ سال آینده به ثبات اقتصادی بدون نفت برسیم گفت‌وگو| تحلیلگر عراقی تشریح کرد: چالش‌ها و موانع برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در عراق گفتگو با عباس عبدی: مسئولان دولتی از ثبت‌نام فرزندانشان در مدارس غیرانتفاعی منع شوند/ تمام جامعه از نابرابری آموزشی ضربه شدید می‌خورد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تولیدی شهرک های صنعتی مقابله با کرونا واحدهای تولیدی آسیب دیدگان کمک کردند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی کشتکار ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حداقل حمایت مورد انتظار سرمایه‌گذاران صنعتی تأمین امکانات زیربنایی سرمایه‌گذاری از قبیل آب، برق و گاز است، اظهار داشت: برای تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) باید دستگاه‌های اجرایی مرتبط تعامل و همکاری بیشتری نظیر تکمیل ملزومات و بسترهای لازم در سطح شهرستان را مدنظر قرار دهند.

وی اضافه کرد: در راستای کمک به افزایش واحدهای صنعتی دشتستان اقدامات مهم و مؤثری نظیر اولویت قرار دادن پیگیری روند اجرایی طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد و غیره در حال پیگیری و اقدام است.

کشتکار با اشاره به تکمیل و راه‌اندازی واحدهای صنعتی عنوان کرد: حمایت ویژه از واحدهای تولیدی، توجه به فعال‌سازی بنگاه‌های صنعتی راکد در شهرک‌‏ها و نواحی صنعتی شهرستان از دیگراولویت‌های مهم اداره صمت دشتستان است.

وی با بیان اینکه شهرستان دشتستان دارای یک شهرک صنعتی در برازجان و ۲ ناحیه صنعتی در گزبلند و خوشاب است، ابراز داشت: در دولت سیزدهم شاهد افزایش بیش از ۲ برابری اراضی صنعتی در شهرستان بودیم و مجموعاً ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی این شهرستان طی این مدت اضافه شده است که توانسته زمینه سرمایه‌گذاری صنعتی در بخش‌های مختلف این شهرستان را فراهم نماید.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان با اشاره به اهمیت الحاق ۷۵ هکتار زمین به شهرک صنعتی برازجان گفت: ایجاد ناحیه‌های صنعتی تخصصی سیلیکا، وحدتیه و شبانکاره در این شهرستان نقش بسزایی در اشتغال و افزایش تولید خواهد داشت.

وی با اشاره به احیا یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان تشریح کرد: پروانه بهره‌برداری این واحد تولیدی شن و ماسه در سال ۱۳۹۰ با سرمایه گذاری هفت هزار و ,۳۰۰ میلیون ریال و اشتغال ۱۲ نفر به دلیل عوامل مختلف راکد شده بود، که با پیگیری و اقدامات متعدد مجدد فعال سازی شد.

کشتکار در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با توجه به حمایت‌های مسئولان به‌صورت ویژه در بخش تولید و اشتغال، شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی در استان باشیم.

کد خبر 6086638

دیگر خبرها

  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان