Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@00:13:31 GMT

کاسیاس رسماً دستکش‌هایش را آویخت

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۲۱۴۸

کاسیاس رسماً دستکش‌هایش را آویخت

دروازه‌بان نامدار اسپانیایی سرانجام به دوران بازیگری خود در مستطیل سبز پایان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایکر کاسیاس امروز (4 آگوست/ سه‌شنبه 14 مرداد) در سن 39 سالگی به طور رسمی اعلام بازنشستگی کرد و به دوران حرفه‌ای 21 ساله‌اش در سطح اول فوتبال اروپا پایان داد. این دروازه‌بان اسپانیایی که در تاریخ یکم مِی 2019 (11 اردیبهشت 98)  دچار حمله قلبی شده بود، پس از گذشت بیش از یکسال از آن اتفاق، سرانجام برای آویختن دستکش‌هایش متقاعد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاسیاس پیش از این هم چند بار اعلام بازنشستگی کرده بود.

کاسیاس 39 ساله که همین چند روز پیش قهرمانی با پورتو در لیگ برتر پرتغال را جشن گرفت، با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «توئیتر» ضمن اعلام بازنشستگی‌اش، نوشت: «مهممترین چیز مسیری است که سفر می‌کنید و افرادی که شما را در این راه همراهی می‌کنند، نه مقصدی که شما را به آن سوق می‌دهد، به خاطر اینکه مقصد تنها با کار و تلاش حاصل می‌شود و فکر می‌کنم بدون تردید بتوانم بگویم که این مسیر و مقصد برایم رویایی بوده است».

کاسیاس که در سال 2015 پس از 15 فصل حضور در رئال مادرید، به پورتو پیوست، 167 بازی ملی با پیراهن اسپانیا در کارنامه‌اش به ثبت رسیده و قهرمانی در یورو 2008، جام جهانی 2010 و یورو 2012 را با ماتادورها در کارنامه‌اش دارد.

بازگشت کاسیاس به زمین فوتبال به کلی منتفی شد/ پورتو دست رد به سینه «سن‌ایکر» زدانصراف کاسیاس از کاندیداتوری در انتخابات ریاست فدراسیون اسپانیا

ایکر که با پورتو دو قهرمانی در لیگ برتر پرتغال، یک قهرمانی در جام حذفی پرتغال و یک قهرمانی در سوپرجام پرتغال را تجربه کرده، در دوران حضورش در رئال مادرید به عناوین قهرمانی همچون پنج قهرمانی در  لالیگا، دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، چهار قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، دو قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را تجربه کرد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ایکر کاسیاس رئال مادرید تیم فوتبال پورتو پرتغال بیشتر بخوانید... افشای جزئیات قرارداد ارسالی رئال مادرید برای لواندوفسکی در سال ۲۰۱۴/ ممنوعیت موتورسواری، اسکی و سقوط آزاد! + عکس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... افشای جزئیات قرارداد ارسالی رئال مادرید برای لواندوفسکی در سال ۲۰۱۴/ ممنوعیت موتورسواری، اسکی و سقوط آزاد! + عکس واژه های کاربردی مرتبط ایکر کاسیاس رئال مادرید تیم فوتبال پورتو پرتغال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ سرمربی جدید تیم طارمی مشخص شد ۲ سعادتمند: مذاکرات با بازیکنان مد نظر کادر فنی را شروع کرده ایم/ ۵۰۰ میلیارد تومان به سرمایه استقلال اضافه شد ۳ تغییر داوران دو دیدار استقلال در لیگ برتر و جام حذفی ۴ رسانه یونانی: حاج‌صفی دیگر برای تراکتور بازی نمی‌کند! ۵ سرمربی برایتون: جهانبخش می‌تواند بماند و به ما کمک کند ۶ شریفات: مدیران شاهین را مقصر می‌دانم، باید زودتر پاشازاده را می‌آوردند/ مسئولان استقلال بابت طلب ۱۰۰ میلیونی‌ام با من تماس بگیرند ۷ پورتو به دنبال خرید زوج ۱۱ میلیون یورویی طارمی و سانتوس ۸ قضاوت دیدار استقلال و سپاهان در جام حذفی به کاظمی سپرده شد مهمترین اخبار ورزشی سعادتمند: برای اولین بار در یک پرونده خارجی پیروز شدیم/ به زودی از یک تمدید قرارداد رونمایی می‌کنیم صالحی‌امیری: کناره‌گیری سجادی از پرونده جودو را تکذیب می‌کنم/ کمیسیون ورزشکاران جزیره‌ای جدا نیست/ برای ادامه فعالیت سعیدی درخواست داده‌ام خلیل‌زاده: مشکلات مالی حل می‌شود و اجازه نمی‌دهیم اتفاقی برای استقلال بیفتد/ بازی با سپاهان «حلال» بود سوریان: کار سختی برای کسب کرسی در اتحادیه جهانی کشتی داریم و همه باید پای کار بیایند مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: انتقام خون شهید سلیمانی به یک آرمان تبدیل شده است نماینده جهاد اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم تشریح کرد ؛ ضربه امنیتی مقاومت فلسطین به دستگاه جاسوسی اسرائیل قالیباف: باید در ۵ سال آینده به ثبات اقتصادی بدون نفت برسیم گفت‌وگو| تحلیلگر عراقی تشریح کرد: چالش‌ها و موانع برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در عراق گفتگو با عباس عبدی: مسئولان دولتی از ثبت‌نام فرزندانشان در مدارس غیرانتفاعی منع شوند/ تمام جامعه از نابرابری آموزشی ضربه شدید می‌خورد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایکر کاسیاس رئال مادرید تیم فوتبال پورتو پرتغال ایکر کاسیاس رئال مادرید تیم فوتبال پورتو پرتغال رئال مادرید جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۲۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • عصای جادویی جود: توپ طلا برای آقای شماره 5
  • عصای جادویی جود: رزرو توپ طلا برای شماره 5
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا
  • ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • رئال مادرید فاتح ال‌کلاسیکوی جذاب و پرگل/ بارسلونا از قهرمانی ناامید شد