Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اندونزیایی شورای امنیت از بی فایده بودن گزارش‌های مربوط نقض قطعنامه تحریم تسلیحاتی لیبی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رئیس شورای امنیت سازمان ملل درگفت وگو با روزنامه قطری  العربی الجدید گفت: این شورا نشست رسمی برای بررسی بحران لیبی طی ماه جاری میلادی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" دیان دیجانی " که ریاست کنونی شورای امنیت را به عهده دارد، تصریح کرد: در صورتی که نیاز باشد شورای امنیت درباره بحران لیبی نشست برگزار خواهد کرد. همچنین اگر یکی از اعضای این شورا درخواست برگزاری نشستی درباره لیبی ارائه کند،  این نشست برگزار خواهد شد.

وی که نماینده اندونزی در سازمان ملل است، با تقدیر از تلاش کمیته تحریم تسلیحاتی لیبی گفت: گزارش هایی که این کمیته درباره نقض قطعنامه ممنوعیت ارسال سلاح به لیبی ارائه می‌دهد، بی فایده است زیرا کشورهایی که مرتکب نقض این قطعنامه  شورای امنیت می‌شوند، مورد مجازات قرار نمی‌گیرند.

هشدار سازمان ملل از تبدیل بحران لیبی به جنگ منطقه‌ای

دیان دیجانی درباره موضع کشورش در قبال تحولات لیبی گفت: اندونزی خواهان برقراری صلح و ثبات در لیبی است و از تلاش دبیرکل سازمان ملل برای پایان دادن به جنگ داخلی این کشور حمایت می‌کند.

رئیس دوره ای شورای امنیت درباره دستورکار این شورای طی ماه جاری میلادی گفت: در این ماه چند موضوع  درخصوص صلح و امنیت در سطح بین الملل مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. همچنین نشستی با حضور دبیرکل سازمان ملل و سایر دیپلمات‌های بلندپایه درباره شیوع ویروس کرونا برگزار خواهد شد زیرا این ویروس بر بسیاری از مسائل از جمله گفت وگوهای سیاسی و آتش بس در مناطق درگیری، تاثیر منفی گذاشته‌است.

انتهای پیام/

R7969/P/S8,88,90,1414/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "لیبی" بیشتر بخوانید... لیبی| دولت وفاق : «سرت» و «الجفره» را همانند طرابلس آزاد می‌کنیم/ امارات غده سرطانی برای اعراب است اردوغان: جنگ در عراق، سوریه و لیبی را به نفع خود و دوستانمان پیش خواهیم برد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لیبی| دولت وفاق : «سرت» و «الجفره» را همانند طرابلس آزاد می‌کنیم/ امارات غده سرطانی برای اعراب است اردوغان: جنگ در عراق، سوریه و لیبی را به نفع خود و دوستانمان پیش خواهیم برد واژه های کاربردی مرتبط اخبار "لیبی" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ گزارش سازمان ملل: کره شمالی احتمالا به توانایی نصب تجهیزات هسته‌ای روی موشک دست یافته است ۲ چاووش‌اوغلو: ایزدی‌ها از قتل‌عام داعش نجات یافته اما به چنگ پ.ک.ک افتادند ۳ پیروزی روسیه در مسابقه با آمریکا بر سر تولید سریع‌تر واکسن کرونا ۴ اعلام تاریخ تولید واکسن کرونای ساخت موسسه "وکتور" روسیه ۵ جان بولتون: پیروزی مجدد ترامپ می‌تواند به خروج آمریکا از ناتو بیانجامد ۶ وزیر خارجه بوسنی هرزگوین: قدردان حمایت‌های ایران هستیم ۷ مستند «خانه عنکبوت»؛ نفوذ اطلاعاتی جهاد اسلامی به سرویس‌های امنیتی و جاسوسی اسرائیل ۸ اولین اظهار نظر وزیر خارجه جدید لبنان؛ تاکید بر لزوم همکاری با سوریه مهمترین اخبار بین الملل آلمان لانه امن تروریست‌ها/ وزارت خارجه برلین را پاسخگو کند نماینده جهاد اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم تشریح کرد ؛ ضربه امنیتی مقاومت فلسطین به دستگاه جاسوسی اسرائیل مصاحبه|سلطان‌شاهی: انتخابات زودهنگام گزینه نتانیاهو برای فرار از سقوط است گفت‌وگو| تحلیلگر عراقی تشریح کرد: چالش‌ها و موانع برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در عراق مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: انتقام خون شهید سلیمانی به یک آرمان تبدیل شده است نماینده جهاد اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم تشریح کرد ؛ ضربه امنیتی مقاومت فلسطین به دستگاه جاسوسی اسرائیل قالیباف: باید در ۵ سال آینده به ثبات اقتصادی بدون نفت برسیم گفت‌وگو| تحلیلگر عراقی تشریح کرد: چالش‌ها و موانع برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در عراق گفتگو با عباس عبدی: مسئولان دولتی از ثبت‌نام فرزندانشان در مدارس غیرانتفاعی منع شوند/ تمام جامعه از نابرابری آموزشی ضربه شدید می‌خورد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار لیبی اخبار لیبی شورای امنیت سازمان ملل بین الملل گفت وگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۲۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی‌اکبر احمدیان، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی عصر امروز (چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳) با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیات همراه دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار دو طرف در باره آخرین وضعیت غزه و فلسطین گفتگو کردند.

اسماعیل هنیه و زیاد النخاله از کمک‌های دولت و ملت ایران به مردم مظلوم فلسطین قدردانی کرده و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران را برای مقاومت راهبردی دانستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمیته تحریم‌های کره شمالی به کار خود ادامه خواهد داد
  • واکنش چین به اتهامات آمریکا و انگلیس
  • روسیه قطعنامه شورای امنیت علیه کره شمالی را وتو کرد
  • اسماعیل هنیه و زیاد نخاله با قالیباف دیدار کردند
  • اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار کرد
  •  اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار کرد
  • نامه بیش از یک صد نماینده پارلمان انگلیس درباره تحریم تسلیحاتی اسرائیل
  • تصمیم مهم ناتو برای ساقط کردن موشک های روسیه/اخراج دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین
  • کشوری که اسرائیل را تهدید کرد؛ قطعنامه را نپذیری روابط مان قطع می شود
  • زلنسکی مقام ارشد امنیتی اوکراین را برکنار کرد