Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@08:49:34 GMT

تقدیر از اصحاب رسانه در نیشابور

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۲۲۵۳

تقدیر از اصحاب رسانه در نیشابور

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مراسم روز بزرگداشت خبرنگار در محل سالن اجتماعات فولاد خراسان برگزار شد، در این مراسم سید ابوالقاسم یعقوبی امام جمعه نیشابور درسخنانی در جمع خبرنگاران، با اشاره به تقارن روز خبرنگار امسال با ایام «غدیر» گفت:امیرالمومنین نباء عظیم و خبر بزرگ پیامبر به امت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او  افزود: ویژگی مهم برای احراز عنوان خبرنگارِ مورد اعتماد جامعه، عدالت او و خارج نشدنش از مسیر سلامت و اعتدال است.
امام جمعه نیشابور ادامه داد: خبرنگاری از شئون انبیاء است؛ چرا که نبی به معنای آورنده خبر است و انبیاء آورنده خبر از غیب هستند و شما خبرنگاران، گزارشگران عالم ظاهر هستید. اما لازمه انجام رسالت خبری در هر دو گروه، صداقت و امانتداری است.   یعقوبی بیان کرد: خبرنگار فردی بشارت دهنده و هشدار دهنده می‌باشد و توانایی یک خبرنگار در خبر رسانی آگاهانه و ایمن کردن جامعه پیرامونی خود می‌باشد.

او بخش عمده‌ای از امنیت یک جامعه را پیامد اطلاع رسانی صادقانه دانست و تصریح کرد: ترسیم وضعیت موجود و نظارت بر عملکرد مسئولان و مطالبه گری و همچنین انتشار عملکرد آنان از وظایف خبرنگاران است.

کسری غفوری مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان هم در این مراسم با بیان این که خبرنگاران دیدبانان و مبشران آگاهی و ثبت کننده تاریخ هستندگفت: قرن‌های پیش گوتنبرگ با اختراع دستگاه چاپ شاید متصور نبود که روزی در بستر فضای مجازی اخبار در لحظه در جهان منتشرگردد.

او افزود: بنگاه‌های صنعتی و رسانه‌ها در کنار هم به صورت مکمل در ارائه اطلاعات دقیق به جامعه نقش ایفا می‌کنند و انتظار ما این است که در انتشار اخبار صادقانه و حرفه‌ای عمل کنیم.

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان ادامه داد: یکی از نیاز‌های واقعی جامعه امروز ما انتشار اخباری است که امید و نشاط واقعی را در جامعه تقویت نماید.
غفوری با بیان این که گردهمایی امروز خبرنگاران، خود یک رویداد خبری است، بیان کرد:که این نشست ها، «پیش خبر» تعامل منطقی و رابطه نزدیکتر و فولاد خراسان با رسانه‌ها در قالب تفاهمی عاطفی، حرفه‌ای و عقلانی میان صنعت و رسانه‌ها باشد.

او  در این نشست از اصحاب رسانه حاضر در مراسم خواست که به منظور پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی فارغ از هر گونه جناح بندی و حزب گرایی دستاورد‌ها و موفقیت‌هایی را که در این صنعت حاصل می‌شود منتشر نمایند.

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان با اعلام حمایت از پیشبرد امور رسانه‌ها در شهرستان، رسانه‌ها را همکاران فولاد خراسان دانست که هدف مشترک هر دو مجموعه اعتلای نام نیشابور و رونق و شکوفایی و توسعه منطقه است.

انتهای پیام// ر. ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجتمع فولاد خراسان اصحاب رسانه روز خبرنگار فولاد خراسان رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۲۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: سال گذشته همه شهرستان‌ها به جز یک شهرستان بیش از ۱۰۰ درصد تعهد اشتغال خود را محقق کردند.
 امین بابایی افزود: لازم است مسئولان و فرمانداران با حضور در میان کارگران و مجموعه‌های کارگری و کارخانجات پیگیر مسائل این قشر زحمتکش باشند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: محور اصلی برنامه‌های این اداره در هفته کار و کارگر، سلامت جامعه کارگری است لذا قرارگاه آموزش و ایمنی کارگران برای واحد‌های کوچک کارگری ایجاد شده تا با ترویج بحث آموزش، آمار حوادث ناشی از کار را در جامعه هدف کارگری به حداقل برسانیم.

وی همچنین میزان تعهد اشتغال شهرستان‌های خراسان رضوی در سال جاری را ۷۹ هزار و ۸۱۸ نفر عنوان کرد و افزود: سال گذشته همه شهرستان‌ها به جز یک شهرستان بیش از ۱۰۰ درصد تعهد اشتغال خود را محقق کردند.

 

دیگر خبرها

  • هنر نمایشی ابزار‌ی برای انتقال موضوعات و مفاهیم به جامعه
  • می‌خواهند همان بلایی که سر تلویزیون آورند را، سر پلتفرم‌ها هم بیاورند/ آیینه شبکه نمایش خانگی را نشکنید
  • اصحاب رسانه چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند
  • هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد وجود ندارد
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال خراسان رضوی
  • رژیم صهیونیستی حتی نتوانست مدیریت افکار عمومی جامعه خود را به دست گیرد
  • توصیه‌های علی ربیعی، مسئولان به این چند نکته توجه کنند!
  • ارشاد اقناعی
  • رسانه بر انسجام افکار عمومی در یک جامعه تاثیر بالایی دارد