Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ولی الله ساور مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب گلستان گفت: آب شرب روستای محمدآباد گرگان بعد از اطلاع از مسمومیت مردم منطقه چندین بار نمونه برداری و آزمایش شد.

او افزود: نمونه‌ها هیچ گونه آلودگی و کدورت را نشان نداد و آب سالم است.

ساور بیان کرد: بخشی از آب شرب روستای محمد آباد از دو حلقه چاه موجود در این روستا و بخش دیگری از آن از خط انتقالی که از سمت گرگان به سمت شهر آق قلا تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: این روستا دارای دو باب مخزن زمینی و هوایی هم بوده که کلرزنی آن با استفاده از یک دستگاه کلریناتور برقی انجام می‌شود.

ساور تصریح کرد: در بازدید مشترک میان اکیپ پایش شرکت آب و فاضلاب و شبکه بهداشت در روز‌های هشتم و نهم از تاسیسات و شبکه این روستا، مقدار کلر آزاد به میزان ۰.۸ میلی گرم در لیتر و مقدار کدورت دو واحد بود؛ به گونه‌ای که حداقل شرایط آب پاک و سالم را دارا بوده است.

او توضیح داد: از آب شرب شبکه توزیع هم نمونه برداری مشترک انجام شده و نتایج آن متعاقباً اعلام می‌شود.

ساور بیان کرد: در حال حاضر به لحاظ کمی و کیفی آب این روستا هیچ مشکلی نداشته و مورد تایید مرکز بهداشت و شرکت آب و فاضلاب استان است.

او اضافه کرد: اگر آب آلوده بود باید مردم سایر مناطق که از این انشعاب استفاده می‌کردند هم بیمار می‌شدند.

گفتنی است از هفته گذشته حدود ۷۰۰ نفر از مردم روستای محمدآباد دچار مسمومیت و دل پیچه شده، ولی هنوز علت آن از سوی علوم پزشکی گلستان اعلام نشده است.

پبیشتر بخوانید

سلامت آب شرب روستای محمدآباد تایید شد

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آ ب شرب آب و فاضلاب مسمومیت غذایی آب آلوده آب شرب روستای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم احیاء شب های قدر در ۲۲ امامزاده گلستان

حجت الاسلام ابوالفضل کوهساریان گفت:امسال در ۲۲ امامزاده شاخص استان شب‌های قدر برنامه‌هایی مانند قرائت دعای افتتاح، دعای جوشن کبیر، عزاداری و آیین سرگرفتن قرآن با حضور سخنرانان و مداحان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام ابوالفضل کوهساریان افزود: بقاع متبرکه شاخص برگزاری آیین شب‌های قدر استان شامل امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان، امامزاده عبدالله (ع) روستای زیارت گرگان، امامزاده طیب (ع) روستای قرن‌آباد گرگان، امامزادگان نه تن (ع) شهرستان گرگان، امامزاده نور (ع) گرگان، امامزاده راضیه و مرضیه کوی دوشنبه‌ای گرگان، امامزاده علی اکبر (ع) روستای «اسپومحله» گرگان، امامزاده ابراهیم (ع) در روستای «النگ» کردکوی و امامزادگان عبدالله و فضل الله (ع) روستای روشن‌آباد در جاده قدیم گرگان به کردکوی است.

وی افزود: امامزاده مجید (ع) کردکوی، امامزاده قاسم (ع) دلند، امامزاده عبدالله (ع) شهرستان کلاله، بقعه متبرکه خالد نبی (ع) کلاله، امامزاده یحیی بن زید (ع) شهرستان گنبد کاووس، سقاخانه حضرت ابوالفضل (ع) گنبدکاووس، امامزاده آق امام (ع) شهرستان آزادشهر، امامزاده ابوالقاسم (ع) روستای کاشیدار آزادشهر، امامزاده هارون (ع) شهرستان علی‌آبادکتول، امامزاده عبدالله (ع) روستای فندرسک علی‌آبادکتول، امامزاده جعفر (ع) مینودشت، امامزاده اسحاق (ع) روستای قلمی مینودشت و امامزاده بی بی سکینه روستای قلعه قافه مینودشت از دیگر بقاع متبرکه استان هم میزبان زائران و روزه‌داران ماه مبارک رمضان در شب‌های قدر خواهند بود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • مسدود شدن راه‌های ارتباطی روستای بولان بر اثر سیلاب + تصاویر
  • ثبت جهانی پالنگان شکوفایی اقتصاد منطقه را به همراه دارد
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۲۲ امامزاده شاخص استان گلستان
  • مراسم شب‌های قدر در ۲۲ امامزاده شاخص استان گلستان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم احیاء شب های قدر در ۲۲ امامزاده گلستان
  • استقبال گردشگران نوروزی از روستای نمونه گردشگری در نیر
  • قطعی آب ۵ روستای لرستان کمتر از ۲۴ ساعت حل شد
  • روستای خرو طبس میزبان گردشگران نوروزی
  • طبیعت بهاری روستای جغدان از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • جشن سنتی "گم تلا" در روستای تاریخی استان یزد (+عکس)