Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@04:07:43 GMT

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو +آدرس سایت

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۲۳۲۶

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو +آدرس سایت

به گزارش اقتصاد آنلاین، دومین مرحله از فروش فوق العاده ایران خودرو از ۹ مردادماه به مدت سه روز با ظرفیت ۱۴ هزار دستگاه خودرو و با عرضه پنج محصول از طریق سایت فروش ایران خودرو صورت گرفت.

در این طرح بیش از ۹۸۰ هزار نفر برای ثبت نام اقدام کردند که ۱۴ هزار نفر از آنان در مراسم قرعه کشی انتخاب شدند. با هماهنگی صورت گرفته، در این مرحله تعداد متقاضیان ذخیره برابر با منتخبان بود تا در صورت انصراف نفرات اصلی، از این لیست استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 درحال‌حاضر اسامی منتخبین قرعه کشی دومین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو در سایت فروش این شرکت به نشانی esale.ikco.ir در دسترس همگان قرار داراد.

سایت ثبت نام ایران خودرو/ مشاهده برندگان اینجا کلیک کنید پربیننده ترین شرط ثبت نام خودرو احتمالا تغییر کند؛ هر خانواده یک کد ملی برندگان قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ایران خودرو مشخص شدند قیمت انواع چری در بازار +جدول شرایط فروش محصولات بهمن موتور +جدول قیمت روز اپتیما +جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایران خودرو خودرو فروش خودرو قیمت روز خودرو پیش فروش خودرو ثبت نام خودرو شرایط ثبت نام خودرو ثبت نام ایران خودرو شرایط ثبت نام ایران خودرو سایت ثبت نام ایران خودرو قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت ایران خودرو قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۲۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حساب X دورتموند به حضور در نیمه‌نهایی: ما رو دست کم می‌گرفتید؟ آره؟!

زنبورها به عنوان اولین تیم، راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند

طرفداری | در دیداری حساس از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بوروسیا دورتموند و اتلتیکو مادرید به مصاف یکدیگر رفتند که این جدال با برتری ۲-۴ شاگردان ادین ترزیچ به پایان رسید. دورتموند با برتری ۴-۵ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی نیمه‌نهایی شد تا حریف پاری سن ژرمن در این مرحله شود.

دورتموند 4-2 اتلتیکو مادرید؛ جهنم‌ زرد، تیم سیمئونه را خاکستر کرد

در پی مشخص شدن تکلیف تیم‌های صعود کننده به یک چهارم نهایی و پیش از انجام قرعه‌کشی این مرحله، یکی از صفحات معروف فوتبالی در شبکه اجتماعی X به تمسخر بوروسیا دورتموند پرداخت و به این موضوع اشاره کرد که تمام تیم‌های حاضر در یک چهارم نهایی می‌خواهند در قرعه‌کشی به دورتموند برخورد کنند، چرا که این تیم از قدرت کمتری نسبت به سایرین برخوردار است.

پیام صفحه out of context football در شبکه اجتماعی X

پس از پیروزی برابر اتلتیکو مادرید و قطعی‌شدن حضور زنبورها در نیمه‌نهایی، حساب رسمی دورتموند در X، پیام تمسخرآمیز آن صفحه معروف را بازنشر کرد و با چند ایموجی خنده به آن واکنش نشان داد:

واکنش دورتموند

 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • شیب کاهش قیمت خودرو تند شد/ آخرین قیمت سمند، کوییک، شاهین، ساینا، دنا و تارا + جدول
  • آغاز فروش اقساطی ۲ محصول کرمان موتور + جدول فروش
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • واکنش حساب X دورتموند به حضور در نیمه‌نهایی: ما رو دست کم می‌گرفتید؟ آره؟!
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد+ آدرس سایت www.azmoon.org
  • حراج ۳ محصول پرطرفدار ایران خودرو + جزییات
  • فروش پرطرفدارترین محصول ایران خودرو (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط
  • قیمت خودرو امروز ۲۸ فروردین + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲۷ فروردین + جدول