Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-28@15:13:30 GMT

قدردانی خانم تورکوویچ از حمایت‌های ایران

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۲۳۳۰

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوزٰ «خانم بیسرا تورکوویچ» در ملاقات «محمود حیدری» با یادآوری نقش موثر حمایت های دولت و ملت ایران از مردم بوسنی هرزگوین در زمان سخت گذشته تصریح کرد: ملت بوسنی هرزگوین همواره قدردان حمایت های ملت ایران باقی خواهد ماند.

وزیر خارجه بوسنی هرزگوین همچنین در این دیدار ابراز امیدواری کرد که مردم ایران هرچه زودتر بر شیوع ویروس کرونا غلبه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این دیدار خداحافظی که با توجه به نزدیکی پایان ماموریت سفیر جمهوری اسلامی ایران در سارایوو انجام شد، حیدری ضمن تشریح تلاش ها و دستاوردهای حاصل شده در راستای پیشبرد روابط دو کشور در سالیان اخیر خواستار حفظ و تقویت بیش از پیش روند رو به گسترش مناسبات دو جانبه در آینده شد.

سفیر کشورمان در این دیدار از افزایش چهار برابری حجم مبادلات تجاری دو کشور در چهار سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: شیوع ویروس کرونا تا حدی باعث کندی این روند شد که امیدواریم با غلبه بر این بیماری، شتاب گسترش مناسبات از سر گرفته شود.

حیدری همچنین با اشاره به سفر پیشین دکتر ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به سارایوو ابراز امیدواری کرد در آینده فرارو شاهد سفر وزیر خارجه بوسنی هرزگوین به تهران باشیم.

 

ایرنا

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بوسنی هرزگوین قدر دانی ایران بوسنی هرزگوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۲۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود اسماعیل هنیه به تهران پس از قطعنامه آتش بس

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس قرار است امروز با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران دیدار و درباره تحولات سیاسی و میدانی جاری در غزه گفتگو کند.

به گزارش تسنیم، طرفین پس از این دیدار کنفرانس مطبوعاتی مشترکی را برگزار خواهند کرد.

این اولین دیدار وزیر خارجه کشورمان با هنیه پس از قطعنامه آتش بس شورای امنیت سازمان ملل و ششمین دیدار پس از آغاز جنگ غزه و گسترش جنایات صهیونسیت هاست.

دیگر خبرها

  • عکس/ دیدار امیر عبداللهیان و وزیر امور خارجه ترکمنستان
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای ترکمنستانی
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه ترکمنستان در عشق‌آباد
  • دیدار وزیر خارجه با رئیس جمهور ترکمنستان
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • تصاویر| دیدار اسماعیل هنیه با وزیر امور خارجه
  • ورود اسماعیل هنیه به تهران پس از قطعنامه آتش بس
  • دیدار اسماعیل هنیه با وزیر امور خارجه
  • «اسماعیل هنیه» وارد تهران شد