Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر گروه سلامت محیط کار دانشگاه علوم پزشکی یزد از پلمب 9 واحد صنفی در راستای تشدید نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی در شهر یزد خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از وبدای یزد، حسن جعفری درباره پلمب اصناف در راستای تشدید نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی اظهار کرد: در بازدید مشترک بازرسان بهداشت محیط استان، عوامل فرمانداری و اداره نظارت بر مکان‌های عمومی نیروی انتظامی تعداد 9 صنف در راستای تشدید نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: این اصناف شامل پیتزافروشی، شیرینی فروشی، ساندویچ‌فروشی، کافه‌تریا، گیم نت، واحد پوشاک فروشی و سه واحد مخفی عرضه قلیان بودند.

مدیر گروه سلامت محیط کار دانشگاه علوم پزشکی یزد افزود: تاکنون در راستای کنترل پروتکل‌های بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، مکان‌های عمومی، ادارات، شرکت‌ها و بانک‌ها در استان یزد 79 هزار بازدید بهداشت محیط صورت گرفته که از این تعداد بازدید 558 پرونده به مراجع قضائی معرفی شده و تعداد 335 مورد هم پلمب شده است.

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: حسن جعفری مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی پروتکل های بهداشتی تشدید نظارت بر پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۲۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در قزوین

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان قزوین از پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در این استان به دلیل عدم رعایت قوانین نظام صنفی در ماه مبارک رمضان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمود شفیعی، اظهار داشت: 6 واحدهای صنفی برای فعالیت در ماه مبارک رمضان فاقد مجوز بودند که با شناسایی و پیگیری بازرسان اتاق اصناف پلمب شد.

وی اضافه کرد: 43 واحد صنفی دیگر نیز دارای مجوز فعالیت در ماه مبارک رمضان بودند، اما ضوابط صنفی مثل پوشاندن مغازه را رعایت نکردند که متصدیان آنها اخطار 24 ساعته دریافت کردند تا نواقص لازم را برطرف کنند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان قزوینف تاکید کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون تیم‌های ثابتی برای برخورد با متخلفان تدارک دیده شده تا بر فعالیت واحدهای صنفی مثل چلوکبابی‌ها، کباب پزی‌ها، صبحانه‌سراها، رستوران‌ها، قنادی‌ها، آبمیوه و بستنی فروشان، کافه‌ها و مراکز عرضه غذاهای گرم نظارت داشته باشند.

شفیعی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی تا پایان ماه مبارک رمضان، موضوع را به سامانه 124 گزارش دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در مشهد
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در قزوین
  • پلمب ۶ واحد صنفی در قزوین
  • پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد
  • انجام بیش از ۵ هزار بازدید بهداشتی در طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی
  • پلمب و اخطار پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در نیشابور
  • ۵ واحد متخلف بهداشتی در کاشان پلمب شد
  • تشدید نظارت بازرسان بهداشت محیط / انجام بیش از ۶۰۰۰ بازرسی تا ۵ فروردین و پلمب ۵ واحد صنفی
  • پلمب ۲۵ واحد صنفی زنجان در طرح بسیج نوروزی
  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در سیریک