Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@19:42:41 GMT

پزشک باسابقه مشهدی به علت ابتلا به کرونا درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۲۳۶۲

پزشک باسابقه مشهدی به علت ابتلا به کرونا درگذشت

گروه استان‌ها- پزشک باسابقه مشهدی که در جبهه خدمت به بیماران کرونایی فعال بود به علت ابتلا به کرونا درگذشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، یکی از پزشکان باسابقه مشهد در پی ابتلاء به کرونا در جبهه سلامت به شهادت رسید.

دکتر احمد خسروی خراشاد پزشک متخصص بیماری‌های گوارشی مشهد بود که در پی ابتلا به کرونا مدتی را در بیمارستان امام رضا(ع) مشهدمقدس بستری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری درگذشت «قریب گرگانی» را تسلیت گفتخسرو سینایی کارگردان پیشکسوت سینما درگذشتامام جمعه میناب بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

تلاش‌های بسیاری برای نجات این پزشک مشهدی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام رضا(ع) صورت گرفت اما وی که در جبهه خدمت به بیماران مبتلا به کرونا فعال بود خود نیز در نهایت به دلیل ابتلا به این بیماری درگذشت.

انتهای پیام/281/ش

R41347/P/S6,1188/CT1 بیشتر بخوانید... میاندار هیئت فاطمیه تهران درگذشت پیام تسلیت مسجدی به مناسبت درگذشت آیت الله «محمد باقر ناصری» امام‌جمعه موقت یزد درگذشت‌ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... میاندار هیئت فاطمیه تهران درگذشت پیام تسلیت مسجدی به مناسبت درگذشت آیت الله «محمد باقر ناصری» امام‌جمعه موقت یزد درگذشت‌ پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ پزشکان در شیراز ۱۵ ماه و پرستاران ۷ ماه مطالبات معوق دارند ۲ سفر ‌به مازندران اکیداً ممنوع/ وضعیت قرمز در ۲۰ شهرستان/ موارد بستری و ابتلا به کرونا ‌۴برابر افزایش پیدا کرد‌ ۳ گزارش ویدئویی| بی‌نیازی ایران از واردات ورق فولاد/ ابرطرح نورد گرم ۲ فولاد مبارکه با نام سردار سلیمانی به امضا رسید ۴ گزارش| غول گرانی بازار میوه و تره‌بار را بهم ریخت؛ آیا میوه‌جات داخلی هم با "دلار" خرید و فروش می‌شود؟ ۵ عزم جدی بنیاد مستضعفان ‌برای ‌محرومیت‌زدایی در هرمزگان / برای رفع محرومیت در جزیره لارک ‌خیمه زده‌ایم ۶ گزارش تحلیلی تسنیم از پشت پرده قیر رایگان / راهکار نمایندگان برای جلوگیری از رانت چیست؟ ۷ وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد ۸ ‌ردپای ژنتیک بر رفتار کرونا + پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی‌ مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| سایه شوم دلالان بر سر شالیکاران شمال / وقتی واردات بی‌رویه ‌تیشه به ریشه برنج ایرانی می‌زند‌ آیت الله خاتمی: اجلاس خبرگان رهبری به تاریخ دیگری موکول شد‌ قم دوباره قرمز کرونایی شد / گسترش ‌کووید ۱۹ در بین مردم / تکمیل ظرفیت بیمارستان‌ها‌ گزارش| غول گرانی بازار میوه و تره‌بار را بهم ریخت؛ آیا میوه‌جات داخلی هم با "دلار" خرید و فروش می‌شود؟ مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: انتقام خون شهید سلیمانی به یک آرمان تبدیل شده است نماینده جهاد اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم تشریح کرد ؛ ضربه امنیتی مقاومت فلسطین به دستگاه جاسوسی اسرائیل قالیباف: باید در ۵ سال آینده به ثبات اقتصادی بدون نفت برسیم گفت‌وگو| تحلیلگر عراقی تشریح کرد: چالش‌ها و موانع برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در عراق گفتگو با عباس عبدی: مسئولان دولتی از ثبت‌نام فرزندانشان در مدارس غیرانتفاعی منع شوند/ تمام جامعه از نابرابری آموزشی ضربه شدید می‌خورد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ابتلا به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۲۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت

به گزارش خبرنگار مهر، گروه تئاتر «آئین مردم» متشکل از هنرمندان با تجربه تئاتر خوزستان، نمایشی را با عنوان «واپسین نفس» و با موضوع ایثار کادر سلامت در بحران کرونا تهیه و تولید کردند که پس از ارزیابی بیش از ۲۴۰ اثر نمایشی توسط کارشناسان و داوران هنرهای نمایشی به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت.

نمایش خیابانی «واپسین نفس» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی بوعذار از معدود آثار نمایشی در سطح کشور است که روایتگر ایثار و ایستادگی کادر درمان و پرستاران فداکار در بحران کرونا را برای مخاطبان اجرا می‌کند.

گروه اجرایی پس از تمرینات مستمر در شرایط سخت برای اجرا در این جشنواره ملی آماده می‌شوند تا به عنوان تنها اثر نمایشی از اهواز در بخش خیابانی این رویداد حضوری فعال داشته باشند.

گروه تئاتر «آئین مردم» نخستین نمایش خیابانی را با موضوع ایثار کادر درمان در فراگیری کرونا در بیمارستان‌های اهواز و شهدای مدافع سلامت به اجرا رسانده است.

گروه تئاتر «آئین مردم» به عنوان فعال‌ترین گروه نمایشی خوزستان بیشترین حجم شرکت در جشنواره‌ها و رویدادهای تئاتر را در کارنامه دارد و پیش از این در دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر عنوان اثر برگزیده را در بخش ویژه غزه کسب کرده است.

جشنواره سراسری تئاتر ایثار به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با همکاری مرکز هنرهای نمایشی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با حضور گروه‌های نمایشی از ۲۵ تا ۲۹ اردیبهشت ماه به میزبانی استان گلستان و شهر گرگان برگزار می‌شود.

کد خبر 6082508

دیگر خبرها

  • تشدید برخورد با افزایش دهندگان خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی نمازگزاران مشهدی
  • راهپیمایی با شکوه مشهدی‌ها در حمایت از مردم غزه
  • ۴۴۵ روستای بی برق در سیل سیستان و بلوچستان / برق ۳۸۰ روستا وصل شد
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • دستگیری پزشک قلابی ترک اعتیاد در خاتم
  • فوری/معاون محمود احمدی نژاد درگذشت +جزئیات
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • اندازه گیری دیابت و ارایه مشاوره پزشکی در میادین میوه و تره بار