Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

غلامعباس بهرامی نیا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت تاکنون دریافت وام ۶ میلیون تومانی کرونا برای بیش از ۵۵۰ راننده درون و برون شهری استان تایید شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، غلامباس بهرامی نیا اظهار کرد: هفت هزار و ۵۷۸ نفر راننده درون و برون شهری استان برای دریافت وام ۶ میلیون تومانی در سامانه کارا ثبت نام کردند که از این تعداد پرونده ۵۵۴ نفر تأیید توسط بانک های عامل تایید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پرونده تعداد ۳۴۶ نفر نیز توسط سامانه کارا در حال شناسایی بانک عامل هستند و پرونده ۲۹۱ نفر نیز کامل و مصوب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه  ۶ هزار ۲۱۲ نفر در دست بررسی توسط بانک می باشند، اذعان کرد: پرونده ۱۷۵ نفر نیز منعقد شده شده است.

بهرامی نیا سهم وام ۶ میلیونی رانندگان درون و برون شهری استان را بیش از ۴۵۴ میلیارد ریال برشمرد.

وی در حوزه ثبت نام شرکت های مسافربری برای دریافت وام ۱۲ میلیونی کرونا نیز بیان کرد: استان خوزستان از ۱۶۰ شرکت مسافربری برخوردار است که از این تعداد ۳۱ شرکت با مجموع ۱۶۱ نفر نیروی بیمه شده، درخواست دریافت وام خود را در سامانه کارا ثبت کرده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان  ادامه داد: سهم شرکت های مسافربری استان برای دریافت وام ۱۲ میلیونی، ۱۹ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال است.

 

 

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: درون و برون شهری دریافت وام حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۲۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان سفر‌های حمل ونقل عمومی درون شهری ۵۰ درصد است

علیرضا احمدی سرپرست ستاد مدیریت حمل ونقل سوخت کشور گفت: متوسط مصرف سوخت حدود ۱۲۰میلیون لیتر در روز  است و نسبت به قانونی که  پیش بینی شده میزان مصرف سوخت بسیار بیشتر شده است.

به گفته وی این میزان مصرف سوخت به دلیل سوء مدیریت ها در حوزه حمل ونقل عمومی است و با توجه به آنکه قانون توسعه و مدیریت مصرف پیش بینی کرده است که مصرف سوخت روند افزایشی داشته است و فاصله میزان مصرف با قانون پیش بینی شده است.

احمدی فینی گفت: میزان  مصرف سوخت ،بنزین، گازوئیل و برحسب میزان مسافر جابه جایی آنها  و براساس بار است و با توجه به آنکه  مقرر شده است  ۷۵درصد از سفرهای درون شهری از طریق ناوگان حمل ونقلی و درون شهری انجام شود اما طبق بررسی های صورت گرفته میزان سفرهای انجام شده از طریق ناوگان حمل ونقلی زیر ۵۰ درصد است .

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • میزان سفرهای حمل ونقل عمومی درون شهری زیر ۵۰ درصد است
  • میزان سفر‌های حمل ونقل عمومی درون شهری ۵۰ درصد است
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه
  • مهر تایید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید
  • سپاه پاسداران از درون و برون کشور در حال مجاهدت در راه حق است
  • ◄ فراخوان سراسری برای جذب حداقل 10 هزار راننده بین شهری مسافری
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • کاهش زمان انتظار در ایستگاه‌های خط واحد شهر یزد