Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص قتل مادر و کودک یک ساله در شهرک «قلعه میر» بهارستان اظهار داشت: در حال حاضر در حال تکمیل تحقیقات پرونده و بازبینی دوربین‌های مداربسته موجود در منطقه و آزمایش «دی. ان. ای» هستیم و باید تا تکمیل اطلاعات صبر کرد، تحقیقات کارآگاهان درخصوص قتل فجیع مادر و فرزند یک ساله ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در بررسی‌هایی که از صحنه قتل انجام شد، چاقویی که با آن این مادر و کودک یک ساله به قتل رسیده بودند، کشف شده است.

دادستان عمومی و انقلاب بهارستان در تشریح چگونگی و زمان این حادثه افزود: زن جوان ۲۳ ساله به همراه کودک یک ساله خود طی حادثه‌ای که ۱۲ یکشنبه ۱۲ مرداد رخ داد، به طرز وحشیانه ای سر بریده شده بودند.

کد خبر 4991087

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا صادقی دادگستری استان تهران بهارستان ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان گرگان قزوین شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم بیرجند اقامه نماز جمعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مجلس شورای اسلامی یک ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۲۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل کلکسیون جنایات اسرائیل/ قتل‌عام ۱۳ کودک در مجتمع شفاء

یک سازمان برجسته حقوق بشری با افشای ابعاد تازه از جنایات شنیع اشغالگران در مجتمع پزشکی شفاء در شهر غزه اعلام کرد که نظامیان صهیونیست ۱۳ کودک را دراین بیمارستان و اطراف آن مقابل چشمان خانواده‌هایشان عامدانه به گلوله بستند و شهید کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، درحالی که هر روز ابعاد جدیدی از جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در بیمارستان شفاء در غرب شهر غزه که از ابتدای هفته قبل مورد تجاوز نیروهای اشغالگر قرار گرفته است فاش می‌شود، سازمان دیده بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه در گزارش جدید خود از یک جنایت جدید نظامیان وحشی ارتش صهیونیستی خبر داد.

قتل عام 13 کودک بی‌دفاع در بیمارستان شفاء

دیده بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه در این زمینه با استناد به مدارک و شواهد موثق گزارش داد که نظامیان ارتش اسرائیل 13 کودک را در بیمارستان شفاء و اطراف آن با شلیک مستقیم گلوله اعدام میدانی کردند و این تجاوزات همچنان ادامه دارد.

این سازمان تاکید کرد که اینگونه جنایات و اعدام‌ها نقض فاحش قوانین بین‌المللی از جمله قواعد حقوق بشری بوده و جنایت علیه بشریت به شمار می رود و در چارچوب تداوم جنایت نسل‌کشی است که اسرائیل از 6 ماه قبل تاکنون علیه مردم غزه مرتکب می‌شود. ارتش اسرائیل در طول بیش از یک هفته عملیات نظامی خود در داخل و اطراف بیمارستان شفاء جنایات هولناکی را به طور سیستماتیک مرتکب شده و به این جنایات ادامه می‌دهد که بارزترین آنها قتل‌های از پیش برنامه ریزی شده و اعدام های غیرقانونی علیه غیرنظامیان فلسطینی است.

در ادامه این گزارش آمده است که تیم میدانی سازمان دیده‌بان حقوق بشر بعد از گفت‌وگو با شاهدان عینی جنایات اسرائیل در مجتمع پزشکی شفاء و اطراف آن متوجه شد که نظامیان صهیونیست عامدانه مرتکب جنایت قتل و اعدام کودکان فلسطینی 4 تا 16 ساله شده‌اند. قتل این کودکان بی‌دفاع درحالی انجام شد که آنها به همراه خانواده‌هایشان در محاصره ارتش اسرائیل قرار داشتند یا در تلاش برای فرار بودند.

«علی صلوحه» یکی از فلسطینی‌های ساکن خانه‌های اطراف بیمارستان شفاء در گفت‌وگو با تیم دیده بان حقوق بشر گفت که نظامیان اسرائیلی پسر 9 ساله او و یک کودک 6 ساله دیگر را عامدانه مورد هدف گلوله قرار داده و آنها را مقابل چشمان خانواده‌هایشان کشتند.

وی در توضیح این جنایت هولناک اشغالگران گفت که ارتش رژیم صهیونیستی ظهر روز یکشنبه 24 مارس از ساکنان خانه‌های اطراف بیمارستان شفاء خواست تا منازل خود را تخلیه کنند اما زمانی که این مردم درحال خروج از خانه‌هایشان بودند و تنها ده متر راه رفته بودند ناگهان در معرض تیراندازی نظامیان صهیونیست قرار گرفتند و من با چشمان خودم دیدم که آنها دو کودک که یکی از آنها پسر خودم بود را کشتند.

گزارش هولناک از جنایات اشغالگران در بیمارستان الشفاء غزهانتقاد شدید حماس از سکوت جهانی در قبال بیمارستان الشفاء غزهشهادت 100 نفر در یورش اشغالگران به بیمارستان الشفاء

کودکان غزه بزرگترین قربانی جنایات اسرائیل

این مرد فلسطینی ادامه داد: ما زمانی که می‌خواستیم اجساد این کودکان را از زمین برداریم نیروهای دشمن در خودروهای نظامی به سمت ما شلیک کردند و ما مجبور شدیم کودکان خود را در حالی که روی زمین افتاده و غرق در خون بودند رها کنیم و این درحالی بود که صهیونیست ها همچنان به قتل کودکان ادامه می‌دادند.

سازمان دیده بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه تصریح کرد که بیش از یک سوم قربانیان جنگ اسرائیل در غزه، کودکان هستند و از 7 اکتبر تاکنون 14 هزار و 405 کودک در غزه به شهادت رسیده‌اند و ما از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم برای حمایت از غیرنظامیان فلسطینی اقدام فوری کند و دادگاه کیفری بین‌المللی نیز موظف به محاکمه اسرائیل است.

این سازمان حقوق بشری همچنین از گزارشگر ویژه سازمان ملل در زمینه اعدام‌های فراقانونی خواست تا برای تحقیق و مستندسازی درباره قتل‌ها و جنایاتی که نظامیان صهیونیست در مجتمع پزشکی شفاء و اطراف آن انجام داده‌اند اقدام فوری و عاملان این جنایات را محاکمه کنند.

بیمارستان شفاء از ابتدای هفته گذشته تحت محاصره و حملات وحشیانه ارتش اشغالگر قرار دارد و تاکنون صدها نفر از کادر درمانی، بیماران و پناهندگان داخل بیمارستان به شهادت رسیده‌ یا زخمی شده‌اند.

اشغالگران محاصره وحشتناکی علیه این بیمارستان و مناطق اطراف آن تحمیل کرده‌اند و به‌مدت یک هفته است که افراد محبوس در بیمارستان الشفاء و خانه‌های اطراف آن آب و غذا ندارند.

«سلامه معروف» رئیس دفتر رسانه‌ای دولتی در نوار غزه اعلام کرد که صدها غیرنظامی در داخل مجتمع پزشکی شفاء توسط نیروهای اشغالگر مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند. صهیونیست‌ها از هفته قبل شروع به قتل‌عام غیرنظامیان در این بیمارستان کرده‌اند و علاوه بر آن کل منطقه اطراف این مجتمع پزشکی را به‌شکل دائمی مورد هدف قرار می‌دهند.

اما هولناک‌ترین جنایتی که نظامیان وحشی رژیم اشغالگر در مجتمع پزشکی شفاء انجام داده‌اند تجاوز به زنان از جمله زنان باردار در این بیمارستان مقابل چشمان خانواده و همسرانشان و سپس به شهادت رساندن آنهاست!!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گروگان گیر مرموز در شاهرود زمین گیر شد
  • قاتل شهروند ایرانشهری دستگیر شد
  • تکمیل بیمارستان نسیم شهر برای مردم بهارستان ضرورت دارد
  • ماجرای سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی
  • تکمیل کلکسیون جنایات اسرائیل/ قتل‌عام ۱۳ کودک در مجتمع شفاء
  • بدرقه مادر برای وصال دو فرزند شهیدش
  • سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی خونین محله لواسان
  • اولین قتل ۱۴۰۳ در تهران
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • خانواده‌ ای در اندونزی دسته‌ جمعی خودکشی کردند