Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این دیدار زمینه های تعامل و  همکاری شهر نخجوان با شهرهای استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

سید اف با اشاره به پیوندها و قرابت های جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: تاکید رهبران و بزرگان ما این است که ما با  ایران از فرزندان یک پدریم و دوستی و برادری ما حتی بالاتر از همسایگی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نخجوان نیز در این دیدار ضمن تبریک دو عید سعید قربان و غدیر خم،  با اشاره به احترام خاص مردم  نخجوان به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام،  تکریم این  مناسبت ها را مورد  تاکید قرار داد و آنها را از نقاط اشتراک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان عنوان کرد.

  در این دیدار همچنین اقدامات فیمابین در زمینه مبارزه با ویروس کرونا و  تدابیر دو طرف در راستای پیشگیری از این ویروس مورد بررسی قرار گرفت.

برچسب‌ها شهر تهران آذربایجان باکو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران آذربایجان باکو شهر تهران آذربایجان باکو جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۲۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   متن کامل پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

29 فروردین ماه «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران» و تجلیل از حماسه آفرینی‏های آجا که یادآور حکمت، هوشمندی و دوراندیشی معمار کبیر انقلاب اسلامی در حفظ ارتش و خنثی سازی توطئه بزرگ منافقین و ضد انقلاب در طلیعه نظام مقدس جمهوری اسلامی است، سرفصل حیات جدید ارتش در صیانت از استقلال و تمامیت ارضی کشور است و حوادث و رخدادهای پس از آن به ویژه هشت سال دفاع مقدس به خوبی نمایانگر نقش‌آفرینی‌های سترگ ارتش انقلابی و غیور در عرصه‌ اجرای ماموریت‌های خطیر محوله بوده است.

  خدای بزرگ را شاکریم که تصویر زیبای وحدت، اخوت، همدلی، همراهی و هم افزایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره موجب رضایت و خرسندی امام امت و ملت شریف و نجیب ایران عزیز را فراهم آورده است.

اینجانب ضمن پاسداشت رشادت‌های بزرگ‏مردان ارتش؛ این روز را به آحاد ارتشیان ایران بالاخص امیر فرمانده محترم قرارگاه منطقه‏ای شمالغرب ارتش و نیروهای مستقر در این استان تبریک گفته، امیدوارم در سایه الطاف الهی شاهد توفیق بیش از پیش این عزیزان در حفظ دستاورد‌های نظام و دفاع از کیان اسلامی و خدمت به مردم باشیم.

 

سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق موجی از شادی را به ارمغان آورد
  • نخستین حضور ایران در نشست وزیران علوم سازمان شانگهای
  • دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از ارتش‌های قدرتمند منطقه است
  • بررسی مناسبات ایران و ترکیه در دیدار سفیر با امیرعبداللهیان
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • فرانسه سفیر خود را از باکو فراخواند
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • امیر آشتیانی: همکاری و مشارکت ارتش و سپاه منجر به خلق صحنه‌های بدیعی شد