Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@19:48:20 GMT

تبریک تصویری شهردار تهران به مناسبت روز خبرنگار

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۲۵۵۹

تبریک تصویری شهردار تهران به مناسبت روز خبرنگار

پیروز حناچی؛ شهردار تهران در تماس تصویری با اهالی رسانه و خبرنگاران شهری، فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ پیروز حناچی شهردار تهران در آستانه 17 مرداد "روز خبرنگار" از طریق تماس تصویری به خبرنگاران شهری فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تماس تصویری با خبرنگار شهری تسنیم نیز ضمن آرزوی موفقیت برای خبرنگاران در راستای انجام وظایف‌شان اظهار امیدواری کرد با شکست کرونا، هر چه زودتر مردم کشورمان به شرایط عادی زندگی بازگردند.

رونمایی از داشبورد مدیریتی حوزه خدمات شهری شهرداری تهرانابتلای 700 نفر از کارکنان شهرداری تهران به کرونامعافیت مددجویان کمیته امداد از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران بیشتر بخوانید... رونمایی از داشبورد مدیریتی حوزه خدمات شهری شهرداری تهران ابتلای ۷۰۰ نفر از کارکنان شهرداری تهران به کرونا معافیت مددجویان کمیته امداد از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رونمایی از داشبورد مدیریتی حوزه خدمات شهری شهرداری تهران ابتلای ۷۰۰ نفر از کارکنان شهرداری تهران به کرونا معافیت مددجویان کمیته امداد از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ چند نکته درباره "کرونا" از نگاه طب سنتی ۲ دانشگاه هاروارد: شرکت مداوم در "مراسم مذهبی" باعث کاهش ۶۸ درصدی مرگ ناشی از افسردگی! ۳ جامعه ایرانی مایل به "فرزندآوری" است اما این ۷ عامل مانع شده‌اند! ۴ آتش‌سوزی گسترده چند سوله در شهرک صنعتی جاجرود ۵ وزیر بهداشت: مراد از "طب اسلامی" طبی است که طبیبان مسلمان آن را دنبال می‌کردند ۶ آمار جهانی کرونا/ آمریکا با ۴.۸ میلیون مبتلا در صدر +جدول آخرین تغییرات ۷ تأثیر "نیش زنبور" بر درمان بیماری کرونا؟! ۸ پرداخت سرانه ۵۰۰ هزار تومانی به هر سالمند و معلول در مراکز توانبخشی تا پایان مرداد مهمترین اخبار اجتماعی جامعه ایرانی مایل به "فرزندآوری" است اما این ۷ عامل مانع شده‌اند! حضور معاون آموزش و پرورش در آستانه روز خبرنگار در تسنیم آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۲۱۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته آغاز پویش ملی "مشق احسان"/ اهدای ۱۰۰۰۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر و ۱۵۰۰۰ تبلت به دانش‌آموزان مناطق محروم مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: انتقام خون شهید سلیمانی به یک آرمان تبدیل شده است نماینده جهاد اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم تشریح کرد ؛ ضربه امنیتی مقاومت فلسطین به دستگاه جاسوسی اسرائیل آیت الله خاتمی: اجلاس خبرگان رهبری به تاریخ دیگری موکول شد‌ قالیباف: باید در ۵ سال آینده به ثبات اقتصادی بدون نفت برسیم گفت‌وگو| تحلیلگر عراقی تشریح کرد: چالش‌ها و موانع برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در عراق درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران شهرداری تهران روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۲۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار

شهردار تهران گفت: «میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران ۵۵ درصد میوه و تره‌بار پایتخت را توزیع می‌کنند.»

وی افزود: میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار شهرداری تهران ۵۵ درصد میوه و تره بار تهران را توزیع می‌کنند و در صورت کوچکترین اتفاق، معیشت مردم آسیب خواهد دید.

شهردار تهران همچنین در مورد واردات واگن‌های چینی اظهار کرد: کار‌های مربوط به واردات واگن‌های چینی در حال انجام است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد
  • نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است