Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@00:22:51 GMT

کاسیاس رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۲۵۹۳

کاسیاس رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایکر کاسیاس دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه رئال مادرید که سال گذشته دچار حمله قلبی شده بود تصمیم گرفت از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

کاسیاس افتخارات زیادی را در کارنامه خود دارد که از جمله آن می توان به قهرمانی با تیم ملی اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایکر مقدس (لقب کاسیاس) در سال های اخیر در تیم پورتوی پرتغال بازی می کرد. همچنین او از حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال اسپانیا هم کناره گیری کرده بود.

بیشتر بخوانید

پیام احساسی کاسیاس در سالروز سکته قلبی اش

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایکر کاسیاس دنیای فوتبال باشگاه رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۲۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر عجیب؛ مقصد جدید پاکو خمس مشخص شد!

داستان نه چندان طولانی پاکو و خمس و تیم فوتبال تراکتور روز گذشته به پایان رسید و این مربی مشهور اسپانیایی پس از فسخ قرارداد به همراه کادر خود در شهر کرونیا به سر می‌برد.

آس در اینباره چنین نوشته است: «فوتبال یک ورزش دمدمی مزاج است و سرنوشت آدم‌ها در آن تغییر می‌کند. پاکو خمس خلیج فارس و منطقه خاورمیانه و استان آذربایجان ایران را ترک کرد، که این مسئله بی ارتباط به تشدید تنش‌ها در این منطقه از جهان نیست؛ اتفاقی که باعث شد او و کادرش تصمیم به بازگشت به اسپانیا بگیرند.»

پاکو خمس به همراه لونا اسلاوا، رامیرز و خولیو اعضای کادرش در حال حاضر در اسپانیا به سر می‌برند. او بعدازظهر سه شنبه وارد کرونیا شد.

به نوشته آس خمس مربی بعدی دپورتیوو لاکرونیا خواهد بود و با توجه به نارضایتی هواداران از بازی‌های این تیم مشهور ریازور پاکو یکی از گزینه اصلی نیمکت این تیم است.

دپو مایل بود در صورت ایجاد فرصت خمس در ماه‌های قبل هدایت این باشگاه را برعهده بگیرد، اما یکی از دلایلی که این اتفاق نیفتاد، علاقه خمس به انجام پروژه‌های بلند است. او در نظر دارد دپورتیوو را به سطح اول فوتبال اسپانیا بازگرداند.

tags # تراکتورسازی تبریز سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • مقصد جدید پاکو خمس در فوتبال اسپانیا
  • خبر عجیب؛ مقصد جدید پاکو خمس مشخص شد!
  • کونسیسائو چهار نفر را صدا زد: شما اخراجید!
  • رکوردهای جالب و ماندگار در دنیای فوتبال / فیلم
  • خداحافظی مهدی مهدوی از دنیای والیبال
  • پایان راه اسطوره؛ توماس مولر با اتمام قراردادش از فوتبال خداحافظی می‌کند؟
  • متئو، ستاره جدید دنیای فوتبال از خانواده مسی (عکس)
  • خداحافظی خمس با بازیکنان تراکتور
  • رسمی؛ رائول گارسیا از فوتبال خداحافظی می‌کند
  • هری کین، ستاره بی جام دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت