Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول ستاد مردمی غدیر نهاوند از توزیع ۵ هزار پرس افطاری به یاد سردار شهید سلگی و ۸۵۰ شهید نهاوند در روز عید غدیر خبر داد.

امرالله سلیم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: همزمان با عید غدیر با همکاری ستاد غدیر، موسسه فرهنگی شهید سردار سلگی و کمک‌های مردمی و خیرین، ۵ هزار پرس با عنوان افطاری غدیر به یاد سردار شهید سلگی و ۸۵۰ شهید نهاوند بین مومنین شهرستان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این تعداد غذا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زیر نظر کارشناسان مرکز بهداشت طبخ می‌شود گفت: از آنجا که طبخ ۵ هزار غذا کار بزرگی است این کار در آشپزخانه‌های مسجد محمدیه، شهرک شهید حیدری و هیات آقای محسنی در منطقه گلشن انجام می‌شود تا هرچه سریعتر و در محلات مختلف توزیع شود.

مسئول ستاد مردمی غدیر نهاوند اضافه کرد: بخش عمده هزینه طبخ غذا جمع‌آوری شده و البته مبلغی دیگر مورد نیاز است که از طریق شماره حساب‌هایی که اعلام شده جمع‌آوری می‌شود.

وی در خصوص جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای نذری غدیر گفت: علاوه بر کمک ستاد غدیر خیرینی از سایر شهرها مانند تهران تماس گرفته و اعلام کرده‌اند که به یاد شهدایشان با واریز پول در این امر خیر مشارکت می‌کنند.

سلیم‌پور همچنین از تشکیل موسسه سردار شهید حاج میرزا سلگی خبر داد و افزود: با پیگیری صورت گرفته موسسه سردار حاج میرزا محمد سلگی با عضویت مسئولین ارشد شهرستان به ثبت رسیده که با صدور مجوز به زودی شروع به کار خواهد کرد.

وی در پایان از عموم مردم نیکوکار که تمایل به مشارکت در طبخ نذری غدیر دارند درخواست کرد کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۱۴۰۹۸۴۸۶۲ به نام حجت اله حیدری واریز کنند.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: غذا عید غدیر افطاری ۵ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله دارو در زابل

  سردار دوستعلی جلیلیان  گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در یک منزل مسکونی در سطح شهرستان زابل در امر تهیه و توزیع داروی خارج از شبکه توزیع، قاچاق و غیرمجاز فعالیت گسترده‌ای دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس شهرستان زابل قرار گرفت.

 این مقام انتظامی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی و در بازرسی مأموران انتظامی از این منزل بیش از ۷۲۷ هزار و ۷۰۰ عدد انواع قرص و داروی خارج از شبکه توزیع و غیرمجاز کشف و منزل مسکونی متخلف نیز پلمب شد.

 سردار "جلیلیان" با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی اقلام دارویی مکشوفه ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: دراین خصوص ۲ متهم دستگیر وپرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

  فرمانده انتظامی استان درپایان با بیان اینکه فروش دارو‌های غیر مجاز سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف محموله دارو در زابل
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین