Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسلمی به مجموع طرح‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه کربلا هم اشاره کرد وگفت: امسال سپاه کربلا احداث ۲هزار خانه محروم ویژه مددجویان امداد و اجرای ۱۶۵ پروژه عمرانی روستایی و اشتغال زایی را با هدف رفع چهره فقر از دیار علویان، متعهد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، « سیاوش مسلمی» امروز(14مرداد)  در آئین افتتاح مسکن سیل زدگان که  به همت بسیج سازندگی سپاه این شهرستان و با مشارکت بهزیستی میاندرود در آستانه فرارسیدن عید غدیر به بهره برداری رسید، گفت:  قراردادی با کمیته امداد امام خمینی (ره) منعقد شده است که تا پایان سال جاری تعداد2هزار خانه مددجویان توسط بسیج سازندگی سپاه کربلا ساخته و تحویل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه کربلا  به مجموع طرح‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه کربلا هم اشاره کرد و افزود:‌در یک ماه کمک‌های مومنانه ۱۶۵ طرح محرومیت زدایی در استان به بهره برداری می‌رسد.

 

وی با بیان اینکه دراستان در مدت یک ماه کمک مومنانه از دهه ولایت تا دهه آخر ماه صفر165 پروژه به ارزش ریالی 21میلیارد تومان در دست اقدام داریم، گفت: راه سازی، آب رسانی، ایجاد اشتغال خانگی و کشاوزی، احداث پل روستایی و... عمده این پروژه هاست که در راستای کمک به مردم محروم استان در دستور کار بسیج سازندگی سپاه کربلا قرار دارد.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: احداث خانه محروم فرمانده سپاه کربلای مازندران مددجویان محرومیت زدایی اشتغالزایی بسیج سازندگی سپاه کربلا محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان حمیدرضا خان محمدی در آئین افتتاحیه سالن‌های ورزشی جدید الاحداث استان هرمزگان اظهار داشت: قبل از اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سرانه ورزش دانش آموزی استان هرمزگان سی و چهار صدم متر مربع بود و با اضافه شدن طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سرانه ورزشی استان به پنجاه صدم متر مربع رسید.

وی افزود: با افتتاح پروژه‌های جدید ۲ هزار متر مربع به سرانه‌های ورزش دانش‌آموزی استان هرمزگان اضافه شد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، بیان کرد: پروژه اولی که امروز افتتاح شد در روستای تالار شهرستان میناب بود که با زیر بنای ۷۰۴ متر مربع و هزینه‌ای قریب به ۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گفته خان محمدی، دو پروژه ورزشی نیز در آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس افتتاح شد که در ابتدا سالن چند منظوره زمزم واقع در پیامبر اعظم این شهرستان با هزینه ۵۰ میلیارد در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع بود.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: پروژه دوم نیز سالن ورزشی آیت الله صدر در مرکز شهر بندرعباس بود که با زیر بنای ۶۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال ساخته و به بهره برداری رسید.

کد خبر 6081830

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور کنارک- زرآباد به همت بسیج سازندگی+ فیلم
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • عملیات عمرانی سردرب بازار حرم‌خانه تبریز آغاز شد
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت