Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@21:50:27 GMT

واکنش باشگاه پرسپولیس به بازداشت دو مدیر این تیم

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۳۲۷۲

واکنش باشگاه پرسپولیس به بازداشت دو مدیر این تیم

به گزارش افکارنیوز،

از شب گذشته اخباری مبنی بر بازداشت یکی دو تن از مدیران باشگاه پرسپولیس در حال پخش شدن است. 

اخبار ورزشی- موضوعی که از سوی این باشگاه هیچ واکنش رسمی نداشته است اما گفته می شود این بازداشت ها به دلیل ارتباط آنها با برخی پرونده های خاص اقتصادی است.

علیرضا اشرف   سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره این که گفته می شود اخبار منتشر شده مربوط به یلوه و خواجوند است، توضیح داد: از نظر من این موضوع یک بحث کاملا چیپ و بی ارزش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هم این شایعه را در سطح فضای مجازی شنیدم و آن را تکذیب می کنم. معاون اقتصادی پرسپولیس که شائباتی درباره وی شکل گرفته بود از صبح امروز در کنار من در باشگاه پرسپولیس حضور داشت و یکی دیگر از معاون های باشگاه هم مدتی به مرخصی رفته بود.

وی افزود: امروز جلسه خصوصی سازی پرسپولیس در وزارت ورزش برگزار می شود و معاون باشگاه هم پس از مرخصی اش در این جلسه همراه مهدی رسول پناه شرکت خواهد کرد. باز هم تاکید می کنم چنین خبری بی اساس است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس علیرضا اشرف پرسپولیس شایعه خواجوند علیرضا اشرف باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۳۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به درخواست آرژانتین از سایر کشورها برای بازداشت وزیر کشور

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه، تکرار درخواست غیرقانونی و مبتنی بر دروغ و داستان‌سرایی برخی از قضات آرژانتینی را درباره اتباع ایرانی در موضوع پرونده «آمیا» به شدت محکوم کرد.

کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضایی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، مجددا تأکید کرد که اتهامات مطروحه در پرونده آمیا علیه شهروندان ایرانی فاقد هرگونه اعتبار بوده و از این رو، طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچگونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی بیان کرد: ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

کنعانی به مقامات آرژانتینی توصیه کرد که از طرح اتهامات بی‌پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

درخواست این کشور از پاکستان و سریلانکا برای بازداشت وزیر کشور ایران! کد خبر 847048 برچسب‌ها ایران و اسرائیل آرژانتین خبر ویژه ایران و آرژانتین

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به اعتراضات دانشجویان آمریکا در حمایت از فلسطین
  • واکنش حماس به سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • واکنش سازمان ملل به بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • واکنش ایران به درخواست آرژانتین از سایر کشورها برای بازداشت وزیر کشور
  • واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی
  • معاون وزیر دفاع روسیه بازداشت شد
  • معاون وزیر اقتصاد: امروز استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • معاون وزیر دفاع روسیه به ظن دریافت رشوه بازداشت شد
  • بازداشت معاون وزیر دفاع روسیه
  • مرخصی تحصیلی برای مادران دانشجو و دارای فرزند