Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس حاجی‌زاده، سه‌شنبه در نشست ستاد کرونا استان فارس افزود: با حمایت استاندار فارس از حوزه ورزش و جوانان، ۵۳۵ باشگاه خصوصی وام دریافت خواهند کرد.

وی بیان داشت: همچنین بنا به تصمیم وزارت ورزش و جوانان، مستاجران اماکن ورزشی دولتی در قالب ماده ۸۸ از بخشودگی کامل اجاره‌بها برخوردار شدند و کسانی که قرارداد آنها فروردین‌ماه ۹۹ پایان یافته بود نیز تمدید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسوول اضافه کرد: باشگاه‌هایی که کارکنان آنها زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، به ازای هر نفر ۱۶۰ میلیون ریال با سود ۱۲درصد و بازپرداخت ۲۴ ماهه وام دریافت می‌کنند ضمن اینکه هم اینک حدود ۳۵ باشگاه با ۳۰۰ مربی و کادر اجرایی در سامانه کارا وزارت ورزش و جوانان برای دریافت وام نام نویسی کرده‌اند.

حاجی‌زاده همچنین اظهار داشت: پرسنل باشگاه‌های ورزشی که فاقد بیمه تامین اجتماعی هستند نیز می‌توانند با مراجعه به سامانه وزارت ورزش و جوانان ثبت نام کنند و از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: هم اکنون ۲ هزار نفر از کارکنان باشگاه‌هایی که بیمه نیستند برای دریافت وام به ازای هر نفر ۶۰ تا ۸۰ میلیون ریال با سود ۱۲ درصد و باز پرداخت ۲۴ ماهه ثبت نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: کسانی که برای دریافت وام تاکنون اقدام نکرده‌اند تا پایان امردادماه ۹۹ فرصت دارند با مراجعه به سامانه وزارت ورزش و جوانان به نشانی www.msy.gov.ir/club  ثبت‌نام کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا تسهیلات ارزان قیمت وزارت ورزش و جوانان شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تسهیلات ارزان قیمت وزارت ورزش و جوانان شیراز فارس ویروس کرونا تسهیلات ارزان قیمت وزارت ورزش و جوانان شیراز فارس وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۳۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طی حکمی از سوی "علی جوادی" مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، حمید حسین پور به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب منصوب و از زحمات "جلائیان" در زمان تصدی تقدیر شد .

مراسم معارفه حسین پور و تودیع جلائیان با حضور روح الله طوسی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان و سادات حسینی رئیس حراست اداره کل و همکاران حوزه شمال غرب انجام شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896285

دیگر خبرها

  • حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!
  • حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران
  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • اتفاق باورنکردنی؛ چاقوکشی مربیان در کشتی نونهالان! + ویدیو
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب