Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختتامیه چهارمین جشنواره پرده‌خوانی و نقالی غدیر با حضور بزرگان این عرصه، مدیران و مسئولان حوزه هنری و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مرکز هنرهای نمایشی و رادیو نمایش برگزار شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، اختتامیه چهارمین جشنواره پرده‌خوانی و نقالی غدیر- نقالان علوی در میدان بزرگان رادیو که به آن ارک می‌گویند برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایی که استودیوهایش شناسنامه‌ای از فرهیختگان را به رخ می‌کشد؛ نقالان علوی در رادیو نمایش گردهم آمدند. 

در این برنامه که با همکاری رادیو نمایش و حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد معاون صدای جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسوولان حوزه هنری انقلاب اسلامی، هنرمندان رادیو و نقالان حضور پیدا کردند. علاوه بر تقدیر برگزیدگان و اهدای جوایز، نقالان به پرده‌خوانی و شعرخوانی پرداختند. 

این خبر در حال تکمیل است...

R1515/P/S4,1430/CT11 واژه های کاربردی مرتبط عید غدیر خم رادیو نمایش رسانه ملی رادیو بیشتر بخوانید... اخبار رادیو و تلویزیون| رونمایی رادیو از اولین پرده غدیرخم/ "پادری" از فردا سریال تلویزیون می‌شود پخش "شب‌های ایران" از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اخبار رادیو و تلویزیون| رونمایی رادیو از اولین پرده غدیرخم/ "پادری" از فردا سریال تلویزیون می‌شود پخش "شب‌های ایران" از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی واژه های کاربردی مرتبط عید غدیر خم رادیو نمایش رسانه ملی رادیو پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ سرلشکر سلامی: انتقام خون شهید سلیمانی به یک آرمان تبدیل شده است ۲ اختصاصی تسنیم|پاسخ آیت‌الله مکارم شیرازی به استفتائاتی دربارۀ احکام عزاداری در ایام کرونا ۳ دستورالعمل وزارت بهداشت برای محرم/ برگزاری جلسات در فضای باز اولویت باشد ۴ سفر دوباره هنری جیمز با «تصویر یک زن» به ایران ۵ فصل تازه‌ای از برنامه‌سازی و سریال‌سازی دینی/ جای خالی "ستاره‌ها"ی قرآنی در پربیننده‌های تلویزیون ۶ عرضه جدیدترین آثار نوشت‌افزار ایرانی اسلامی با محوریت شهادت شهید سلیمانی ۷ نامگذاری کتابخانه‌ای در تهران به نام روح‌الله رجایی ۸ انجمن صنفی دشمن خانه موسیقی نیست / از هیچ ارگانی کمک مالی نگرفته‌ایم مهمترین اخبار فرهنگی "چراغانی" تلویزیون در عید غدیر/ رقابت مجریان با مهمانان ویژه، داغ می‌شود پیشنهاد ایجاد تغییرات ساختاری در جایزه ادبی جلال به شورای عالی انقلاب فرهنگی عزای امام حسین(ع) به جامعه نشاط و پویایی می‌بخشد/ هیئتی‌ها پایبند به اصول بهداشتی در محرم‌اند شرایط سخت فیلمبرداری سریال پُربازیگر دفاع‌مقدس/ "سامو بندری" همچنان بلاتکلیف مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: انتقام خون شهید سلیمانی به یک آرمان تبدیل شده است گزارش| بی بی سی و تداوم نقش تریبون برای ترور شناسایی و انهدام شبکه اخلال‌گر بازار ارز ایران امضای قرارداد نفتی میان آمریکا و یک گروه کُرد در سوریه را محکوم کرد ترامپ: نیروهای آمریکایی در افغانستان به ۴ هزار نفر کاهش می‌یابند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عید غدیر خم رادیو نمایش رسانه ملی رادیو عید غدیر خم رادیو نمایش رسانه ملی رادیو پرده خوانی رادیو نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۳۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بازار هنری ایران» برگزار می‌شود/ در خوشنویسی پیشتازیم

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر جمعه (۳۱ فروردین) پس از حضور در فرهنگسرای نیاوران و بازدید از آثار به نمایش درآمده در نمایشگاه قرآنی روایت باران در جمع خبرنگاران گفت: دولت در حوزه فرهنگ و هنر خودش را حامی بخش خصوصی و مردمی می‌داند، زیرا وظیفه ما حمایت‌گری، نظارت و تنظیم‌گری است و هر میزان جریان مردمی حضور قوی‌تری داشته باشند می‌توان امیدوار بود این کار ادامه یابد و رشد کند.

خوشنویسی مزیت مطلق ما در هنر جهان اسلام است

وی افزود: هنر خوشنویسی در کشور ما با سابقه است و در آن پیشتاز هستیم به ویژه در حوزه هنر خوشنویسی مزیت مطلقی در جهان اسلام داریم که به دلیل وجود آیات و روایتی است که زبان بین‌المللی ما مسلمانان محسوب می‌شود و همه جا قابل ارائه است.

اثر «قیامت در قرآن» در ونیز بسیار مورد استقبال قرار گرفت

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به نمایش درآمدن برخی از آثار در نمایشگاه‌های بین‌المللی تصریح کرد: چند سال قبل که به شهر ونیز رفته بودیم آثار آقای بدرالسما «قیامت در قرآن» بسیار مورد استقبال قرار گرفت با وجود اینکه با نگاهی دینی و قرآنی بود، در اروپا و در دوسالانه ونیز بسیار مورد استقبال واقع شد.

وزیر فرهنگ تاکید کرد: امسال هم که دوستان به ونیز می‌روند بخشی را به نمایش چنین آثار ویژه‌ای از ایران به ویژه کار‌های دینی و قرآنی اختصاص دهیم.

وی افزود: ما هم این رویکرد را دنبال می‌کنیم و در بسیاری از دیدار‌های دو جانبه با وزرای کشور‌های مسلمان آثاری را که براساس عرف دیپلماتیک هدیه می‌دهیم، اغلب آثار هنرمندان ایرانی به ویژه خوشنویسان است.

اجرای بازار هنری ایران از امسال

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد برگزاری اکسپو تصریح کرد: مصوبه ویژه‌ای از شورای عالی انقلاب فرهنگی را در این زمینه دریافت کردیم که اواخر اسفند توسط رئیس جمهور ابلاغ شد و گام بسیار مهمی در این زمینه محسوب می‌شود، که بازار هنری ایران را از امسال اجرا خواهیم کرد.
وزیر فرهنگ خاطر نشان کرد: بنا داریم جریان هنر تجسمی به رشد مورد نظر در سال جاری و سال‌های آینده برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری میراث و گردشگری

دیگر خبرها

  • اظهارات وزیر فرهنگ درباره اکسپو و رشد هنرهای تجسمی / اسماعیلی: بازار هنری ایران را از امسال برگزار می‌کنیم
  • «بازار هنری ایران» برگزار می‌شود/ در خوشنویسی پیشتازیم
  • عملیات «وعده صادق» نمایش قدرت ایران بود
  • گزارش تلویزیون اسرائیل از یک میدان در تهران!
  • جشنواره «پژواک» بین‌المللی می‌شود؟/افزایش آثار رادیویی غیرسازمانی
  • رفع مشکل فرستنده های رادیو و تلویزیون در شهرستان مهر
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • اختتامیه مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی روستایی رضوی در دشتستان بوشهر
  • «بوستان سعدی» با صدای ساعد باقری
  • روایت تجربه‌ای ۲ ساله در یک جشنواره رادیویی/ من یک مادر هستم