Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

سید حمید کلانتری گفت: دهمین همایش ملی بهره وری ایران روزهای 26 و 27 مردادماه سال جاری به صورت مجازی برگزار می شود. این همایش در راستای اهداف و ماموریت انجمن بهره وری ایران به منظور توسعه بهره وری کشور در قالب یک هم اندیشی مجازی با موضوع  «نقد و بررسی مسائل بهره وری کشور همراه با ارائه راهکارها» برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اقتصادی- وی افزود: «بهره وری در حوزه اجتماع و فرهنگ»، «بهره وری در اقتصاد و محیط کسب و کار» و «بهره وری و مدیریت و ساختارها» سه محور اصلی این هم اندیشی است که در نشست های تخصصی و با حضور مسئولان و صاحبنظران حوزه بهره وری کشور مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

مدیرعامل انجمن بهره وری ایران با استناد به آمارهای اعلام شده از سوی سازمان بهره وری آسیایی ادامه داد: بنابر آمار، متاسفانه رشد بهره وری در دهه های اخیر مناسب نبوده است، از همین رو ضرورت دارد مقوله مهم بهره وری در کشور مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای لازم برای رشد بهره وری که نقش مهمی در جهش تولید و افزایش تولید ناخالص داخلی دارد، ارائه شود.

وی با بیان اینکه بهره وری از بدیهی ترین مواردی است که در اقتصاد و جامعه نقش اساسی دارد و باید مورد توجه جدی قرار گیرد، خاطرنشان کرد: بهره وری در شرایط تحریم از اهمیت مضاعفی برخوردار است. چرا که در کنار سرمایه گذاری، بهره وری عامل دیگری است که نقش با اهمیتی در تولید ناخالص ملی دارد.

کلانتری خاطرنشان کرد: علاوه بر توجه به مقوله بهره وری در اقتصاد و صنعت، بهره وری در همه سطوح از جمله سطح فردی، خانواده، مدرسه، محیط کار و سایر موارد و در مقوله هایی چون آب و انرژی باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی بهره وری را حاصل کارایی و اثربخشی دانست و ادامه داد: در بهره وری، موضوع «کارایی» بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و سنجش آن نیز آسان تر است، اما توجه به «اثربخشی» با توجه به پیچیدگی های آن کمتر مدنظر بوده، به عنوان مثال در صورتی که میزان تولید افزایش یابد، اما به مسائل و آثار زیست محیطی آن توجه کافی صورت نگیرد، نمی تواند به ارتقای بهره وری منجر شود. لذا برای حصول بهره وری، لازم است هر دو مقوله کارایی و اثربخشی در کنار هم مورد توجه باشد.

مدیرعامل انجمن بهره وری ایران تصریح کرد: علاقه مندان برای شرکت در این هم اندیشی می توانند به وب‌سایت انجمن بهره وری ایران مراجعه کنند یا با دبیرخانه آن با شماره 88016313 تماس بگیرند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: همایش ملی بهره وری تحریم آنلاین نشست تخصصی همایش ملی بهره وری انجمن بهره وری ایران بهره وری مورد توجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۳۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بین المللی پیر غلامان در محرم

   


به گزارش خبرگزاری صداو سیمای مرکز کرمان ، اقای بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کفت:این همایش با مسئولیت بسیج سازمان صدا و سیمای کشور برگزار خواهد شد و ۴ کمیته پشتیبانی کمیته فرهنگی اجتماعی امنیتی کمیته امور اقتصادی و کمیته رسانه با مسئولیت صدا و سیما دارد
وی افزود:درشورای معاونین صدا و سیمای مرکز کرمان امروز ساز و کار برگزاری این همایش مطرح شد و در جلسات آینده هماهنگی‌های بیشتر به عمل خواهد آمد.

دیگر خبرها

  • توسعه مسائل علمی و اقتصادی در گرو توجه ویژه به مقوله ورزش است
  • تحقق شعار سال با آغاز به کار اولین مجتمع خورشیدی حمایتی متمرکز کشور در استان اصفهان
  • برگزاری بیست وهشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی
  • گسترش طب ایرانی با مشارکت فعالانه در همایش طب سنتی ایرانی
  • برگزاری همایش بین المللی پیر غلامان در محرم
  • برگزاری اولین کنگره ملی طب ایرانی در خرداد ۱۴۰۳
  • برگزاری رویدادی در حوزه ژنتیک با حمایت ۴ دانشگاه بین‌المللی/ایران با قدمت ۵ هزار ساله علم ژنتیک
  • برگزاری اولین کنگره ملی طب ایرانی در خردادماه ۱۴۰۳
  • برگزاری همایش همگانی سبک زندگی سالم در بافق
  • برگزاری مسابقات آسیایی بیس‌بال و سافت در تایلند