Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،رضا سفاری مدیر بنادر و دریانوردی آبادان گفت : امروز طی تماس تلفنی تیم مقابله با آلودگی بندر آبادان با رئیس امور دریایی این بندر ، وجود آلودگی در سطح آبراه اروند و در محدوده بندر آبادان گزارش شد.

او ادامه داد : بلافاصله تیم مقابله با آلودگی بندر آبادان با تجهیزات مورد نیاز که از جمله پد جذب، بوم جاذب ، کف کش و مخزن بود وارد عمل شد و به جمع آوری مشتقات نفتی سیال در سطح آب اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشتقات نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی در راه جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: تا اواسط چهارشنبه (به ویژه دوشنبه و سه شنبه) در بخش‌هایی از نیمه جنوبی، نیمه شرقی و ارتفاعات استان سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد‌های متوسط و تندباد‌های لحظه‌ای خواهد شد.
محمد سبزه زاری افزود: با توجه به ماهیت سامانه‌های همرفتی فصل بهار، احتمال بارش‌های پراکنده در دیگر نقاط استان نیز دور از انتظار نیست.
او ادامه داد: احتمال خیزش گرد و خاک‌های موقتی و محلی در برخی مناطق (به ویژه غرب و مرکز) وجود دارد.
شمال خلیج فارس تا فردا مواج و متلاطم و همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.
در شبانه روز گذشته بیشترین دمای هوا در شهر‌های آبادان و خرمشهر ۳۳ درجه و کمترین دما ۱۹ درجه سانتیگراد بوده است.
دمای کنونی هوا ۲۷ درجه سانتیگراد و رطوبت نسبی نیز ۳۶ درصد گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی وزش باد و گرد و خاک در آبادان
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • ناسالم بودن هوای خرمشهر برای گروه‌های حساس
  • افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • قطعی برق در برخی شهرستان‌های هرمزگان به علت سیلاب
  • آسمانی صاف در اروند
  • اردوغان: اسرائیل را باید مهار کرد
  • سامانه بارشی در راه جنوب غرب خوزستان
  • تلاش برای مهار آتش‌سوزی وسیع در جنگل‌های جنوب غرب چین
  • جوی آفتابی در اروند