Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@17:03:24 GMT

وحشت مردم جوادیه از مردانی سوار بر موتورسیکلت قرمز

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۳۴۶۰

وحشت مردم جوادیه از مردانی سوار بر موتورسیکلت قرمز

خبرگزاری مهر: سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر اظهار کرد: با وقوع چند فقره موبایل قاپی در محدوده کلانتری ۱۱۷ جوادیه توسط ۲ موتور سوار جوان که با یک دستگاه موتورسیکلت قرمز رنگ موبایل قاپی می‌کردند، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱۷ جوادیه قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت، متهمان با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت قرمز رنگ با پلاک مخدوش در حالی که مال باختگان مشغول مکالمه تلفنی بودند موبایلشان را سرقت و از محل متواری می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه تعداد گشت زنی‌های انتظامی در سطح حوزه کلانتری افزایش یافت، تصریح کرد: گشت زنی‌های انتظامی ادامه داشت تا اینکه مأموران موتورسواران را در حالی که قصد سرقت تلفن همراه راننده خودرو تاکسی که در حال مکالمه بود، مشاهده کردند و به تعقیب آنان پرداختند.

سرکلانتر هفتم افزود: عملیات مهار سارقان آغاز و مأموران گشت انتظامی کلانتری موفق شدند پس از مدتی تعقیب و گریز، موتورسیکلت متهمان را متوقف و هر دو موتورسوار را دستگیر کنند.

وی گفت: در بررسی‌های بیشتر از متهمان ۹ دستگاه گوشی سرقتی از وی کشف و متهمان به ۳۵ فقره سرقت اعتراف کردند.

جلیلیان اضافه کرد: کشف جزئیات پرونده و شناسایی مال باختگان و مالخر و یا مالخران اموال سرقتی ادامه دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: موتورسیکلت قرمز موبایل قاپ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۳۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در دیدار با رئیس کل و جمعی از مسئولان دستگاه قضائی استان گفت : خوشبختانه سال گذشته توانستیم با یکسری اقدامات و همراهی دیگر دستگاه‌ها و البته خود مردم شرایط امنیت در استان را ارتقاء بخشیده و شاهد کاهش معنادار بسیار معضلات اجتماعی از جمله سرقت باشیم.

وی ادامه داد: تداوم برنامه‌های امنیت محور سال گذشته در کنار اجرای یکسری برنامه‌های از پیش تدوین شده توسط پلیس قطعا حس امنیت را در استان افزایش داده و این ارتقاء امنیت امسال محسوس‌تر و بهتر از سال گذشته خواهد بود.

حاجیان هوشمندسازی پلیس، اجرای طرح هر کلانتری یک شهر، طرح امنیت محله محور، جمع آوری معتادان متجاهر و برخورد با سارقان و خرده فروشان مواد مخدر در کنار طرح پیشگیری از بروز سرقت با افزایش گشت‌های هدفمند، تداوم اصلاح نقاط حادثه خیز و ... را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد که امسال حتما اجرایی خواهند شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه یکی دیگر از برنامه‌های در دستور کار پلیس را برقراری ارتباط رایان‌ای میان کلانتری‌ها و دادگستری‌ها به منظور ارسال سریعتر پروند‌ها و رسیدگی فوری به آنها عنوان کرد و گفت: تلاش می‌کنیم با هوشمندسازی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها میزان اشرافیت آنها به حوزه استحفاظیشان را بالاتر ببریم.

وی با اشاره به کاهش معنادار سرقت در استان طی سال گذشته نسبت به سال‌های پیشین، خاطرنشان کرد: همین کاهش سرقت‌ها و یا کشف اموال مسروقه باعث ارتقاء امنیت و بالاتر رفتن حس امنیت میان شهروندان می‌شود، موضوعی که در سال جاری هم با تمام توان آن را دنبال خواهیم کرد.

حاجیان با بیان اینکه تعامل میان پلیس و دستگاه قضائی در سطح بسیار عالی قرار دارد، گفت: این دو نهاد حاکمیتی در کنار یکدیگر برای جلب رضایت مردم که رضای خدای متعال هم در آن قرار دارد، تلاش کرده و اجازه نمی‌دهند عده‌ای معدود به بهانه‌های واهی امنیت و آرامش را از مردم سلب کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان