Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسین فرهنگی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از معرفی حسین مدرس خیابانی به عنوان وزیر پیشنهادی صمت از سوی حسن روحانی رئیس جمهور خبر داد.

او افزود: طبق قانون، حداکثر ۱۰ روز پس از معرفی وزیر پیشنهادی به مجلس، باید جلسه رأی اعتماد با حضور رئیس جمهور برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

گزینه‌های وزارت صمت چه کسانی هستند؟/ نامه‌ای برای مسکوت ماندن تفکیک وزارت صنعت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر صنعت روحانی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۳۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان عازم عشق‌آباد شد

وزیر امور خارجه کشورمان به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات ترکمنستان دقایقی پیش تهران را به مقصد عشق‌آباد ترک کرد.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات عالی‌رتبه ترکمنستان تهران را به مقصد این کشور ترک کرد.

گفت‌وگو در خصوص مسایل مورد علاقه دوجانبه به خصوص مسایل اقتصادی و تجاری، ترانزیت، انرژی و مبارزه با تروریسم از مهم‌ترین موضوعات مورد رایزنی در جریان این سفر خواهد بود.

در این سفر کاظمی قمی نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان، دمیرچی‌لو مدیرکل اوراسیا و علیرضا محمودی مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه امیرعبداللهیان را همراهی می‌کنند.

بر اساس این گزارش، ایران و ترکمنستان در جریان سفر سال گذشته قربانقلی بردی محمداف رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان و رئیسی جمهور سابق این کشور به تهران ۵ سند همکاری در زمینه‌های ترانزیت، برق، گاز، تجارت و سرمایه‌گذاری بین دو کشور امضا کردند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر خارجه با رئیس جمهور ترکمنستان
  • حسینی: نگاه دولت همکاری و هم‌افزایی با مجلس جدید است
  • تغییرات کابینه در سال ۱۴۰۲/ چه کسانی از دولت جدا شدند؟
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • امیرعبداللهیان عازم عشق‌آباد شد
  • ضرورت اعلام نیاز‌های واقعی وزارت بهداشت به خیرین
  • ضرورت اعلام نیازهای واقعی وزارت بهداشت به خیرین
  • استقبال امیر عبدالهیان از اسماعیل هنیه + فیلم | آغاز مذاکرات وزیر امور خارجه با رئیس دفتر سیاسی حماس
  • سفر معاون اول رئیس جمهور به مازندران
  • نگرانی حسین شریعتمداری از احضار احمدی نژاد به دادگاه : حالا چرا اینقدر عجله؟ چرا بلافاصله بعد از انتخابات؟