Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@16:39:59 GMT

مهم‌ترین حوادثی که در ۱۴ مرداد رخ داد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۳۵۳۳

مهم‌ترین حوادثی که در ۱۴ مرداد رخ داد

خبرگزاری میزان- در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادث گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز چهاردهم مرداد ماه مشاهده می‌کنید. تاریخ انتشار: 19:00 - 14 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۳۶۳۳

خبرگزاری میزان - در این بسته حوادث مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی چهاردهم مرداد ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:پایان عملیات جستجوی سها
۲۴ روز از گمشدن سهانژاد در منطقه کوهستانی جهان نما در استان گلستان می‌گذرد، اما هنوز هیچ اثری از او پیدا نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیشتر بخوانید:دستگیری ۲۴۴ سارق حرفه ای/۴۹باند متلاشی شدند
به گفته رییس پلیس پایتخت، ۲۴۴نفر از سارقان حرفه‌ای که در قالب ۴۹باند فعالیت می‌کردند، دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید:راکب موتور سیکلت سنگین، اولین جانباخته در آزاد راه «تهران – شمال»
جانشین پلیس راه تهران از تصادف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین با حاشیه جاده در محور آزاد راه "تهران – شمال " خبر داد و گفت: در این حادثه موتوسوار جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: کشف بیش از ۲۱۰ کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزبانان
 فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف بیش از ۲۱۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد خبر داد.   بیشتر بخوانید:کشف ۲۰ هزار عدد ماسک غیر بهداشتی در شمال پایتخت
رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۰ هزار عدد ماسک غیربهداشتی در شمال پایتخت خبر داد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسته خبری حوادث خبرگزاری میزان بیشتر بخوانید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع بارش‌های سیل‌آسا در بسیاری از نقاط کشور/ بارش‌ها در تهران تشدید می‌شود

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  امشب   به‌تدریج ابرناکی و بارش در شرق سواحل دریای خزر، تهران و استان‌های سمنان و خراسان شمالی کاهش می‌یابد گفت: این بارش ها در مرکز، شرق، جنوب‌شرق و جنوب کشور ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در شمال شرق فارس، غرب کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب خراسان رضوی و خراسان جنوبی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد و در سایر مناطق بارندگی خفیف است.

ضیائیان با بیان اینکه  فردا پنجشنبه در شرق، شمال شرق کشور و استان فارس، رگبار ضعیف و پراکنده همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود گفت: در جنوب شرق کشور شامل استان کرمان، نیمه جنوبی خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

او توضیح داد: روز جمعه در ارتفاعات جنوب کرمان و شرق یزد، رگبار پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود و در نوار غربی کشور روند افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

وی تاکید کرد: روز شنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات غرب فارس، افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد، همچنین ساعات بعدازظهر در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی افزایش ابر و رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود.

او افزود: یکشنبه در ارتفاعات خوزستان و ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، غرب فارس و شمال بوشهر، افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی یادآور شد: روز جمعه وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت در برخی از ساعات روز شدید و گاهی با گردوخاک همراه خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب بارش ها در تهران و سایر نقاط کشور تشدید خواهد شد و هشدارهای در این زمینه صادر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • وقوع بارش‌های سیل‌آسا در بسیاری از نقاط کشور/ بارش‌ها در تهران تشدید می‌شود
  • شهر ارواح، کریات شمونا
  • روزی که پل شریدر فیلمساز معروف آمریکایی به تهران آمد
  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • راهنمای خواندن نماز والدین | بهترین زمان برای خواندن نماز پدر و مادر
  • انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید
  • وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • بارش ها در بیشتر مناطق کشور شدت می یابد
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد