Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کرمان به عنوان یک استان موثر در پاسداری از میهن، نظام و انقلاب مطرح است.

"سیدعباس صالحی" عصر امروز ۱۴ مردادماه در ارتباط ویدئوکنفرانس با گلزار شهدای کرمان در طرح سه شنبه های تکریم اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس به گونه ای با نام و یاد شهید حاج قاسم سلیمانی عجین است و امروز نیز در محفل خانواده شهدای کرمان نام ایشان و همرزمانش مطرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کرمان به عنوان یک استان موثر در پاسداری از میهن، نظام و انقلاب مطرح است و فضای دفاع مقدس به گونه ای با سردار شهید سلیمانی رقم می خورد و انبوهی از عزیزانی که در مقاطع مختلف در کنار او بودند و نمونه ای از آنها ۲۳ نفری بودند که در داستان معروف اسارت اسیر شدند اما روحشان را به اسارات ندادند. اتفاق بزرگی که تبدیل به حماسه ای ماندگار در تاریخ ایران زمین و در قالب های مختلف روایت شد.

صالحی در ادامه با گرامیداشت ۱۷ مرداد تصریح کرد: خبرنگاری مسئولیت پیام رسانی است به گونه ای که انسان به حقیقت وصل شود و حقیقت را منتقل کرده و پیام خواهان و مخاطبانی برای حقیقت بیابد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به شهادت خبرنگاران شهید عنوان کرد: خبرنگاران در مقاطع خاص و ویژه همراه با مسائل اصلی کشور قرار داشتند و از آغاز دفاع مقدس شاهد بودیم که جامعه خبرنگاران و رسانه در کنار مردم قرار گرفت و بخش قابل توجهی از مسئولیت ایام دفاع مقدس را اهالی رسانه به عهده داشتند.

وی اظهار کرد: بخش قابل توجهی از اهالی خبر و رسانه در کنار جریان نظامی که به دفاع نظامی پرداخت، روایتگر این حقیقت شدند که چگونه ایران و مردم ایران در معرض تهاجم هستند و با فضایی که در ارسال خبر داشتند، کوشیدند این مظلومیت و خبر را در فضای داخلی و بیرونی عرضه کنند و این مسیر ادامه داشت و در دهه های بعد تا امروز خبرنگاران شهید به گونه ای عامل دو مسئولیت بودند، هم مسئولیت خبرنگاری و هم با شهادت خود پیام ویژه ای را منتقل کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزیر ارشاد 17 مرداد استانی فرهنگی و هنری گونه ای دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۳۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام دریادار سیاری به فرمانده کل سپاه+ جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی به سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی ارسال کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم؛

فرا رسیدن دوم اردیبهشت ماه «سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» نهاد الهی، انقلابی و مردمی که با درایت، هوشمندی و نگاه استراتژیک حضرت امام خمینی (ره) در راستای حفظ ارزش های انقلابی و پشتیبانی از امت های مظلوم و نهضت های استکبار ستیزی جهانی محقق شده را به جنابعالی، فرماندهان پر تلاش و آحاد همرزمان عزیز در آن نهاد مقدس تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بی تردید امروز با گذشت بیش از ۴۵ سال تجربه همسنگری و وحدت مقدس ارتش و سپاه در این مسیر عزت، همدلی و همراهی ارزشمندی را در بازوان اقتدار نظام اسلامی ایجاد کرده و با اقتدار، آمادگی و توانمندی همه جانبه راهبردی به بنیانی مرصوص و دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل و تقویت کننده اراده خلل ناپذیر امت اسلام در جغرافیای مقاومت گردیده‌اند و نقش بی بدیلی را در مبارزه با گروه های تروریستی بویژه اضمحلال و نابودی غده سرطانی داعش و همچنین خنثی سازی توطئه های استکبار جهانی ایفا نمودند و نظام سلطه و مزدوران و اذناب منطقه ای و فرامنطقه ای بویژه در راس آنان رژیم کودک کش صهیونیست را در ناکامی و استیصال قرار داده و هرگونه اقدام مذبوحانه و تعدی به مرزهای سرزمین ایران اسلامی و عبور از خط قرمزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را با وعده صادق خود به مصداق آیه شریفه «إِنّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ» با پاسخی قاطع، سخت و پشیمان کنند پاسخ داده و خواهند داد.

از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون جنابعالی و همرزمان انقلابی در سپاه پاسداران را در راه صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسداری از حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای مسئلت می نمایم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897814

دیگر خبرها

  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • پیام‌عملیات وعده صادق، قدرت و استقلال ایران بود
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • نقش غیر قابل انکار سپاه پاسداران در توفیقات نظام اسلامی
  • وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است
  • پیام دریادار سیاری به فرمانده کل سپاه+ جزئیات
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است
  • پیام تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • تلاش با صلابت و بصیرت سپاه در پاسداری از کیان نظام