Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:48:34 GMT

اصلاح ۴۰ نقطه حادثه خیر در محورهای مواصلاتی استان همدان

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۳۵۵۲

اصلاح ۴۰ نقطه حادثه خیر در محورهای مواصلاتی استان همدان

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا پرورشی خرم بعدازظهر سه شنبه در نشست خبری آنلاین با خبرنگاران با بیان اینکه از ۷۰ نقطه حادثه خیر موجود در محورهای مواصلاتی استان همدان ۴۰ نقطه اصلاح شده است، اظهار کرد: اصلاح ۱۳ نقطه حادثه خیز نیز در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه هر ۳ سال نقاط حادثه خیز با کمک پلیس راه شناسایی می‌شود، افزود: ۸۳ نقطه دارای تصادف با همکاری پلیس راه در محورهای ارتباطی استان همدان شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اینکه یکسری نقاط وجود دارد که امکان ایجاد تصادف در آن زیاد است، افزود: بعد از ممیزی یکسری اقدامات روی این نقاط انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۷۹ مورد آشکار سازی و اصلاح پیچ در استان همدان صورت گرفته است، افزود: امکان تصادف در این پیچ‌ها وجود دارد.

پرورشی خرم با بیان اینکه یکسری تقاطع‌ها به صورت مستمر پایش می‌شود که ۴۷ مورد آن انجام شده است، افزود: موارد مربوط به اصلاح و دور برگردان و پارکینگ ۴۱۲ مورد بوده و ۲۰۸ کیلومتر اصلاح شیب انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ترانشه‌هایی در سطح جاده‌ها مانع دید می‌شود که ۸۰ مورد ترانشه برداری انجام شده است، افزود: از اهم اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ایمن سازی محورها است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه در رابطه با خط کشی جاده‌ها به دلیل شرایط جوی و مسائل مربوط به اعتبارات ضعیف عمل شده است، افزود: ۲۹۲ کیلومتر خط کشی انجام شده و چهار هزار و ۴۰۰ عدد تابلو اخطار انتظامی و اطلاع رسانی تهیه و نصب شده است.

وی با اشاره به اینکه ۷۱۳ کیلومتر تهیه و نصب گارد ریل انجام شده است، افزود: ۷۸۰ مورد سرویس و نگهداری چراغ چشمک زن صورت گرفته است.

پرورشی خرم در رابطه با ساخت و ساز در حریم جاده‌ها نیز با بیان اینکه حریم جاده‌ها حقوق عامه است، افزود: باید با ساخت و ساز در حریم جاده‌ها مقابله کنیم کمااینکه مردم در صورت مشاهده موردی در سطح جاده‌ها می‌توانند با سامانه ۱۴۱ تماس گرفته و اطلاع رسانی کنند.

وی با اشاره به اینکه در رابطه با تهیه و نصب نیوجرسی قراردادهای خوبی امضا شده است، افزود: تاکنون حدود یک کیلومتر تهیه و نصب نیوجرسی انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اینکه چاله گیری‌ها باید به صورت مستمر در زمستان و تابستان انجام شود، افزود: ۴۴ کیلومتر روکش گرم و ۵۵ کیلومتر اجرای آسفالت حفاظتی در جاده‌های استان همدان انجام شده است.

کد خبر 4990951

منبع: مهر

کلیدواژه: نقاط حادثه خیز راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان گرگان قزوین شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم بیرجند اقامه نماز جمعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مجلس شورای اسلامی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان انجام شده تهیه و نصب جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۳۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در بزرگراه های استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به اینک اعتبار هزینه شده برای نصب این تعداد نیوجرسی ۷۵۰ میلیارد ریال است، تصریح کرد: در حال حاضر نصب ۲۵۷ کیلومتر نیوجرسی دیگر نیز با هدف ایمن سازی راه ها در استان نیاز است.

دست نشان با اشاره به اینکه ۴۲۴ کیلومتر طول بزرگراه و ۳۵ کیلومتر طول آزادراه های استان آذربایجان غربی است؛ اظهار کرد: در یک سال گذشته ۷ نقطه پر تصادف و حادثه خیز آزادراهی و ۳ نقطه بزرگ راهی  و ۲ نقطه نیز در راه های اصلی استان رفع خطر یا آشکار سازی شده است.

وی خاطر نشان کرد: برای رفع و یا آشکار سازی ۱۲ نقطه حادثه خیز و پرتصادف استان طی سال گذشته در مجموع   ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: نصب نیوجرسی در سطح راه های استان با هدف ارتقای سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده ای به صورت مستمر انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است