Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدای ایران- درست است که میل به دیده‌شدن از آنجا که منجر به رشد و شکوفایی است در نگاه اول خوب است، اما خیلی وقت‌ها این میل و رغبت از غم و سرخوردگی هم ناشی می‌شود. خانم راد هم پس از استعفایش دوست داشت همچنان دیده شود. برای همین اول باید ژست منتقد بودن به خودش می‌گرفت و چه چیزی بهتر از منتقد صدا و سیما بودن؟

به نوشته ایسنا، نمی‌توان این موضوع را کتمان کرد که صبا راد یکی از مجریان با تجربه و مسلط صدا و سیما در سال‌های اخیر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او صدایی گیرا و نگاهی نافذ دارد و اجرای برنامه عصرگاهی «به خانه برمی‌گردیم» هم به شهرت او افزوده بود. راد در دی‌ماه سال گذشته تصمیم گرفت که پس از سال‌ها فعالیت رسانه‌ای، از صدا و سیما استعفا کند و عرصه اجرا در رسانه ملی را برای همیشه کنار بگذارد.

طبیعی است کسی که سال‌ها در عرصه تصویر فعالیت کند، پس از کنار گذاشتن صحنه همچنان میل به دیده‌شدن داشته باشد.

درست است که میل به دیده‌شدن از آنجا که منجر به رشد و شکوفایی است در نگاه اول خوب است، اما خیلی وقت‌ها این میل و رغبت از غم و سرخوردگی هم ناشی می‌شود. خانم راد هم پس از استعفایش دوست داشت همچنان دیده شود. برای همین اول باید ژست منتقد بودن به خودش می‌گرفت و چه چیزی بهتر از منتقد صدا و سیما بودن؟

او که به گفته خودش ۲۱ سال در رادیو و تلویزیون خدمت کرده، چندوقت پس از استعفایش در حالی که دیگر حجاب بازتر و راحت‌تری دارد، منتقد برنامه خودش «به خانه برمی‌گردیم» می‌شود و به عوامل برنامه با تمسخر پیشنهاد می‌دهد که آهنگی از «شهرام شب‌پره» را به عنوان تیتراژ استفاده کنند! بعد از مدتی تصمیم می‌گیرد خوانندگی را هم در فضای اینستاگرام امتحان کند و ویدئویی از آوازخوانی خودش در کنار همسرش که یک خواننده پاپ است، منتشر می‌کند؛ هرچند که این ویدئو در فضای مجازی با استقبال چندانی هم مواجه نشد.

او همچنان به نانوایی، قنادی، آموزش تهیه خورش کرفس و کوفته تبریزی و ... ادامه می‌دهد و گاهی تبلیغ تجهیزات سرویس بهداشتی و ... می‌کند و در این میان متلک‌هایی هم به مجریان چادری صدا و سیما می‌اندازد و رفتار‌هایی از خودش نشان می‌دهد که به قول شاملو، هرگز کسی اینگونه فجیع به کشتن خود برنخاسته است!

در واقع این مجری باسابقه در این مدت پس از استعفایش رفتار‌ها و جلوه‌هایی از خود به نمایش می‌گذارد که انگار ۲۱ سال به اجبار در صدا و سیما خدمت می‌کرده و در این سال‌ها تلویزیون او را گروگان گرفته و حالا به آزادی‌ای که همیشه آرزویش را داشته، رسیده است.

او حالا مدتی است که خبر از مهاجرت خود و همسرش به کشور ترکیه را منتشر کرده است و مسابقات اینستاگرامی برای دنبال‌کنندگانش برگزار می‌کند. مثلا عکسی از خودش منتشر می‌کند و به قید قرعه به لایک‌کنندگان تصویرش ۲۰۰ هزار تومان جایزه می‌دهد!

البته در این میان نمی‌توان سیستم معیوب صدا و سیما را نیز در الگوپروری‌هایش نادیده گرفت. صدا و سیما مجریان خانم را به عنوان الگو‌های حجاب اسلامی به مخاطبانش معرفی می‌کند و سپس با مجریان پرحاشیه چند سال اخیر مثل صبا راد یا آزاده نامداری این احساس به فرد دست می‌دهد که رسانه با او صادق نبوده است.

«رسانه ملی» در راستای نیت خیرخواهانه‌اش می‌تواند فردی را به عنوان الگو به مخاطب معرفی کند که یک محجبه واقعی باشد، به اصول و معیار‌های صدا و سیما عمیقا پایبند باشد تا مجبور به نقش‌بازی‌کردن نشود. طبیعی است هر آدمی دیر یا زود از نقش‌بازی‌کردن خسته می‌شود و دوست دارد به خود واقعی‌اش برگردد.

به طور قطع وقتی بانوان محجبه‌ای که مخاطب دائمی تلویزیون هستند، وقتی می‌بینند از پوشش آن‌ها استفاده ابزاری و صرفا کسب نان می‌شود، دچار احساس بدی نسبت به همان سلبریتی و رسانه‌ای که او را الگوی حجاب معرفی کرده است، می‌شوند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صبا راد مجری تلوزیون صدای ایران اینستاگرام میل به دیده شدن پس از استعفایش صدا و سیما سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۳۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع جانانه مجری مصری از ایران: از آبرویش دفاع کرد

بازدید 4 پاسخ موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل، آن هم در اوج حملات اسرائیل به غزه، انعکاس بسیار مثبتی در افکارعمومی جهان عرب داشته است. در همین زمینه مجری مصری روی آنتن دفاع جانانه‌ای از ایران کرد. این مجری در بخشی از اظهاراتش گفت: «در برخی از کشورهای عربی می‌گویند حمله ایران نمایشی بود؛ ایران از آبروی خود دفاع کرد، شمایی که آبرویی برایتان نمانده، کسی به حسابتان نمی‌آورد و همین کار را هم نمی‌توانید انجام دهید در مورد ایران از این حرف‌ها نزنید...» حرف‌های این مجری را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • حمله به ستاره سابق آرسنال: این‌قدر گریه نکن!
  • هافبک سابق بارسا: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • (ویدئو) رانندگی فوق‌العاده مجری زن صدا و سیما با ماشین شاسی‌بلندش
  • وینس مکمن همچنان با جان سینا، راک و دونالد ترامپ روابط نزدیکی دارد/ اخبار WWE
  • هانسی فلیک تسلیم نمی‌شود؛ سرمربی آلمانی همچنان منتظر پیشنهاد مدیران بارسلونا
  • روایت مجری صدا وسیما بعد از دیدار با سردار حاجی زاده
  • عکس جدید احسان علیخانی در کنار مه‌لقا باقری
  • دفاع جانانه مجری مصری از ایران: از آبرویش دفاع کرد
  • بررسی کامل تلوزیون های شیائومی
  • رییس فدراسیون اسکی اختیاری از خودش ندارد/ مدرس خارجی تکنیک ندارد!