Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@02:23:39 GMT

پارلمان جدید سوریه دوشنبه هفته آینده گشایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۳۵۶۹

پارلمان جدید سوریه دوشنبه هفته آینده گشایش می‌یابد

بر اساس فرمان «بشار اسد»، سومین دوره مجلس ملی این کشور دوشنبه آینده با حضور نمایندگان منتخب مردم در صحن این مجلس، آغاز به‌کار خواهد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ، سومین انتخابات پارلمانی سوریه پس از آغاز بحران در این کشور  روز 29 تیرماه امسال برگزار شد.

مجموع کرسی‌های پارلمان 250کرسی بوده که قریب به1600نفر بر سرآن به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درصد مشارکت در این انتخابات33/17درصد اعلام شد.

 شیوع کرونا و ممنوعیت رای گیری در بسیاری از مناطق تحت کنترل کُردها و گروههای مسلح ،دو دلیل عمده کم بودن آمار مشارکت عنوان شد.

گزارش| انتخابات سوریه؛ گام مهم تثبیت حاکمیت ملی در دوران پساتروریسماعلام نتایج سومین دوره انتخابات پارلمانی سوریهمصاحبه| قانونگذار پیشین سوری: اگر عربستان مانند سوریه انتخابات برگزار کند، آل سعود در قدرت نمی‌ماندپایان انتخابات پارلمانی سوریه و آغاز شمارش آراتمدید مهلت رای‌گیری در انتخابات سوریهپیام حضور مردم سوریه در پای صندوق‌های رای به محور جنگ‌افروزان حامی تروریسمانتخابات سوریه| احتمال تمدید زمان رأی‌گیری / آغاز شمارش آرا بلافاصله پس از پایان انتخاباتانتخابات سوریه|بشار اسد و همسرش رای خود را به صندوق انداختندسوریه| مشارکت مردمی در انتخابات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی+تصاویرآغاز انتخابات پارلمانی سوریه با رقابت 1565 نامزدمصاحبه| مقام سوری: برگزاری انتخابات در سوریه بخشی از مقاومت در برابر متجاوزان استگزارش| انتخابات سوریه؛ گام مهم تثبیت حاکمیت ملی در دوران پساتروریسمسوریه|انتخابات پارلمانی در سایه پیروزی بر تروریسم و پیام‌های جهانی آن

انتهای پیام/

R36442/P/S8,90/CT10 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ جان بولتون: پیروزی مجدد ترامپ می‌تواند به خروج آمریکا از ناتو بیانجامد ۲ چاووش‌اوغلو: ایزدی‌ها از قتل‌عام داعش نجات یافته اما به چنگ پ.ک.ک افتادند ۳ وزیر خارجه بوسنی هرزگوین: قدردان حمایت‌های ایران هستیم ۴ گزارش سازمان ملل: کره شمالی احتمالا به توانایی نصب تجهیزات هسته‌ای روی موشک دست یافته است ۵ اعلام تاریخ تولید واکسن کرونای ساخت موسسه "وکتور" روسیه ۶ پیروزی روسیه در مسابقه با آمریکا بر سر تولید سریع‌تر واکسن کرونا ۷ واکسن کرونا در روسیه فعلاً برای کودکان تجویز نمی‌شود ۸ نماینده جهاد اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم تشریح کرد ؛ ضربه امنیتی مقاومت فلسطین به دستگاه جاسوسی اسرائیل مهمترین اخبار بین الملل آلمان لانه امن تروریست‌ها/ وزارت خارجه برلین را پاسخگو کند نماینده جهاد اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم تشریح کرد ؛ ضربه امنیتی مقاومت فلسطین به دستگاه جاسوسی اسرائیل ایران امضای قرارداد نفتی میان آمریکا و یک گروه کُرد در سوریه را محکوم کرد مصاحبه| دیپلمات سابق افغان: برگزاری لویه جرگه خلاف قانون اساسی افغانستان است مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: انتقام خون شهید سلیمانی به یک آرمان تبدیل شده است گزارش| بی بی سی و تداوم نقش تریبون برای ترور چرا سران صهیونیست به تهدید مجدد ترور سید حسن نصرالله روی آوردند؟ شناسایی و انهدام شبکه اخلال‌گر بازار ارز ایران امضای قرارداد نفتی میان آمریکا و یک گروه کُرد در سوریه را محکوم کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات پارلمانی سوریه انتخابات سوریه بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۳۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست کمیته قضایی ایران، عراق و سوریه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از دمشق، بررسی راهکار‌های مبارزه با تروریسم و ریشه کنی گروه‌های تروریستی، محور اصلی این نشست سه جانبه اعلام شد.
پیگیری حقوقی و قضایی جنایت حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق؛ از جمله موضوعات مطروحه در دستور کار این نشست است.
کاظم غریب آبادی معاون بین الملل رئیس قوه قضائیه کشورمان در این باره گفت، پیگیری‌ها ادامه دارد و به زودی پرونده‌هایی علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی در دادگاه ایران و سوریه تشکیل خواهیم داد، تا پاسخ نظامی را تکمیل کنیم.
تاکید بر ضرورت اجرای مفاد قوانین و حقوق بین الملل نیز در دستور کار این نشست سه جانبه قرار دارد؛ شرکت کنندگان بر ضرورت جلوگیری از سیاسی کاری در اجرای این قوانین و معاهدات تاکید کردند.
وزیر دادگستردی سوریه، از اشغالگران آمریکایی که ثروت‌های سوریه را به غارت می‌برد، در فرودگاه بغداد شخصیت‌های برجسته را ترور می‌کند و نیز رژیم صهیونیستی به یک ساختمان دیپلماتیک در دمشق حمله و ویران می‌کند، انتقاد کرد.
احمد السید با محکوم کردن این جنایات خاطرنشان کرد که معاهدات بین المللی باید برای همگان الزام آور باشد؛ نه اینکه ابزار جدید در دست حامیان تروریسم باشد تا بر کشورمان اعمال فشار کنند.
نماینده عراق نیز ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این نشست‌ها همکاری گسترده میان کشور‌های همسایه در حوزه امنیت صورت گیرد.
لیث جبر حمزه با اشاره به همکاری‌های سه جانبه در زمینه مبارزه با داعش، ابراز امیدواری کرد، همکاری‌ها به خشکاندن ریشه تروریسم در منطقه منجر شود تا از این جهت نیازی به حضور نیرو‌های خارجی در خاک کشورمان نداشته باشیم.
شرکت کنندگان قرار است در پایان این نشست سه جانبه یادداشت تفاهمی همکاری در حوزه حقوقی و قضایی امضا کنند تا در مرحله بعد، دفاتر ارتباط مشترک در پایتخت‌های سه کشور راه اندازی شود.....

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات: 
۱ و ۲- کاظم غریب‌آبادی - معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه
۳- احمد السید - وزیر دادگستری سوریه
۴- لیث جبر حمزه - رئیس سازمان نظارت قضایی عراق

دیگر خبرها

  • آغاز انتخابات پارلمانی هند/ طولانی‌ترین انتخابات در جهان!
  • پیش بینی وزش باد جنوبی در گیلان/ دما افزایش می یابد
  • سند همکاری سه جانبه برای مقابله با تروریسم
  • توزیع انسولین قلمی وارداتی از هفته آینده در کرمانشاه
  • محافظه کاران در انتخابات کرواسی اکثریت مطلق را از دست دادند
  • برگزاری نخستین نشست کمیته قضایی ایران، عراق و سوریه
  • فقر و محرومیت اجتماعی؛ دغدغه اصلی رای‌دهندگان در آستانه انتخابات پارلمان اروپا
  • خروج موج بارشی از خوزستان/ دما افزایش می‌یابد
  • دمای هوا در اردبیل افزایش می‌یابد
  • آغاز انتخابات سرنوشت ساز پارلمانی در کرواسی