Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان همچون گذشته اقدام به یاری مردم در قالب تهیه بسته‌های ارزاق معیشتی با نام کمک‌های مومنانه کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان به مناسبت اعیاد مبارک پیش رو بسته‌هایی را در قالب ارزاق معیشتی هلال احمر تهیه کرده و در اختیار نیازمندان قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس یکی از شعارهای ششگانه جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران، این جمعیت شعار بشردوستی را سرلوحه خود قرارداده و اقدام به تهیه بسته‌هایی با عنوان ارزاق معیشتی به نیازمندان در اختیار این گروه قرار می‌دهد.

توزیع گوشت قربانی در شمال عراق توسط هلال احمر ترکیههلال احمر استان خوزستان 20 هزار بسته غذایی بین آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع کرداهدای زندگی جوانان هلال احمر اصفهان به بیماران در روز اهدای خون به روایت تصویر

این جمعیت از توان توانمندان استفاده کرده و مشکلات نیازمندان را برطرف می‌کند.

انتهای پیام/163/ ز

R41346/P/S6,51/CT7 بیشتر بخوانید... اهدای زندگی جوانان هلال احمر اصفهان به بیماران در روز اهدای خون به روایت تصویر اهدای خون، هدیه‌ایی از جنس وجود برای بیماران؛ این بار جوانان هلال احمر به میدان آمدند + فیلم مجتمع جامع توانبخشی و درمانی هلال احمر در گیلان راه‌اندازی می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اهدای زندگی جوانان هلال احمر اصفهان به بیماران در روز اهدای خون به روایت تصویر اهدای خون، هدیه‌ایی از جنس وجود برای بیماران؛ این بار جوانان هلال احمر به میدان آمدند + فیلم مجتمع جامع توانبخشی و درمانی هلال احمر در گیلان راه‌اندازی می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ پزشکان در شیراز ۱۵ ماه و پرستاران ۷ ماه مطالبات معوق دارند ۲ گزارش| غول گرانی بازار میوه و تره‌بار را بهم ریخت؛ آیا میوه‌جات داخلی هم با "دلار" خرید و فروش می‌شود؟ ۳ گزارش ویدئویی| بی‌نیازی ایران از واردات ورق فولاد/ ابرطرح نورد گرم ۲ فولاد مبارکه با نام سردار سلیمانی به امضا رسید ۴ سفر ‌به مازندران اکیداً ممنوع/ وضعیت قرمز در ۲۰ شهرستان/ موارد بستری و ابتلا به کرونا ‌۴برابر افزایش پیدا کرد‌ ۵ گزارش ویدئویی| سایه شوم دلالان بر سر شالیکاران شمال / وقتی واردات بی‌رویه ‌تیشه به ریشه برنج ایرانی می‌زند‌ ۶ ۴ شهرستان گیلان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت ۷ ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم ۸ گزارش| مرگ مرجان‌های دریایی و ‌انواع آبزیان در خلیج فارس/ خسارت‌‌هایی که‌ آلودگی‌ نفتی به اکوسیستم منطقه وارد کرد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| سایه شوم دلالان بر سر شالیکاران شمال / وقتی واردات بی‌رویه ‌تیشه به ریشه برنج ایرانی می‌زند‌ انهدام شبکه اخلالگر بازار ارز توسط وزارت اطلاعات/ تخلف یک میلیارد یورویی شبکه متخلف ارزی/ دستگیری اعضای اصلی در خراسان‌رضوی آیت الله خاتمی: اجلاس خبرگان رهبری به تاریخ دیگری موکول شد‌ چهارمحال و بختیاری| ۱۰۰ تذکر و تشکیل ۳۰ پرونده برای شایعه‌پراکنان کرونا در فضای مجازی مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: انتقام خون شهید سلیمانی به یک آرمان تبدیل شده است گزارش| بی بی سی و تداوم نقش تریبون برای ترور چرا سران صهیونیست به تهدید مجدد ترور سید حسن نصرالله روی آوردند؟ شناسایی و انهدام شبکه اخلال‌گر بازار ارز ایران امضای قرارداد نفتی میان آمریکا و یک گروه کُرد در سوریه را محکوم کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جوانان هلال احمر هلال احمر اصفهان ارزاق معیشتی اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۳۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد پیرمرد هرسینی در آب‌های کرمانشاه کشف شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کرمانشاه گفت: جسد پیرمردی ۷۰ ساله‌ای که در کوهستان های هرسین مفقود شده بود، پس از گذشت یک هفته در رودخانه‌ای در بخش سرفیروزآباد کرمانشاه کشف شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر کرمانشاه، «محمدباقر محمدی» شامگاه یکشنبه اظهار کرد: پس از اعلام مفقود شدن یک پیرمرد ۷۰ ساله در کوه‌های روستا سرآسیاب هرسین، عملیات جست‌و جو و نجات، با اعزام یک تیم تخصصی از پایگاه امداد و نجات هلال احمر شهرستان هرسین و افراد محلی آغاز شد.

وی گفت: بعد از گذشت یک هفته و جستجوهای مکرر طی تماس تلفنی نیرو های مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC استان کرمانشاه اعلام شد که فردی که چندی پیش مفقود شده بود در آب غرق شده است.
محمدی یادآور شد: بعد از پیدا شدن جسد توسط خانواده، به علت صعب‌العبور و کوهستانی بودن منطقه نیاز پشتیبانی تیم هلال احمر داشته که پس از هماهنگی های لازمه با نیروی انتظامی تیم واکنش سریع ستاد جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه به محل مورد نظر اعزام و پس از دسترسی به متوفی، وی را به منطقه امن انتقال و تحویل عوامل قضایی حاضر در محل دادند.

شهرستان هرسین در فاصله ۴۴ کیلومتری جنوب‌شرق کرمانشاه قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: غرق شدن کودک 7 ساله در دریا/ سرنوشت غم انگیز دو برادر غرق شدن 3 نفر در سد ‌دویریج ایلام

دیگر خبرها

  • کمک بلاعوض ۴۵۰ میلیون تومانی جمعیت هلال احمر بردسکن به بیماران نیازمند
  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام در دو سال گذشته ۹۰ درصد افزایش یافته است‌
  • تهیه و توزیع ۵ هزار سبد معیشتی از سوی داوطلبان هلال احمر مازندران در نوروز ۱۴۰۳
  • هلال احمر استان بوشهر در آماده‌باش است
  • جسد پیرمرد هرسینی در آب‌های کرمانشاه کشف شد
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان شوش
  • توزیع بیش از ۷ هزار بسته معیشتی و ۳ هزار وعده غذایی گرم توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر
  • تصادف پراید و پژو ۴۰۵ در محور ماکو _ شوط با ۵ مصدوم و یک نفر فوتی 
  • اهدای ۲۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان کاشانی