Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:41:36 GMT

استاندار گلستان در سامد به مطالبات مردم پاسخ داد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۳۶۷۳

استاندار گلستان در سامد به مطالبات مردم پاسخ داد

پاسخگویی به تماس چندین شهروند و همچنین ملاقات حضوری با تعدادی از مراجعه کنندگان و پیگیری مسایل، مشکلات و دغدغه‌های شخصی و عمومی آن ها از جمله برنامه های استاندار در سامد بود .

هادی حق شناس در جریان این تماس‌ها ضمن بررسی موضوعات مطرح شده، دستورات لازم را برای اقدام به هریک از معاونان، مدیران ستادی استانداری و نیز مدیران دستگاه‌های اجرایی استانی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پایان پاسخگویی به سوالات مردمی در سامد گفت:  اگر دستگاه‌ها مشکلات مردم را به درستی شناسایی و مورد بررسی قرار دهند، بسیاری از مطالبات مردم رسیدگی و نارسایی ها برطرف خواهد شد.

استاندار گلستان گفت : مدیران باید با حضور مستمر در سامانه سامد و شنیدن مشکلات مردم، نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

حق‌شناس ادامه داد: بیشتر مشکلات امروز مردم مربوط به اشتغال و یا سخت گیری ادارات در صدور مجوز فعالیت کسب و کار بود.

امیر محمدپور مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان گفت که در سه ماهه اول امسال ۹ هزار و ۷۶۳ گلستانی با مرکز سامد استان تماس گرفتند و ۲۴ مدیر، فرماندار و شهردار نیز با حضور در این مرکز ضمن پاسخگویی به تماس‌های مردم، به مشکلات آنان رسیدگی کردند.

برچسب‌ها گرگان دولت تدبیر و امید گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرگان دولت تدبیر و امید گلستان گرگان دولت تدبیر و امید گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۳۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه دوشنبه، حجت الاسلام هادی صادقی معاون قوه قضائیه و رئیس توسعه حل اختلاف کشور به همراه امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد و جمعی از مسئولان قضائی و مدیران شهرستان با برپایی میز خدمت در مسجد خاتم الانبیا مارلیک (مصلای نماز جمعه) پاسخگوی مطالبات مردم شدند.

بر اساس این گزارش، در این میز خدمت، شهروندان به صورت چهره به چهره مسائل و درخواست خود را با مسئولان قضائی و دیگر مدیران دستگاه‌ها در میان گذاشته، خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

گفتنی است که مسئولان پاسخگو در میز خدمت پس از بررسی درخواست مراجعین، دستورات لازم را برای رسیدگی صادر و برخی از شهروندان را برای پیگیری مطالباتشان به اداره متبوع خود دعوت کردند.

کد خبر 6085998

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند