Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در راستای اجرای طرح ملی«سه شنبه‌های تکریم»، عصر امروز مراسم تقدیر از خانواده شهید محمود صارمی، شهید حسن مصطفوی خبرنگار شهید استان کرمان و همچنین خانواده شهیدان مجید و حمیدرضا انجم الشعاع به صورت ویدئو کنفرانس و ارتباط آنلاین با کرمان و با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد، حجت الاسلام و المسلمین ارزانی دبیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و اهالی رسانه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا علیزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان کرمان طی سخنانی اظهار کرد: طرح ملی سه شنبه‌های تکریم قابل تقدیر است، زیرا عرض ارادت مسئولان به خانواده معظم شهدا را نظم بخشیده است. با همت اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، کانون‌های فرهنگی هنری استان کرمان برنامه‌های مختلفی برای چهلمین سالگرد دفاع مقدس برنامه ریزی شده است.

وی افزود: ۱۰ برنامه شاخص ملی و استانی برای اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تدارک دیده شده و جمع این برنامه‌ها ۸۶ برنامه خواهد بود. جشنواره ملی سرود، جشنواره فرهنگ و ادبی، تئاتر سردار و... از مهمترین برنامه‌های استان است که با هماهنگی بخش‌های مختلف وزارت برگزار می شود.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر ارشاد تکریم عباس صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرکز برنامه های فرهنگی روی قرآن باشد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در ششمین جشنواره خدمت کریمانه در روستای علی آباد بخش شمیل که با حضور سه خانواده شهید مدافع حرم برگزار شد، اظهار داشت: جوانان قرآنی منشاء خیر و برکت هستند و امروز ما در جنگ ترکیبی با دشمن قرار داریم و دشمن برای جنگ با قرآن آمده است.

دبیر ششمین جشنواره خدمت کریمانه گفت: این جشنواره با هدف ترویج و آشنایی با سیره اهل بیت علیهم السلام، کشف استعداد‌های قرآنی در منطقه و فراهم کردن شرایط مناسب یادگیری و حفظ قرآن کریم برگزار شد.

محمد ترابی افزود: بخش مسابقه قرآن و اذان با حضور بیش از ۱۱۰ قاری نوجوان دختر و پسر و بخش مسابقه شناخت سیره کریم اهل بیت علیه السلام نیز با تعداد۱۷۰ تن به مدت یک هفته در این مسجد برگزار شد.

وی تصریح کرد: به برگزیدگان در رشته‌های صوت، ترتیل، حفظ، اذان و شناخت سیره کریم اهل بیت علیه السلام جوایر نفیسی اهدا شد.

در پایان این مراسم از سه خانواده شهید مدافع حرم، خانواده شهید سالاری، شهید تختی نژاد و شهید زارعی قدردانی شد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • تمرکز برنامه های فرهنگی روی قرآن باشد
  • گزارشی از آخرین شب برگزاری بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم/ حضور وزیر ارشاد در برنامه ویژه عتبه عباسی
  • نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی در خارج از کشور گسترش می‌یابد
  • وزیر ارشاد: استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از برآوردهای ما بود
  • نیازمند انقلاب جدید در حوزه نشر و ارایه آثار فاخر هستیم
  • تقدیر رئیس‌جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی
  • اصلاح انگاره‌های ذهنی و فرهنگی لازمه تحقق جهش تولید است
  • پیشرفت در جامعه دینی بدون بستر فرهنگ ممکن نیست
  • یادواره خانگی شهید حادثه تروریستی کرمان در یزدان آباد
  • از هدیه گرفتن فرزند داور «محفل» از دستان وزیر ارشاد تا تاکید وزیر به پوشش ایرانی - اسلامی