Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان فوتبال در طول زمان با تغییرات ظاهری مواجه می شوند و بعضاً در نگاه اول شناخته نمی شوند.

در این بخش طرفداری، قرار است به تغییرات ظاهری چهره بازیکنان فوتبال در طول فوتبال و پس از دوران فوتبالشان بپردازیم. بازیکنانی که پس از دوران فوتبال، با چهره ای متفاوت از دوران بازی به زندگی مشغول هستند. در هر قسمت تغییر چهره دو فوتبالیست را در طول زمان بررسی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بار سراغ یکی از بهترین دروازه بانان تاریخ فوتبال که امروز از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و یکی از بهترین مهاجمان تاریخ ایتالیا رفته ایم.

تغییر چهره ایکر کاسیاس

ایکر کاسیاس متولد 20 می 1981 در شهر موستولس واقع در مادرید اسپانیا است. او بدون شک بهترین دروازه بان تاریخ اسپانیا و یکی از بهترین دروازه بانان تاریخ فوتبال است. ایکر کاسیاس یکی از بازیکنانی است که به تمامی افتخارهای ممکن در دنیای فوتبال رسیده است. پنج بار قهرمانی در لالیگا، سه بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، دو بار قهرمانی در یورو، یک قهرمانی در جام جهانی به همراه قهرمانی در کوپا دل ری، سوپرجام اسپانیا، سوپرجام اروپا، جام بین قاره ای، جام باشگاه های جهان، لیگ پرتغال، جام حذفی پرتغال و سوپرجام پرتغال در کارنامه او دیده می شود. کاسیاس 167 بازی ملی در کارنامه دارد و از سویی رکوردددار بازی و کلین شیت در لیگ قهرمانان اروپا است. ایکر کاسیاس از نظر چهره شاید تغییر زیادی در طول زمان نداشته باشد و صرفاً چهره او بالغ تر شده است.

ایکر کاسیاس در دوران نوجوانی2000: اولین فصل حضور ایکر کاسیاس در رئال مادرید (18 سالگی)2002: ایکر کاسیاس دروازه بان اسپانیا در جام جهانی 2002 (21 سالگی)2008: ایکر کاسیاس و قهرمانی در یورو 2008 (27 سالگی)2012: ایکر کاسیاس و جشن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا (31 سالگی)2019: ایکر کاسیاس و حذف پورتو مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا (37 سالگی)2020: ایکر کاسیاس پس از بهبود از حمله قلبی و قهرمانی پورتو در لیگ پرتغال (39 سالگی)تغییر چهره جانلوکا ویالی

جانلوکا ویالی متولد 9 جولای 1964 در شهر کرمونای ایتالیا است. ویالی فوتبالش را از باشگاه کرمونزه شروع کرد، اما اوج دوران فوتبال او در سمپدوریا سپری شد. او طی هشت فصل حضور در سمپدوریا موفق شد همراه این تیم یک سری آ، سه کوپا ایتالیا، یک سوپرجام ایتالیا و یک جام در جام اروپا کسب کند و تا فینال جام باشگاه های اروپا صعود کند. سپس راهی یوونتوس شد و همراه با بیانکونری یک سری آ، سه کوپا ایتالیا، یک سوپرجام ایتالیا، یک جام یوفا و یک لیگ قهرمانان اروپا کسب کرد و راهی چلسی شد. در تیم چلسی نیز قهرمانی در جام حذفی و لیگ کاپ انگلیس و جام در جام اروپا را تجربه کرد، که دو مورد اخیر بعنوان بازیکن-مربی بوده و قهرمانی در جام حذفی انگلیس، کامینیوتی شیلد و سوپرجام اروپا را به عنوان مربی چلسی کسب کرد. ویالی 16 گل در 59 بازی تیم ملی ایتالیا انجام داد و به همراه این تیم عنوان سوم جام جهانی 90 را کسب کرد.

1982: جانلوکا ویالی در کرمونزه (17 سالگی)1986: جانلوکا ویالی در جام جهانی 1986 (21 سالگی)1987: جانلوکا ویالی در سمپدوریا (22 سالگی)1992: جانلوکا ویالی در یوونتوس (27 سالگی)1993: جانلوکا ویالی خوشحال از برد یوونتوس مقابل دورتموند در جام یوفا (28 سالگی)1996: جانلوکا ویالی کاپیتان یوونتوس در راه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا (31 سالگی)1999: جانلوکا ویالی سرمربی چلسی (35 سالگی)2011: جانلوکا ویالی در جریان دیدار چلسی و منچستریونایتد مورد تشویق هواداران قرار گرفت (46 سالگی)2018: جانلوکا ویالی در جریان دیدار دوستانه ایتالیا و آرژانتین (53 سالگی)2019: جانلوکا ویالی پس از طی کردن مراحل شیمی درمانی به دلیل ابتلا به سرطان (55 سالگی)

بیشتر بخوانید:

ایکر کاسیاس از فوتبال خداحافظی کرد / رسمی

تغییر چهره بازیکنان فوتبال در طول زمان / قسمت اول

تغییر چهره بازیکنان فوتبال در طول زمان / قسمت دوم

زین الدین زیدان و کلودیو تافارل / تغییر چهره بازیکنان فوتبال در طول زمان (قسمت سوم)

کلارنس سیدورف و آندریاس برمه / تغییر چهره بازیکنان فوتبال در طول زمان (قسمت چهارم)

ویالی: پس از 17 ماه شیمی درمانی، هیچ اثری از سرطان در بدنم وجود ندارد؛ دیگر مجبور نیستم ابروهایم را با مداد رنگ کنم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا ایکر کاسیاس جام جهانی جام اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سریال «کلاس فشرد عاشقی» محصول سال ۲۰۲۳ یک سریال کمدی عاشقانه دربارۀ ارتباط بین یک زن آشپز و یک مدرس ریاضیات است. در این سریال جونگ کیونگ هو که به خاطر بازی در نقش بزرگسالی «شاهزاده هودونگ» در سریال «پرنسس جامیونگ» (جومونگ ۳) شناخته شده است نقش چوی چی یئول معلم ریاضیات را بازی می‌کند.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898772

دیگر خبرها

  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • تغییر چهره متین ستوده بازیگر لیسانسه‌ها بعد از ۸ سال
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • هدایت تراکتور کادوی تولد 50 سالگی!
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • حزباوی و 24 ساعت تا قهرمانی در 20 سالگی!
  • چهره پرافتخار آبی پوش می شود | اولین تصمیم مهم باشگاه استقلال پس از تغییر مالکیت
  • عکس| جدیدترین تصویر از آلن دلون/تغییر چهره عجیب آقای بازیگر در 88 سالگی
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • اعتراف بزرگ سرمربی پرسپولیس در ۴۸ سالگی + ویدئو