Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بین‌الملل باشگاه استقلال گفت: هنوز با فیفا به طور مستقیم مذاکره نکردیم و منتظریم ببینیم از طریق کمیته اخلاق می‌توانیم در مورد بازگشت شجاعیان به نتیجه برسیم یا نه.

به گزارش مشرق، کاظم قیم، مدیر بین‌الملل باشگاه استقلال، در مورد وضعیت داریوش شجاعیان اظهار داشت:‌ من نامه فیفا که به فدراسیون فوتبال ارسال شده بود را خواندم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن نامه پاسخ فیفا کاملاً دقیق نیست. 

بیشتر بخوانید: میلیچ : در بهترین تیم ایران بازی می‌کنم خلیل‌زاده: بازی با سپاهان «حلال» بود

وی افزود: فیفا به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اعلام کرده می‌توانند یک پنجره نقل و انتقالات داخلی ایجاد کنند تا به باشگاه‌ها و بازیکنانی که این مشکل را دارند کمک کنند. ما هنوز با فیفا به طور مستقیم مذاکره نکردیم و منتظریم ببینیم از طریق کمیته اخلاق می‌توانیم به نتیجه برسیم یا نه.

مدیر بین‌الملل استقلال تأکید کرد: ‌فیفا شرایط ویروس کرونا را فورس ماژور اعلام کرده و خیلی از باشگاه‌ها در چنین شرایطی با مسائلی درگیر بودند که بدون ویروس کرونا دچار آن نمی‌شدند. اگر فیفا مورد شجاعیان را به صورت فورس ماژور  بپذیرید می‌توانیم از این بازیکن در فهرست استقلال استفاده کنیم.

قیم در مورد شکایت دستیار شفر از استقلال عنوان کرد: این مربی درخواست غرامت ۱۷۰ هزار دلاری از باشگاه استقلال داشت اما با دفاعیاتی که باشگاه استقلال انجام داد این مبلغ به یک چهارم کاهش پیدا کرد و فیفا رأی به پرداخت ۳۷ هزار دلار به این مربی داده است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت قرارداد ایران و چین باشگاه استقلال استقلال فدراسیون فوتبال سازمان لیگ فیفا داریوش شجاعیان مشرق باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۳۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغیه فوری کمیته اخلاق برای جنجال لیگ یک

به گزارش “ورزش سه”،  پس از اتفاقات بازی سایپا و خیبر که با برتری یک بر صفر میزبان همراه شد، کمیته اخلاق سرمربی سایپا و مربی خیبر را احضار و با صدور دستور موقت آنها را محروم کرد.

روز گذشته اتفاقات پرحاشیه در این بازی به نشست خبری هم کشیده شد و ظرفیت با تندی جواب یکدیگر را دادند.

نکته جالب اینکه حتی مدیر تیم خیبر مدعی شد سرمربی سایپا شیشه رختکن این تیم را شکسته است.

متن اطلاعیه کمیته اخلاق را بخوانید:
به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال،براساس آرا صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون،مجتبی سرآسیابی،سرمربی و مجید قشقایی بازیکن تیم سایپا و جهانگیر عسگری مربی تیم خیبرخرم آباد به دلیل رفتار غیر ورزشی و بدرفتاری نسبت به یکدیگر و همچنین مقامات رسمی مسابقه در جریان بازی روز دوشنبه دو تیم از همراهی تیم های خود تا اطلاع ثانوی محروم شدند.

دیگر خبرها

  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • پس از استوری جنجالی؛ احضار آرش رضاوند به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • احضار یک استقلالی به کمیته اخلاق
  • احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
  • مصاحبه هاشمی‌نسب مشکل‌ساز شد
  • ابلاغیه فوری کمیته اخلاق برای جنجال لیگ یک
  • تیم ها بعد از بردشان نیز بیانیه نویسی می کنند