Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها- معاون استاندار قم گفت: قاچاق کالا در جامعه، با ساماندهی هدفمند در تولید و توزیع، رنگ می‌بازد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مهرداد غضنفری عصر امروز در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار داشت: عدم تعریف درست و کارشناسانه در مورد قاچاق کالا و ارز، گاهی مبادلات تجاری در داخل کشور و استان را دچار مشکلاتی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم افزود: در شرایطی به سر می‌بریم که موضوع جهش و رونق تولید مد نظر است و ظرفیت‌ها را برای افزایش تولید به کار گرفته‌ایم.

غضنفری بیان کرد: قاچاق کالا در جامعه، با ساماندهی هدفمند تولید و توزیع، رنگ می‌بازد، با توجه به اهمیت تولید و تامین نیاز در استان، ضرورت تدوین طرح جامع مقابله با قاچاق کالا و ارز بیش از گذشته احساس می‌شود و باید با رویکردی پیشگیرانه همراه باشد، سپس در مراحل دیگر برخورد قضائی و انتظامی مد نظر باشد.

خوزستان|30 میلیارد ریال کالا قاچاق در یکی از انبارهای آبادان کشف شدطرح الزام فروش لوازم خانگی با شناسه از امروز الزامی شد/ مشتریان چگونه مطمئن شوند کالا قاچاق نیست؟کشفیات کالا قاچاق در استان مرکزی 35 درصد افزایش یافت

وی تصریح کرد: در جهت مقابله با قاچاق باید منطقه‌ای عمل شود، قم در مسیر مواصلاتی قرار دارد و باید نگاهی پیشگیرانه در ورود و خروج قاچاق داشته باشیم و با همراهی استان‌های دیگر ورودی‌ها کنترل شود، در این باره پیشنهاداتی در کنترل بازار نیز وجود دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم خاطرنشان کرد: باید برای تولید در سطح استان به ظرفیت‌سازی پرداخت تا با تامین کالا، قاچاق از میان برود.

روزانه بیش از 300 هزار ماسک در قم تولید می‌شود

وی در مورد تولید ماسک نیز بیان کرد: در حال حاضر ظرفیت‌های تولید مطلوب است و روزانه بیش از 300 هزار ماسک در قم تولید می‌شود، البته ظرفیت تولید در قم بالغ بر 500 هزار ماسک است که به دلیل کمبود مواد اولیه از همه ظرفیت استفاده نمی‌کنیم.

غضنفری عنوان کرد: در تامین مواد اولیه، سامانه‌ای طراحی شد و اولویت با استان‌های قرمز در شیوع کرونا بود که با پیگیری لازم بخشی از مواد اولیه را تامین کردیم.

وی گفت: 17 هزار ماسک سهمیه کادر پزشکی و درمان قم است که هنوز تحویل علوم پزشکی نشده و باید این سهمیه در جهت تامین استان قم، پیگیری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم افزود: در روند توزیع ماسک، همچنان با مشکلاتی مواجه هستیم و علی‌رغم تولید کافی در قم، گلایه‌هایی در توزیع وجود دارد که علوم پزشکی و صمت باید نظارت خود را افزایش دهند.

انتهای پیام/457/ ز

R7854/P/S6,62/CT11 بیشتر بخوانید... انهدام ‌بزرگ‌ترین شبکه‌‌ قاچاق ارز و پولشویی در آذربایجان‌غربی/ متهمان ارز را در قالب حواله از کشور خارج می‌کرد‌ند دارو بیشترین اقلام قاچاق کشف‌شده در استان کردستان/مانع گشترش قاچاق شویم ۱۹۰ قلم کالای قاچاق توسط اطلاعات سپاه همدان کشف شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... انهدام ‌بزرگ‌ترین شبکه‌‌ قاچاق ارز و پولشویی در آذربایجان‌غربی/ متهمان ارز را در قالب حواله از کشور خارج می‌کرد‌ند دارو بیشترین اقلام قاچاق کشف‌شده در استان کردستان/مانع گشترش قاچاق شویم ۱۹۰ قلم کالای قاچاق توسط اطلاعات سپاه همدان کشف شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| غول گرانی بازار میوه و تره‌بار را بهم ریخت؛ آیا میوه‌جات داخلی هم با "دلار" خرید و فروش می‌شود؟ ۲ پزشکان در شیراز ۱۵ ماه و پرستاران ۷ ماه مطالبات معوق دارند ۳ گزارش ویدئویی| بی‌نیازی ایران از واردات ورق فولاد/ ابرطرح نورد گرم ۲ فولاد مبارکه با نام سردار سلیمانی به امضا رسید ۴ ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم ۵ سفر ‌به مازندران اکیداً ممنوع/ وضعیت قرمز در ۲۰ شهرستان/ موارد بستری و ابتلا به کرونا ‌۴برابر افزایش پیدا کرد‌ ۶ ۴ شهرستان گیلان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت ۷ گزارش ویدئویی| سایه شوم دلالان بر سر شالیکاران شمال / وقتی واردات بی‌رویه ‌تیشه به ریشه برنج ایرانی می‌زند‌ ۸ گزارش| مرگ مرجان‌های دریایی و ‌انواع آبزیان در خلیج فارس/ خسارت‌‌هایی که‌ آلودگی‌ نفتی به اکوسیستم منطقه وارد کرد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| سایه شوم دلالان بر سر شالیکاران شمال / وقتی واردات بی‌رویه ‌تیشه به ریشه برنج ایرانی می‌زند‌ انهدام شبکه اخلالگر بازار ارز توسط وزارت اطلاعات/ تخلف یک میلیارد یورویی شبکه متخلف ارزی/ دستگیری اعضای اصلی در خراسان‌رضوی واکنش نماینده مردم نجف‌آباد به جوابیه استانداری اصفهان/ عدالت استخدامی برقرار شود کرونا شوخی‌بردار نیست/ مسئولان بازدید از رسانه‌ها به‌مناسبت روز خبرنگار را به تاخیر بیندازند مهمترین اخبار تسنیم گزارش| آن سوی تقابل آمریکا با فناوری چین؛ پایان قرن آمریکایی،‌ آغاز قرن آسیایی تشکیل کارگروه مشترک سه قوه برای "جهش تولید" با مسوولیت جهانگیری سرلشکر سلامی: انتقام خون شهید سلیمانی به یک آرمان تبدیل شده است گزارش| بی بی سی و تداوم نقش تریبون برای ترور چرا سران صهیونیست به تهدید مجدد ترور سید حسن نصرالله روی آوردند؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترین اخبار قاچاق کالا هزار ماسک کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۳۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب و توزیع هدفمند اعتبارات، مبنای عمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان باشد

 آیت‌الله مصطفی محامی   در دیدار با رئیس و جمعی از معاونان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دارای چند محور مهم کاری است که نیازمند عقلانیت و تدبیر، همت و پیگیری و نیز دقت نظر است.

وی افزود: بخش اول کار آمایش نیازهای سیستان و بلوچستان تهیه جدول نیازمندی‌ها و سپس پیگیری برای جذب بودجه است که البته هر کدام از این کارها سخت و نیازمند تلاش و همت است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: خوشبختانه در چند سال گذشته بر اساس تعاملات و همکاری خوب مسوولان استانی، عنایت رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور وضعیت اختصاص بودجه خوب بوده اما نیاز ما بیشتر از این‌هاست.

آیت الله محامی ادامه داد: محور دوم کار توزیع عادلانه بودجه در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان است که معیار توزیع می‌تواند نیازمندی، تاثیرگذاری پروژه و توان دستگاه در اجرای پروژه باشد و در این جهت نیازمند عقلانیت و تدبیر هستیم که در رشد و آینده استان بسیار مهم است چرا که گاهی دوستان تلاش کرده و بودجه‌هایی هم به استان می‌آید اما هدر می‌رود و از این قبیل پروژه‌ها در سطح استان مشاهده می‌کنیم.

وی گفت: امیدواریم نتیجه خدمات و زحمات دستگاه‌های مختلف در زندگی مردم لمس شود و مردم نتیجه این زحمات را در سفره خود احساس کنند و عامل امیدواری بیشتر آن‌ها به خدمات بیشتر مسوولان است و مسوولان باید با کار خود در میان مردم امید آفرینی کنند نه اینکه تنها حرف بزنند و البته واقعیات هم باید به طور دقیق برای مردم بیان شود و بزرگنمایی صورت نگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  •  قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید است/ رشد تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است
  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • ۱۰راهکار مقابله با قاچاق کالا و ارز
  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان
  • جذب و توزیع هدفمند اعتبارات، مبنای عمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان باشد
  • تاکید رئیس‌جمهور بر اجرای دقیق قانون ساماندهی تجارت مرزی برای جلوگیری از قاچاق
  • ضرورت اجرای دقیق قانون تازه تصویب ساماندهی تجارت مرزی