Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@11:37:05 GMT

آمار تولید ایران خودرو به کجا اعلام می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۴۰۴۰

آمار تولید ایران خودرو به کجا اعلام می‌شود؟

مدیرعامل ایران خودرو بابل گفت: از حدود دو هفته قبل که روند تحویل خودروها به حالت قبل بازگشته و حجم پلاک ها زیاد شده، پیگیر خروج هرچه سریعتر خودروها از کارخانه و رسیدن به دست مشتریان هستیم.

به گزارش مشرق، مدیرعامل ایران خودرو بابل با بیان اینکه آخرین وضعیت تولید کارخانه و تعداد خودروهای ناقص به نهادهای نظارتی و دادستانی اطلاع رسانی می‌شود، تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون حدود ۸ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو تحویل مشتریان شده و تمامی خودروها پس از طی مراحل تولید و تکمیل، وارد چرخه فروش می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: معمای فروش خودرو در بورس

امید حسینی نژاد در واکنش به فیلم منتشر شده در شبکه های اجتماعی مبنی بر انبار خودروهای این خودروساز در زمین های کشاورزی، با بیان اینکه محل قابل مشاهده در فیلم یکی از پارکینگ های جانبی ایران خودرو بابل است، بیان کرد: ظرفیت این پارکینگ بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ دستگاه خودرو است که این میزان تنها تولید چهار روز کارخانه به شمار می رود. 

وی با بیان اینکه از ابتدای تیرماه پلیس راهور دستور عدم خروج خودروی فاقد پلاک از کارخانه را صادر کرده بود، خاطرنشان کرد: به همین دلیل تا زمان مشخص شدن فرآیندها، طی کردن برخی مراحل و آماده شدن زیرساخت ها و استقرار پلیس راهور، در خروج خودروها از کارخانه تداخل ایجاد شده بود.

حسینی نژاد با اشاره به محدودیت های ترافیکی در جاده فیروزکوه به عنوان تنها مسیر تردد خودروهای آماده تحویل، اظهار کرد: ممکن است در برخی روزها که این جاده مسافرخیز بوده و شلوغ است یا در فصولی که برف و یخبندان وجود دارد، محدودیت هایی در ترخیص خودروها از کارخانه وجود داشته باشد. 

وی افزود: از حدود دو هفته قبل که روند تحویل خودروها به حالت قبل بازگشته و حجم پلاک ها زیاد شده، با همراهی واحد فروش گروه صنعتی ایران خودرو پی گیر خروج هرچه سریع تر خودروها از کارخانه و رسیدن به دست مشتریان هستیم. در حال حاضر نیز تعداد خروج خودرو از کارخانه حدود ۱۰۰ دستگاه در روز رسیده است. 

مدیرعامل ایران‌خودرو بابل با اشاره به بازدید دادستان بابل از این خودروساز و کسب اطمینان از عدم دپوی خودروهای تکیمل شده و اطلاع رسانی در این زمینه، گفت: پس از تکمیل فرآیند تولید خودروها، در حالت عادی و حتی در زمانی که کسری قطعه وجود ندارد نیز، چند روزی طول می کشد تا خودرو آماده و تجاری سازی شده و فرآیند حمل آنها برای خروج از شرکت انجام شود. پس اینکه همیشه تعدادی خودرو در پارکینگ های کارخانه موجود باشد اتفاق عجیبی نیست.

وی بابل خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود ۲ هزار و ۳۰۰ دستگاه خودروی ناقص در کارخانه وجود دارد که این میزان در مدت مشابه سال قبل، حدود ۶ هزار دستگاه خودرو بوده است. بنابراین تمام سعی این خودروساز این است که خودروها به محض آماده سازی از شرکت خارج و تحویل مشتریان شود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت قرارداد ایران و چین بابل پلیس راهور ایران اخبار حوادث خودرو قیمت خودرو خودروها از کارخانه ایران خودرو بابل دستگاه خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۴۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید ادویه ها در کارخانه (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چگونه میلیون ها دونات در کارخانه تولید می شود؟ (فیلم) تولید میلیون ها همبرگر در کارخانه مک دونالد آمریکا (فیلم) تولید یک کاپشن گران قیمت با پوست تمساح توسط استاد کره‌ای (فیلم)

دیگر خبرها

  • ‌زیرساخت 17 میلیون مترمکعبی CNG مازاد برای دوگانه سوز کردن خودروها بلا استفاده مانده است
  • زمان واریز و میزان سهمیه بنزین خودروها اعلام شد
  • پژو پارس ۹۰۰ میلیون تومانی در راه است؟
  • فرآیند تولید ادویه ها در کارخانه (فیلم)
  • پژو پارس گران شد/ افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو کلید خورد؟
  • افزایش قیمت کارخانه ای این خودرو کلید خورد | منتظر افزایش قیمت‌ سایر خودروها باشیم؟
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو کلید خورد؟
  • کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • قصه آدم‌هایی که برای عزت ایران می‌کوشند
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل