Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم افروغ عصر سه شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: رسالت اصلی اتحادیه انجمن اسلامی مبنی بر رویکرد نخبه پروری است و نگاه ویژه‌ای به این حوزه داریم.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه باید با کمک رویکرد تربیتی نخبه پروری جامعه دانش آموزی را تربیت کرد، در فصل تابستان برای دانش آموزان برنامه‌های متعددی را آغاز کرده‌ایم که مرتبط با سال تحصیلی جدید است و مربیان را آماده کردیم که با توان کامل در اول مهر فعالیت خود را آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی استان بوشهر بیان کرد: برای روز غدیر در نظر داریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اطعامی برای فقرا داشته باشیم. مردم هم می‌توانند کمک‌های مالی خود را ارسال کنند یا خدماتی را که می‌توانند انجام دهند، اطلاع بدهند.

در مسیر تحقق گام دوم

افروغ با اشاره به نقش اتحادیه انجمن اسلامی در تحقق گام دوم تصریح کرد: اتحادیه دبیرخانه گام دوم انقلاب است؛ این یعنی باید بتوانیم برنامه ریزی تمام امور گام دوم را در همه تشکل‌ها و آموزش و پرورش جلو ببریم.

وی تصریح کرد: ما دبیرخانه استکبار ستیزی را در استان را انداختیم و دو جشنواره زنان لرده و رئیس‌علی دلواری را برای دختران و پسران در نظر داریم که بتوانیم راویان مقاومتی را در شهرستان‌ها قرار دادیم که دلاوری‌های این مرز و بوم را روایت کنند.

توجه به مسائل اجتماعی مردم

افروغ بیان کرد: از کارکردهای مهم اسلام ساخت دنیا و اجتماع است که در این انقلاب اسلامی نیز در حال حکمرانی است؛ بنابراین موظفیم برای مسائل اجتماعی مردم برنامه داشته باشیم در حال حاضر کرونا از مسائلی است که زندگی اجتماعی مردم را دچار مشکل کرده است.

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی استان بوشهر با اشاره به تأثیر بسیار زیاد ماسک در پیشگیری از کرونا اضافه کرد: امروزه استفاده از ماسک اصلی‌ترین، آسان‌ترین و ارزان‌ترین روش مقابله و پیشگیری از کرونا ویروس است؛ اما به دلایل مختلف باعث ایجاد هزینه برای مردم شده است که مردم با چالش‌های اقتصادی که برایشان به وجود آمده، ماسک را از زندگی حذف یا بعضاً کمتر استفاده می‌کنند.

حذف واسطه‌های ماسک

افروغ ادامه داد: در انجمن اسلامی قرار بر این شد که دفتر مرکزی انجمن با برنامه‌ریزی با ستاد امام رایزنی‌هایی صورت دهد که با حذف واسطه‌ها ماسک را به قیمت ارزان‌تر به دست مردم برساند.

افروغ در رابطه با نحوه خرید عنوان کرد: مردم با مراجعه به سایت هست‌اینجا می‌توانند هر بسته ۵۰ تایی را که با قیمت ۶۲ هزار و ۵۰۰ است، خریداری کنند. تحویل ماسک در همان مرکزی است که شخص انتخاب کرده و تقریباً سه روز بعد از خرید انجام می‌شود.

توزیع ماسک در ۲۳ مرکز

وی اظهار داشت: ماسک‌های تولیدی با کیفیت مرغوب و مورد تأیید وزارت بهداشت است که بر اساس آمار در این چهار روز بیش از ۱۰۰ هزار ماسک توزیع شده است و انشاالله تا دو ماه آینده این فرایند ادامه خواهد داشت و ادامه این فرآیند بعد از آن نیز با توجه به شرایط اعلام خواهد شد.

افروغ اضافه کرد: با توجه به اینکه ۲۳ مرکز توزیع در تمام شهرستان‌های استان در حال فعالیت است، به تناسب جمعیت در شهرهایی که استقبال بیشتری صورت گرفت و شهرهایی که جمعیت بیشتری داشتند، مراکز توزیع ماسک افزایش یافت؛ مثلاً در شهر بوشهر پنج مرکز، در شهرستان دشتستان هفت مرکز و در سایر شهرستان‌ها نیز در صورت ضرورت مراکز بیشتری تعیین خواهد شد.

وی بیان کرد: فرایند عرضه ماسک با استقبال بی نظیر مردم روبرو شده به طوری که ظرفیت ثبت نام تا ۱۰ روز آینده پر شده است و برای افرادی که به اینترنت دسترسی ندارند، سازگاری طراحی شده که با مراجعه به مراکز توزیع، ثبت نام آنها انجام شود.

کد خبر 4991228

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب بوشهر ویروس کرونا اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان گرگان قزوین شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم بیرجند اقامه نماز جمعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مجلس شورای اسلامی اتحادیه انجمن اسلامی گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ امام جمعه مهاباد درآیین گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قدرت تدافعی و امنیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب شده تا این نهاد به مایه افتخار و عزت جهان اسلام تبدیل شود، گفت:

جواب دندان شکن و تنبیهی به رژیم غاصب صهیونیستی در پی حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه با موفقیت کامل همراه بود که بر عزت این نیروی مسلح افزود.

ماموستا عبدالسلام امامی افزود: مقابله و حمله به تروریست ها و زورگویان و کشورهایی همچون رژیم صهیونیستی که دارای بیشترین موشکهای کلاهک دار هسته ای هستند، نشان از قدرت بازدارندگی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی بوده که در سایه اقتدار نیروهای مسلح به دست آمده است.

ماموستا امامی، با بیان اینکه قدرت نظامی و تدافعی ما با اوایل انقلاب قابل مقایسه نیست، اظهارکرد: خداوند را به خاطر وجود چنین نیروهای ارزشی و وفادار مانند سپاه پاسداران و ارتش مردمی جمهوری اسلامی سپاسگزاریم که عزت را برای کشور به ارمغان آوردند.

ماموستا امامی، با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود کشور هم نبود، افزود: اکنون نیروهای پاسدار ما تنها معطوف به نظامیان نیست و تمام مردم کشور در بخشهای مختلف پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی، ضمن تبریک دوباره فرا رسیدن روز ۲۹ فروردین و روز ارتش گفت: نیروهای مسلح ما علاوه برتوانایی در بخش نظامی در سایرحوزه های خدماتی و سازندگی و همچنین رویدادهای داخلی در کنار مردم بوده و خدمات خود را در طبق اخلاص ارائه می کنند.

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد هم در این مراسم با بیان اینکه سپاه پاسداران خدمتگزار واقعی مردم است، گفت: این نیروهای ارزشی، مطیع، وفادار و فداکار در حوادث طبیعی و غیر طبیعی در کنار مردم بوده و خدمت می کنند.

حسن عباسی افزود: عملیات وعده صادق برای نخستین بار از خاک کشور و با اعلام قبلی در حالی با موفقیت صورت گرفت که چندین کشور به حمایت از رژیم صهیونیستی پرداخته بودند.

عباسی، با تأکید بر اینکه این عملیات ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست، اضافه کرد: قدرت بازدارندگی نظام به برکت وجود نیروهای مسلح و حمایت مردمی بوده و نقش ارتش جمهوری اسلامی نیز در کنار سپاه پاسداران غیرقابل انکار است.

در پایان این مراسم از امیر عیسی بیات فرمانده تیپ ۳۶۴ پیاده متحرک هجومی مهاباد و سرهنگ اکبر نوروزی فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد با اهدای لوح از طرف شورای اداری قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • عرضه رمان ایرانی «باغ کَج» در بازار نشر
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • سپاه خود را وقف مردم کرده است
  • در جلسه شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مهاباد
  • از تشکیل کمیته تا سپاه پاسداران/ نهادی مقدس با رنگ سبز و بوی انقلابی
  • بیش از ۱۰۰ اجرای موسیقی زنده در استان بوشهر برگزار شد