Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@19:03:05 GMT

فرانسه ممکن است مهار کرونا را از دست بدهد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۴۱۵۹

فرانسه ممکن است مهار کرونا را از دست بدهد

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، این شورا سه‌شنبه در گزارشی اعلام کرد: فعالیت این ویروس اخیرا شدت گرفته است که علت آن کاهش فاصله‌گذاری اجتماعی و لغو محدودیت‌هاست.
این شورا هشدار داد که احتمال دارد بعد از تعطیلات تابستانی در ماه اوت و تا پاییز آینده «شیوع کرونا به سطحی بالا برسد.»
شورای علمی کرونا در فرانسه تاکید کرد که حفظ کنترل این ویروس عمدتا در دست شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«امانوئل مکرون» رییس جمهوری فرانسه سه‌شنبه از مردم این کشور خواست تا «هوشیار» باشند و توصیه‌ها و محدودیت‌ها را برای مقابله با کرونا مراعات کنند.
وزارت بهداشت فرانسه دوشنبه با انتشار گزارشی اعلام کرد که شمار کسانی که به دلیل ابتلا به کرونا نیاز مبرمی به مراقبت‌های ویژه دارند، در روزهای اخیر ۱۳ برابر شده است. این آمار بعد از ماه آوریل تاکنون بی‌سابقه است.  
بیش از ۱۸ میلیون و ۴۷۵ هزار بیمار مبتلا به کرونا در سراسر دنیا شناسایی شده‌اند که بیش از ۱۹۱ هزار مورد از این مبتلایان در فرانسه بوده است.
طبق آخرین گزارش‌ها، ۸۵ هزار و ۵۰۰ نفر از بیماران کرونایی در فرانسه بهبود یافته‌اند و ۳۰ هزار و ۲۹۴ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا فرانسه امانوئل مکرون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فرانسه امانوئل مکرون ویروس کرونا فرانسه امانوئل مکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۴۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایکی پیشنهاد بالاتر می‌دهد؛ غول آمریکایی نمی‌خواهد بازار پرسود بارسلونا را از دست بدهد

کمپانی چند ملیتی آمریکایی نایکی با پیشنهادهایی به مراتب بالاتر از گذشته نمی‌خواهد قافیه را به رقیب آلمانی‌اش ببازد.

طرفداری | در روزهای اخیر، مذاکرات بین باشگاه بارسلونا و شرکت نایکی در مورد تمدید قرارداد اسپانسرینگ پیراهن این تیم شدت گرفته است.

به گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا و نایکی در حال مذاکره برای تمدید قرارداد اسپانسری پیراهن این باشگاه هستند که در حال حاضر تا سال ۲۰۲۸ اعتبار دارد. با این حال، بلوگرانا به دنبال فسخ زودهنگام این قرارداد به دلیل نقض مفاد آن توسط این شرکت آمریکایی است. نایکی قصد دارد قرارداد جدیدی 10 ساله با بارسلونا منعقد کند که شامل یک پاداش مالی در این فصل است که می تواند مشکلات فیرپلی مالی در خصوص حقوق و دستمزدها را در این باشگاه اسپانیایی حل کند.

نایکی نمی‌خواهد بازار بارسلونا را از دست بدهد

نایکی در روزهای اخیر تلاش زیادی می‌کند تا باشگاه بارسلونا را از دست ندهد. در واقع، روز گذشته نشستی در بارسلونا برگزار شد که مدیران ارشد این شرکت چند ملیتی آمریکایی در آن حضور داشتند. این نشست پس از آن برگزار شد که هفته گذشته در پاریس نیز مذاکرات در بالاترین سطح بین بارسلونا و نایکی انجام شد. این نشست توسط معاون اول رئیس باشگاه، رافا یوسته و معاون بازاریابی، ژولی گویو، نمایندگی می‌شد، در حالی که نیکولاس بارتس، معاون بخش اروپایی در این شرکت آمریکایی و آلبرت بارونه، یکی دیگر از افراد قدرتمند این برند که به شدت مرتبط با بارسلوناست، از طرف نایکی در این مذاکرات حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد وسوسه‌انگیز پوما برای تصاحب پیراهن بارسلونا؛ دیگر جایی برای نایکی نیست!

پیشنهادهای جدید نایکی به بارسلونا

در این مذاکرات، نایکی هنوز به طور کامل به آنچه باشگاه بارسلونا خواستار آن است نرسیده است، اما تردیدی نیست که با افزایش پیشنهاد خود، به هیچ‌وجه نمی‌خواهد بازار پرسود بارسا را از دست بدهد. رویکرد این است که قرارداد از فصل آینده به مدت 10 سال تمدید شود. آنها نرخ ثابت خود را افزایش می‌دهند و همچنین به بارسلونا پاداشی برای تمدید قرارداد ارائه می‌دهند که می تواند به مناسبت 125 سالگی بارسلونا اهمیتی ویژه‌ای داشته باشد.

این فرمول می‌تواند تزریق حیاتی پول به بارسلونا از نظر فیرپلی مالی در خصوص حقوق و دستمزدها باشد تا به قانون 1 به 1 بازگردد. در واقع، این پیشنهاد باید یکی از بزرگترین پیشنهادات در تاریخ اسپانسرینگ ورزشی باشد. در مجموع هنوز رقمی از پیشنهاد بالای نایکی در رسانه‌ها وجود ندارد اما به طور خلاصه می‌توان این پیشنهاد را در این سه مورد خلاصه کرد:

تمدید قرارداد به مدت 10 سال، از فصل آینده افزایش نرخ ثابت پرداختی به بارسلونا پرداخت پاداش ویژه به مناسبت 125 سالگی باشگاه بارسلونا

وضعیت فعلی بارسلونا و نایکی

در حال حاضر، بارسلونا به دلیل حکم دادگاه، تا زمان حل و فصل پرونده حقوقی با نایکی، نمی‌تواند قرارداد خود را با این شرکت فسخ کند و آنها باید تا سال 2028 به قرارداد خود با این کمپانی آمریکایی متعهد باشند. این به معنای آن است که بارسلونا در حال حاضر نمی‌تواند با اسپانسرهای دیگر مذاکره رسمی داشته باشد. همانطور که گفته شد بارسلونا هنوز به طور رسمی به پیشنهاد نایکی پاسخ نداده است. این باشگاه فعلا در حال بررسی گزینه‌های مختلف و مذاکره با سایر اسپانسرهای بالقوه مانند پوما است. هدف بارسلونا این است که بهترین قرارداد اسپانسرینگ ممکن را برای خود تضمین کند.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • چرا عملیات تنبیهی وعده صادق مشروع است؟
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • وزیر خارجه انگلیس: اسرائیل تصمیم گرفته به حمله ایران پاسخ بدهد
  • آخرین وضعیت یامگا برای بازگشت به میادین
  • نتایج تحقیقات ؛ غذای پرچرب و چاقی به پیری مغز سرعت می بخشد
  • نتایج تحقیقات ؛ غذایی پرچرب و چاقی به پیری مغز سرعت می بخشد
  • چاقی و رژیم غذایی پرچرب پیری مغز را تسریع می کند
  • نایکی پیشنهاد بالاتر می‌دهد؛ غول آمریکایی نمی‌خواهد بازار پرسود بارسلونا را از دست بدهد
  • اردوغان: اسرائیل را باید مهار کرد