Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، احمدحسین فلاحی اظهار کرد: شب گذشته جلسه‌ای با حضور وزرای بهداشت و علوم، روسای کمیسیون‌های بهداشت و آموزش و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل وزارت بهداشت تشکیل شد و تصمیم بر آن شد که کنکور سراسری در موعد مقرر یعنی اواخر مردادماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی دیگر از این تصمیمات تشکیل گروه نظارتی ۱۳ نفره متشکل از ۸ نماینده مجلس شورای اسلامی و ۵ نفر از وزارت بهداشت است هشت نماینده مجلس از چهار کمیسیون آموزشی، بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی هستند که قرار است بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان برگزاری کنکور نظارت کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی توضیح داد: تاکید بر این است که از ۱۰۰ درصد فضای اختصاص داده شده برای برگزاری آزمون تنها ۲۰ درصد استفاده شود یعنی اگر گنجایش یک سالن ۱۰۰ نفر باشد تنها باید با حضور ۲۰ داوطلب آزمون برگزار شده همچنین تاکید شد که در کلیه رفت‌وآمدها هم نظارت صورت گیرد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از این تصمیمات جلوگیری از حضور خانواده‌ها در مراکز آزمون است.

کد خبر 537428 برچسب‌ها كرونا در ايران کنکور

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۴۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه

به گزارش«نماینده» احمد وحیدی وزیر کشور امروز چهارشنبه (8 فروردین ماه) در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران، گفت: انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و برنامه‌ وزارت کشور این است که در ۸ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیر الکترونیک خواهد بود.

این عضو کابینه دولت سیزدهم با اشاره به اینکه کم بودن مبلغ جرایم رانندگی باعث شده که بازدارندگی نداشته باشد، اضافه کرد: اساس جلوگیری از تخلفات رانندگی را فرهنگ سازی و توجه مردم به ضوابط رانندگی می‌دانیم ولی عده ای با عدم رعایت قوانین، برای خود و دیگران مشکل ایجاد می کنند.

دیگر خبرها

  • پاک مهر: تورم در حوزه دارو و درمان نباید بر گرده مردم قرار گیرد + فیلم
  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • فلسفه ملاقات وضیافت نمایندگان مجلس با ابراهیم رضایی در ژنو چه بوده است؟
  • انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه
  • نماینده کهنوج: تشکیل استان کرمان جنوبی یک اتفاق تاریخی خواهد بود/ مردم منتظر تحقق قول رییس جمهور هستند
  • سفره افطار ۶ کیلومتری در مشهد پهن شد 
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • تشکیل پرونده برای سه واحد متخلف در بوکان
  • کشف و معدوم سازی ۱۸۰ کیلوگرم روغن ضایعاتی در روداب
  • بررسی سهم زنان در انتخابات ادوار مجلس شورای اسلامی