Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسمعلی حسنی دبیر کل بنکداران مواد غذایی در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از افزایش چراغ خاموش قیمت شکر در بازار خبر داد و گفت: طی یک ماه گذشته قیمت مصوب هر کیلو شکر با افزایش ۴۰۰ تومانی درب کارخانه از ۶ هزار و ۳۰۰ به ۶ هزار و ۷۰۰ تومان رشد داشته است.

وی افزود: علی رغم افزایش قیمت مصوب شکر و تاثیر گذاری بر نرخ سایر محصولات، همچنان در عرضه این محصول محدودیت‌هایی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسنی از رکود و سکوت حاکم بر بازار اقلام اساسی خبر داد و گفت: با توجه به شرایط فعلی عرضه و تقاضا پیش بینی خاصی راجع به وضعیت بازار اقلام اساسی نداریم.

دبیرکل بنکداران مواد غذایی ادامه داد: هم اکنون مقادیر زیادی برنج در گمرک مانده است که انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

بیشتر بخوانید

دلایل افزایش قیمت کالاهای اساسی/ ثبت۱۰۰ قلم کالای اساسی در سامانه ۱۲۴

وی قیمت هر کیلو برنج ایرانی در عمده فروشی‌ها را از ۱۵ هزار تا ۲۵ هزار تومان، برنج هندی ۱۷ هزار تومان و پاکستانی ۱۹ هزار تومان اعلام کرد.

دبیرکل بنکداران مواد غذایی در پایان با اشاره به اینکه نوسان خاصی در بازار حبوبات وجود ندارد، تصریح کرد: با توجه به فصل گرما و کاهش تقاضا التهاب خاصی در بازار نداریم و پیش بینی می‌شود که از ۱۵ آبان به بعد نوساناتی در بازار رخ دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کالای اساسی قیمت شکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید روغن بیش از ۶ درصد افزایش یافت

علیرضا اشرفی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار سال گذشته بیش از یک میلیون و ۹۵۰ هزارتن روغن  تولید شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ بیش از ۶ درصد رشد داشته است.

به گفته او، با توجه به شرایط مساعد عرضه و تقاضا، روغن به قیمت مصوب و حتی کمتر از نرخ مصوب بدست مصرف کننده می رسد.

اشرفی با بیان اینکه کمبودی در عرضه روغن نداریم، افزود: با توجه به اتخاذ تدابیر صورت گرفته برای ایام ماه رمضان و نوروز، کمبودی در توزیع روغن نداریم.

دبیر انجمن روغن نباتی گفت: با توجه به تمهیدات دولت و همکاری صنعت روغن نباتی، تغییری در حوزه قیمت روغن نباتی در کوتاه مدت نداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • تداوم توزیع برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز پنجشنبه نهم فروردین
  • توزیع بیش از ۱۰۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه
  • کالاهای اساسی مورد نیاز هیات های استان تهران درلیالی قدر توزیع شد
  • تامین اقلام اساسی هیات‌های مذهبی برای شب قدر
  • توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تن کالای اساسی در کرمانشاه
  • تولید روغن بیش از ۶ درصد افزایش یافت
  • آرامش بر بازار اقلام اساسی حاکم است
  • اقلام اساسی هیئت‌های مذهبی برای شب قدر تامین شد
  • تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان