Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@14:24:22 GMT

یک مشتری جدید برای هافبک ناکام رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۴۵۱۵

یک مشتری جدید برای هافبک ناکام رئال مادرید

به نظر می‌رسد که پاری‌سن‌ژرمن نیز به صف مشتریان خامس رودریگز اضافه شده است.

به گزارش "ورزش سه"، خامس رودریگز بعد از آقای گلی در جام جهانی 2014 و درخشش در ترکیب تیم ملی کلمبیا، تیم های زیادی را خواهان خود می دید اما نهایتاً به پر افتخار ترین تیم فوتبال اروپا یعنی رئال مادرید پیوست.

 

با وجود شروع شروع فوق العاده زیر نظر کارلو آنچلوتی اما اوضاع بعد از جدایی سرمربی ایتالیایی برای خامس رودریگز نیز تغییر کرد و او به یک نیمکت نشین محض زیر نظر زین الدین زیدان تبدیل شد؛ موضوعی که باعث شد با قرارداد قرضی راهی بایرن مونیخ شود اما با این حال دوباره در تابستان گذشته به جمع کهکشانی‌ها بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برگشت دوباره به سانتیاگو برنابئو و کار در مرحله دوم با زین الدین زیدان نیز اوضاع برای هافبک کلمبیایی تغییر نکرد و حالا به نظر می رسد که جدایی او از جمع کهکشانی‌ها را باید قطعی تلقی کرد.

 

 

 

 

در روزهای گذشته از منچستر یونایتد به عنوان جدی‌ترین مشتری هافبک کلمبیایی یاد شده است اما حالا Le10sport در گزارشی مدعی شده که پاری سن ژرمن نیز به جذب خامس رودریگز علاقه نشان داده و حتی مذاکراتی را با مدیر برنامه‌های این بازیکن یعنی خورخه مندس انجام داده است. PSG به شدت شرایط تقویت خط هافبک خود را دنبال می کند و حالا خامس به گزینه جدید باشگاه فرانسوی در این راه تبدیل شده است.

خامس رودریگز رئال مادرید پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: خامس رودریگز رئال مادرید پاری سن ژرمن خامس رودریگز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۴۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت

پیروزی خفیف تیم دوم جدول رده‌بندی لوشامپیونه، مانع از قهرمانی صدرنشین این رقابت‌ها در فاصله چهار هفته به پایان مسابقات شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در شبی که توقف موناکو برابر میهمانش لیل، حکم به قهرمانی زودهنگام پاری‌سن‌ژرمن می‌داد، تیم قرمز و سفیدپوش مونت‌کارلو میهمان خود را با تک گل دقیقه 62 یوسف فوفانا شکست داد و فاصله 11 امتیازی خود را با پاریسی‌ها حفظ کرد تا شاگردان لوئیس انریکه مجبور شوند یک هفته دیگر برای تثبیت قهرمانی‌شان صبر کنند.

همزمان با این مسابقه مارسی در خانه برابر نیس به تساوی 2-2 رضایت داد و با قرار گرفتن در رده هشتم، بیش از پیش از سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل بعد دور شد.

پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت

 

در جدول رده‌بندی لوشامپیونه، پاری‌سن‌ژرمن با 69 امتیاز صدرنشین است، موناکو با 58 امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از این دو تیم، تیم‌های برست با 53 و لیل با 52 امتیاز در رده‌های  سوم و چهارم ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • لوئیز انریکه: تاریخ پاری سن ژرمن را با فتح چهارگانه می‌نویسیم