Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@07:12:02 GMT

پرداخت وام ۱۰ میلیونی به خبرنگاران

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۴۵۳۲

پرداخت وام ۱۰ میلیونی به خبرنگاران

وزیر کار با اشاره به اینکه در صورت تامین منابع وام ۱۰میلیونی کرونا به شغل خبرنگاری پرداخت می شود گفت:قانون نیازمند اصلاح است.سنوات خبرنگاران بعد از جابه جایی از یک مجموعه به مجموعه دیگر نباید صفر شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره حمایت از کسب و کار در زمان کرونا گفت:‌ در راستای حمایت از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از کرونا 78 میلیارد تومان برای 478 بنگاه خبری تأثیر گرفته از کرونا در قالب 4599 شغل با موضوع کرونا پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌همچنین اگر منابع دولتی تأمین شود قرار است وام 10 میلیون تومانی برای خبرنگاران به خاطر ایام کرونایی پرداخت شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حال حاضر کارگری که با چندین سال سابقه کارگاه خود را تغییر می‌دهد متأسفانه به خاطر ضعف قانون پایه سنوات وی را صفر می‌کنند و این نقص قانون باید برطرف شود و کارگران و از جمله خبرنگاران باید بتوانند پایه سنوات خود را دریافت کنند.

شریعتمداری افزود: افشای فساد باید تبدیل به رویه شود و از افشاگران فساد هم حمایت کنیم و هم جایزه برای افشاگران فساد در نظر بگیریم.

وی همچنین افزود: وزارت تعاون اسامی 1130 عنوان از مشاغل زیر مجموعه شرکت‌های تأمین اجتماعی و وزارت کار را منتشر کرد. همچنین وام‌های یارانه‌ داری که به گروه‌های مختلف پرداخت شده همه به صورت شفاف اعلام شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به عرضه 10 درصد سهام شستا در تأمین اجتماعی اظهار داشت: این شرکت شفاف شده و از این پس باید مدیرعامل شستا به جای ارائه گزارش در اتاق دربسته به مجمع عمومی این شرکت در سالن چند هزار نفری در برابر گزارش حسابرسی شده پاسخ دهد.

شریعتمداری ادامه داد:‌ امسال بعد از 14 سال پیگیری موفق شدیم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را انجام دهیم که حقوق 1.5 میلیون بازنشسته کشوری و 3.5 میلیون بازنشسته کارگری همسان‌سازی شد.

وی افزود: تلاش می‌کنیم حق مسکن کارگران به زودی در دولت تصویب شود که در آن صورت حداقل حقوق کارگران نسبت به سال گذشته از رشدی معادل 44 درصد برخوردار می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:‌ تلاش بر این است لایحه امنیت شغلی خبرنگاران را با کمک تشکل‌های خبرنگاری تهیه کرده و از سوی دولت به مجلس تقدیم کنیم.

شریعتمداری ادامه داد: بعد از عرضه شستا در بورس این شرکت باید به صورت منظم هر 6 ماه یکبار گزارش عملکرد بدهد. ارزش این شرکت امروز به 450 هزار میلیارد تومان رسیده در حالیکه در ابتدای عرضه ارزش آن 150 هزار میلیارد تومان بود و بیش از 5 میلیون نفر هر کدام به طور میانگین 500 هزار تومان سهام این شرکت را خریداری کردند.

انتهای پیام/

R1012189/P/S7,82/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۱۴|آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز/ سکه ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان شد ۲ اسامی برندگان فروش فوق العاده ایران خودرو منتشر شد ۳ اعلام اسامی قرعه کشی دومین مرحله فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو تا پنجشنبه ۴ جامانده مجلس یازدهم پست دولتی گرفت ۵ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۱۴|افزایش ۳۰۰ تومانی قیمت ارز در صرافی‌ها/ دلار ۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان شد ۶ روند صعودی قیمت ها در بازار خودرو/ «پژو۲۰۰۸» ۷۴۰ میلیون تومان شد ۷ سیستم معاملات بورس تا ۳ ماه آینده تغییر می‌کند ۸ مخالفت وزیر اقتصاد با بحث جاماندگان سهام عدالت/ دژپسند: همه گرفتند، سهامی باقی نمانده است مهمترین اخبار اقتصادی گزارش تسنیم| ضرر ۲۸۰۰ میلیارد تومانی «هیئت دولت» حسن روحانی به سفره ۱۴ میلیون کارگر «علاج تحریم»|حاجی دلیگانی: تحریم برای کشوری که بازار ۴۰۰ میلیونی دارد، خنده‌دار است مخالفت وزیر اقتصاد با بحث جاماندگان سهام عدالت/ دژپسند: همه گرفتند، سهامی باقی نمانده است اسامی برندگان فروش فوق العاده ایران خودرو منتشر شد مهمترین اخبار تسنیم گزارش| آن سوی تقابل آمریکا با فناوری چین؛ پایان قرن آمریکایی،‌ آغاز قرن آسیایی لحظه به لحظه با لبنان|تکذیب شایعه حمله اسرائیل به بیروت؛ نشست قریب‌الوقوع در کاخ بعبدا به ریاست عون تشکیل کارگروه مشترک سه قوه برای "جهش تولید" با مسوولیت جهانگیری سرلشکر سلامی: انتقام خون شهید سلیمانی به یک آرمان تبدیل شده است گزارش| بی بی سی و تداوم نقش تریبون برای ترور درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی میلیارد تومان وزیر تعاون قیمت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت رانا در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت رانا پلاس در بازار کاهش یافت.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بر این اساس قیمت رانا پلاس ارتقا یافته مدل ۱۴۰۳ افت ۱۵ میلیونی داشت و ۶۴۵ میلیون تومان شد.

مدل ۱۴۰۲ رانا پلاس ارتقا یافته نیز ۵ میلیون تومان ارزان شد و به ۶۲۰ میلیون تومان رسید. قیمت رانا پلاس مدل ۱۴۰۲ کاهش ۵ میلیونی داشت و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت رانا پلاس پانورامای ارتقا یافته در بازار خودرو ۷۰۵ میلیون تومان شد که افت ۱۵ میلیونی در روز گذشته داشت. قیمت رانا پلاس پانوراما ۱۴۰۲ به ۶۶۵ میلیون تومان رسید.

بر اساس قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو در آبان ماه رانا پلاس ارتقا یافته ۴۳۴ میلیون تومان است قیمت رانا پلاس هم در نمایندگی ۳۲۲ میلیون تومان است و ایران خودرو مبلغ فروش رانا پلاس پانوراما را ۳۴۳ میلیون تومان مشخص کرده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع رانا در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • قیمت رانا در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری
  • اعلام قیمت و شرایط پرداخت تاکسی‌های برقی
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پژو پارس
  • جریمه 238 میلیونی برای 3 باشگاه
  • جریمه 100 میلیونی برای رایگان کردن بلیت‌فروشی!
  • شاهین کارکرده ۶۰۰ میلیونی شد + جدول قیمت
  • پیشکش عجیب انگلیس برای سربازان اوکراینی | رایگان دود کنید!
  • «سیگار رایگان» پیشکش انگلیس به نیروهای اوکراینی!