Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بنیاد مستضعفان کشور در دیدار نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان بر مشارکت همه‌جانبه این بنیاد در توسعه هرمزگان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محسن منصوری معاون بنیاد مستضعفان و مدیر عامل بنیاد علوی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان اظهارکرد: توانمندسازی محرومان و اجرای الگوی توانمندسازی جامعه و منطقه و شناسایی مناطقی همچون جزیره لارک و بخش احمدی حاجی آباد هرمزگان و حوزه‌هایی از بشاگرد از جمله اقدامات اخیر در استان هرمزگان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اختصاص ۵ میلیارد تومان برای جزیره لارک و ۲۰ میلیارد برای بخش احمدی در قالب پروژه‌های مختلف عمرانی و زیربنایی خبر داد و گفت: با توجه به محرومیت این منطقه و نیاز به اعتبارات هرچه بیشتر در جهت محرومیت‌زدایی، 11 میلیارد تومان به اعتبار جزیره لارک و 33 میلیارد تومان به اعتبار بخش احمدی افزوده شد.

معاون بنیاد مستضعفان با بیان این که 25 میلیارد تومان برای بهبود وضعیت راه بخش احمدی شهرستان حاجی ‌آباد در نظر گرفته شده است، عنوان داشت: 10 میلیارد تومان امسال و 15 میلیارد تومان نیز در سال آینده برای بهبود راه بخش احمدی هزینه خواهد شد.

منصوری همچنین در بیان خبری خوش برای هرمزگان، از اختصاص 30 میلیارد تومان تسهیلات با سود صفر درصد برای مردم مناطق محروم این استان با دستور آقای فتاح رییس بنیاد مستضعفان کل کشور خبر داد و اظهار داشت: این تسهیلات برای مردمان خوب مناطق محروم هرمزگان در نظر گرفته شده است.

جایگاه چهارم هرمزگان در فقر شایسته نیست

حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز در این دیدار با تقدیر از نقش بنیاد مستضعفان در محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف هرمزگان و تنوع فعالیت‌های این بنیاد، خاطرنشان کرد: زحمت‌های آقای فتاح در بنیاد مستضعفان بر هیچ‌کس پوشیده نیست و حمایت‌های ایشان از طرح‌های مطرح در هرمزگان نشانه علاقمندی ایشان به این خطه و نگاه خاص به هرمزگان است.

وی با بیان این که جایگاه چهارم هرمزگان در فقر در کشور در میان همه استان‌های کشور با وجود انبوهی از ظرفیت‌های خدادادی و منابع سرشار شایسته نیست، اضافه کرد: در زمینه اشتغال به کارهای هرچه بزرگ‌تر و ویژه‌تری نیاز داریم تا دغدغه مردم محروم مناطق مختلف استان نیز برطرف شود.

امام جمعه بندرعباس تمرکز بنیاد بر دو منطقه کوهشاه احمدی و بشاگرد را برای کمک به محرومیت‌‌زدایی مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: مشکلات آموزشی و فرهنگی فراوانی در منطقه کوهشاه احمدی وجود دارد که با همت بلند بنیاد مستضعفان که مردم آن را از نهادهای وابسته به رهبری می‌دانند، رفع خواهد شد و مردم امید دوچندانی به نظام و انقلاب خواهند یافت.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده همچنین از اقدامات صورت گرفته در جزیره هرمز بدنبال تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال گذشته نیز قدردانی و خواستار افزایش این فعالیت‌ها تا رفع کامل مشکلات این جزیره پر شهید شد.

انتهای پیام/88055

منبع: فارس

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان استان هرمزگان بنیاد هرمزگان بنیاد مستضعفان میلیارد تومان بخش احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۴۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد

امتداد -مراسم تودیع و معارفه معاون نظارت شرکت شاپرک انجام شد. در این جلسه سعید احمدی پویا به عنوان سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک معرفی شد. او پیش از این در حوزه‌های مختلف مدیریتی در شرکت‌های پرداخت و نیز حوزه فناوری فعالیت داشته است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  امیرحسین شبیری، مدیرعامل شرکت شاپرک در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های محمد صادق محبوبی اظهار کرد: «یکی از مأموریت‌های مهم شاپرک به عنوان بازوی اجرایی بانک مرکزی، نظارت بر شبکه پرداخت است که خوشبختانه با تلاش همکاران اشراف کاملی به فعالیت‌های این حوزه وجود دارد.»

شبیری افزود: «صیانت و نظارت بر شبکه پرداخت، ارائه سرویس‌ها و توسعه ظرفیت‌های شبکه در راستای انجام مأموریت‌های محوله بانک مرکزی، اکنون باعث ایجاد اعتماد و اطمینان خاطر ذی‌نفعان حوزه پرداخت الکترونیک به شاپرک شده و نیاز است با افق بلندمدت و نوآورانه همه ارکان شرکت به توسعه فعالیت‌های خود مبادرت ورزند.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • افزایش تسهیلات ازدواج درهرمزگان
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم