Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@23:27:00 GMT

مشکلات کارکنان بخشداری مرکزی آرادان رسیدگی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۴۷۴۴

مشکلات کارکنان بخشداری مرکزی آرادان رسیدگی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه منصوری در دیدار از بخشداری مرکزی آرادان و گفتگو با فرماندار این شهرستان به میزبانی بخشداری درباره اولویت‌های استانداری در این بخش، بیان کرد: رسیدگی به مشکلات کارکنان بخشداری مرکزی آرادان با برنامه‌ریزی اصولی در دستور کار است و با همکاری فرماندار محترم امیدواریم برای برچیده شدن دغدغه‌های مطرح شده اقدام‌های لازم انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سیاست دولت ارائه باکیفیت خدمات در کنار چابک‌سازی اداره‌های دولتی است و باید کارکنان بخشداری‌ها باانگیزه مضاعف در خدمات رسانی به اقشار مردم بکوشند، افزود: اجرای طرح‌های خلاقانه و نوآوری در انجام امور در اولویت کاری کارکنان بخشداری‌ها بوده و این عزیزان تا می‌توانند به دنبال یادگیری و افزایش مهارت در پیشبرد مسئولیت‌ها باشند.

رفع مشکل کمبود نیروی انسانی

فرماندار آرادان نیز در این دیدار با بیان اینکه مشکلات اداری فرمانداری و بخشداری‌های آرادان به طور کامل مشهود است و مسئولان ارشد استان برای گره گشایی از این مشکلات، نگاه ویژه به این شهرستان داشته باشند، گفت: مشکلات اقتصادی ماه‌های گذشته، در افزایش قیمت تجهیزات ساختمانی تأثیر گذار بود و کمبود اعتبار یکی از چالش‌های اساسی در تکمیل نشدن ساختمان جدید فرمانداری آرادان است.

مجتبی بور بور با بیان اینکه در یکسال گذشته استانداری نگاه ویژه برای ساخت ساختمان جدید فرمانداری آرادان داشتند که امیدواریم هرچه سریع‌تر این ساختمان تکمیل شود، بیان کرد: کمبود نیروی انسانی و مشکلات زیرساختی از دیگر مشکلات فرمانداری آرادان است که امیدواریم مسئولان برای رفع این دغدغه اقدام کنند.

علی لهُردی، بخشدار مرکزی آرادان نیز با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی و مشکلات زیرساختی از مشکلات همیشگی بخشداری مرکزی آرادان است که باید با برنامه‌ریزی اصولی برای رفع این چالش اقدام شود، گفت: فرسودگی ابزار کار همواره باعث تأخیر در ثبت و ارسال به موقع مکاتبات می‌شود و معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در چارچوب قانون و اختیارات برای رفع مشکلات مطرح شده اقدام کنند.

کد خبر 4991269

منبع: مهر

کلیدواژه: فاطمه منصوری استانداری سمنان ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان گرگان قزوین شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم بیرجند اقامه نماز جمعه بارش باران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کارکنان بخشداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۴۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود برخی اقلام شیر خشک در داروخانه‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر مسعود مهدوی نیا بیان کرد: یکی از دلایل کمبود شیر خشک در استان، پرداخت نکردن مطالبات داروخانه‌ها بابت یارانه سهم ارز شیر خشک است.

وی با اشاره به اینکه آمار‌ها نشان می‌دهد ۶۰۰ هزار قوطی شیرخشک در ماه به عنوان نیاز خوزستان برآورد شده افزود:، اما به دلیل افزایش نرخ شیر خشک و پرداخت نشدن سهم یارانه ارزی که باید توسط سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به حساب داروخانه‌ها واریز شود این موضوع محقق نشده است.

مهدوی نیا ادامه داد: عملا داروخانه‌ها به دلیل عقب افتادن سهم دارویی طرح دارویار و عدم پرداخت سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به مدت چهار ماه، نقدینگی داروخانه‌ها به حداقل رسیده و توان مالی لازم جهت تامین شیر خشک را ندارند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز توزیع دوباره شیر خشک در داروخانه‌های استان را از امروز چهارشنبه اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی انسانی و فضای اداره استاندارد مرکزی پیگیری می‌شود
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • بسته یک ؛ مشروح فعالیت های وزرا در استان سمنان
  • ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان افتتاح شد
  • افتتاح کارخانه خوراک در شهرستان‌های گرمسار و آرادان
  • کمبود برخی اقلام شیر خشک در داروخانه‌های خوزستان
  • با واحدهای درمانی متخلف در قم برخورد جدی می‌شود
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات
  • استاندارمرکزی:مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گره‌گشایی می‌شود
  • لزوم رسیدگی به صنایع فعال استان گلستان