Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در مجموع 56 بیمار در بخش ویژه آی.سی.یو بیمارستان‌های استان بستری هستند.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ مهدی محمدی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان از ساعت سه بعدازظهر روز گذشته تا ساعت 9 صبح امروز، اظهار داشت: در مجموع 88 بیمار ایزوله هم‌اکنون در بیمارستان‌های استان بستری هستند که در مجموعه 78 بیمار در بخش عادی و 56 بیمار در بخش ویژه آی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی.یو و 15 نفر به صورت اینتوبه متصل به لوله‌گذاری تنفسی هستند.

او اشاره‌ای به آمار بیماران مبتلا بستری شده در دیگر بیمارستان‌های شهرستان استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون داشت و گفت: در بیمارستان الزهرا گیلا‌ن‌غرب در مجموع 58 بیمار مشکوک به کرونا بستری شده که اکنون تنها یک بیمار بدین منظور در این بیمارستان بستری است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه بیمارستان معاون صحنه 202 بیمار را پذیرش کرده گفت: امروز در این بیمارستان چهار بیمار کرونایی بستری است.

او با اشاره به پذیرش یک‌هزار و61 بیمار در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسلام‌آباد غرب به عنوان سومین بیمارستان استان در راستای پذیرش بیماران کرونایی، تصریح کرد: طی شبانه‌روز گذشته چهار بیمار جدید در این بیمارستان پذیرش شده بطوری که در حال حاضر 18 نفر در بیمارستان اسلام‌آباد غرب بستری است.

محمدی آمار پذیرش بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود را 465 بیمار اعلام کرد و گفت: الان 2 بیمار در این بیمارستان تحت درمان است.

او با بیان اینکه تا کنون 548 بیمار کرونایی در بیمارستان امام خمینی (ره) سنقرو کلیایی بسری شده است، گفت: هم‌اکنون 22 بیمار در ین بیمارستان بستری است.

به گفته محمدی، بیمارستان قدس پاوه نیز 282 بیمار بستری کرده و الان 6 بیمار کرونایی در این بیمارستان حضور دارند.

او با اشاره به پذیرش 17 بیمار در بیمارستان ابوالفضل العباس (ع) قصرشیرین و 29 بیمار در بیمارستان شهرستان ثلاث‌بابا جانی، گفت: خوشبختانه فعلا در این بیمارستان‌ها بیماران مشکوک به کرونا بستری نداریم.

محمدی اظهار داشت: 247 بیمار در بیمارستان شهدا هرسین تاکنون بستری شده که الان چهار بیمار در این بیمارستان تحت درمان است و در بیمارستان شهدای سرپل‌ذهاب نیز 329 بیمار پذیرش شده که فعلا 2 بیمار حضور در این مرکز درمانی حضور دارد.

او گفت: در مجموع 312 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان شهید چمران کنگاور بستری شده که الان 14 بیمار مبتلا در این بیمارستان حضور دارند.

محمدی در خصوص برخی شایعات منتشر شده درخصوص شیوع ویروس کرونا، گفت: برخی سئوالات آزاردهنده از سوی شهروندان پرسیده می‌شود مبنی بر اینکه آیا کرونا واقعیت دارد؟ سیگاری‌ها و معتادها مبتلا نمی‌شوند و... این شایعات گمراه‌کننده نباید در جامعه گسترش یابد.

او گفت: معتادها هم به این بیماری مبتلا می‌شود، مگر می‌شود کرونا واقعیت نداشته باشد، آمار مبتلایان و مرگ و میرها را باور ندارید؟.

محمدی در پایان تاکید بر استفاده از ماسک برای همگان داشت و گفت: تا پایان کرونا که همان اعلام واکسن و یا دارویی برای درمان قطعی آن است باید همواره در رعایت پروتکل‌های بهداشتی جدی بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا بیمار کرونایی بیمارستان های کرمانشاه بیمار در بیمارستان مشکوک به کرونا بیمار کرونایی بستری شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۴۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۵ بیمار هموفیلی در استان کرمانشاه وجود دارد

قائم مقام کانون هموفیلی استان کرمانشاه گفت: ۲۵۵ بیمار هموفیلی در استان کرمانشاه از خدمات درمانی و دارویی بهره‌مند می‌شوند. - اخبار استانها -

ارسلان مفردنصرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه در استان کرمانشاه به 255 بیمار مبتلا به هموفیلی خدمات درمانی ارائه می‌شود اظهار داشت: امروز روز جهانی حمایت از بیماران هموفیلی نامگذاری شده است. 

وی عنوان کرد: کارزاری با عنوان حمایت از بیماران هموفیلی در سراسر جهان برقرار شده و به صورت نمادین هر یک از آثار تاریخی و نمادهای شهری به نشانه قرمزی خون نورافشانی قرمز می‌‌شوند. این اقدام به این منظور است که توجه و آگاهی خیران و بخش خصوصی جلب شود و در جوامع شهری اطلاع‌رسانی شود.

قائم مقام کانون هموفیلی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مرکز جامع بیماران خاص استان، خدمات ویژه‌ای را به بیماران خاص از جمله بیماران هموفیلی ارائه می‌کند افزود: همکاری خوب انجمن بیماران هموفیلی با واحد بیماری‌های خاص موجب هماهنگی و برنامه‌ریزی مناسب برای ارائه خدمات بهتر به این افراد شده است. 

یادآور می‌شود، بیماری هموفیلی یک اختلال ارثی نادر است که طی آن خون به‌طور طبیعی لخته نمی‌شود، زیرا در این بیماری خون فاقد پروتئین‌های کافی برای لخته شدن است. فاکتورهای انعقادی با کمک پلاکت‌ها باعث جلوگیری از خونریزی در محل آسیب می‌شوند. بیماران هموفیل پس از یک آسیب ممکن است برای مدت طولانی‌تری نسبت به حالت معمول خونریزی داشته باشند؛ در کشور بیش از 12 هزار نفر است. 

خونریزی غیرقابل توضیح و بیش‌ از حد در اثر بریدگی یا آسیب، یا بعد از عمل جراحی یا دندان‌پزشکی، کبودی‌های متعدد بزرگ یا عمیق، خونریزی غیرمعمول پس از واکسیناسیون مانند خون دماغ شدن ناگهانی، درد، تورم یا خشکی مفاصل و درد هنگام حرکت مفاصل، وجود خون در ادرار یا مدفوع، خونریزی از بینی بدون علت شناخته‌شده و تحریک‌پذیری غیرقابل توضیح در نوزادان از جمله علائم بیماری هموفیلی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • برنامه ریزی برای پذیرش شرکت‌های کرمانشاه در بازار سرمایه
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • حجم ۸۰۰۰ میلیارد تومانی معاملات در بازار سرمایه توسط کرمانشاهیان
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد (+عکس)
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد +عکس
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس
  • ۲۵۵ بیمار هموفیلی در استان کرمانشاه وجود دارد